𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝟔

538 37 16
                                    

"Herkes olan biteni hayretle izliyordu. Sirenler duyulduğunda, Baji sana koştu ve seni yerden kaldırdı ve yüzünü avuçladı.

"İyi misin ?" Sesindeki korkuyu duyabiliyordunuz, ne söylediğini duyabiliyordunuz ama yine de Hanma'nın söylediklerine odaklanmıştınız.

"'e/a'! iyi misin tatlım Bir şey söylemek! Kahretsin!"

Aniden yerden havalandığında, Baji'nin seni omuzlarına aldığını hissettin ve işte o zaman aklın başına geldi.

"Baji... Ben iyiyim, indir beni!"

Baji başını salladı ve yürümeye devam etti.

...

Bisikletinin yanına geldiğinizde sizi oturttu ve öne doğru eğildi. Ellerini tuttu ve parmaklarını yüzündeki yaralara dokunmadan nazikçe gezdirdi ve dudaklarından bir küfür döküldü.

"Üzgünüm."

ona şaşkınlıkla baktın

"Seni tekrar koruyamadığım için üzgünüm 'e/a'. Sana yaklaşması için-"

"Kei... beni korumak senin görevin değil. Özür dilenecek bir şey yapmadın. Bu, o piç kurusu ile benim aramda bir dava ve onunla ben ilgileneceğim."

Baji söylediklerin karşısında sana şok içinde baktı. Seni daha önce hiç bu kadar ciddi görmemişti.

"Ben... 'y/n' o piç sana ne dedi? Sana neyi unutmamanı söylüyordu?"

Baji, Hanma'nın bağırdığını duyunca şaşırmadın. Oradaki herkes duymuştu ama sen bunu kendine saklayacaktın. Baji'ye söylersen aptalca bir şey yapacağından emindin.

"Önemli bir şey değildi... her zamanki boş tehditler... şimdi gitmeliyiz Baji, Draken'in nasıl olduğunu öğrenmeliyiz."

...

"Bana 'e/a' geleceksin. Benim küçük casusum olacaksın. Yoksa Keisuke Baji'yi öldürürüm. Eminim ruhunuz duymadan önce yapacağım."

Kafanda dönen cümleyle ne yapacağını bilemedin. Baji motoru son hızla hastaneye sürerken, Hanma'ya sımsıkı sarılırken onun sözlerini düşünüyordun.

Bunlar boş tehditler, diye düşündünüz, ama bunun doğru olmadığını biliyordunuz. Shuji Hanma düşündüğünden daha tehlikeli bir adamdı.

...

Hastane odasında Draken ile oturmuş sohbet ediyordun. Olanları duyunca yaralı olmasına rağmen seni merak etti. Onaylamak için üstü kapalı birkaç soru sormuştu ama sen onu geçiştirdiğinde ciddileşti.

"Herkes Hanma'nın sana bir şey söylediğini söyledi ama sen kimseye bir şey söylemedin 'e/a'... Ne düşünüyorsun bilmiyorum ama sen benim küçük kız kardeşim gibisin."

Sözleriyle yüzüne baktın ve gülümsedin "Kardeşim gibisin Keny-"

"O zaman bana karşı dürüst olmanı istiyorum. Sana yaşadıklarını hatırlatmak istemiyorum ufaklık. Biliyorum zor ve iyi değil. Ama orada Hanma'ya karşı çıktın... 'E/H' büyük bir adımdı ama daha büyük bir adım atmanı istemiyorum. Ondan uzak dur, gerekirse biz ilgileniriz. Ama sen uzak dur."

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin