𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝟐

879 61 76
                                    

Ambulansın arkasından motorsikletleriyle giderken tüm çete akıllarında sen vardın. Hep gülen tatlı yüzün ve hayran oldukları o güzel kalbin.

Artık ne yüzün ne de kalbin eskisi gibi olmayacaktı...

Hastaneye geldiklerinde iç kanama riskiyle ameliyata alınırken kurucu üyeler bekleme odasında oturdular. Geri kalanlar bahçede bekledi.

Draken yumruklarını sıkarak stresini atmaya çalıştı ama işe yaramadı. Sana küçük kız kardeşi gibi davrandı ve şimdi sana ne olduğunu bile bilmiyordu. Tek bildiği, bunu sana yapanlara ödeteceğiydi.

Mikey sakinliğini koruyarak koltuklardan birine oturdu, Mitsuya ağlamamak için kendini tuttu.

Pah ve Peh kenarda sessizce beklemektedir, Angry eliyle yüzünü kapatarak kendine hakim olmaya çalışmaktadır, Smiley bile gülümsemiyordu.Muto Sanzu ile sessizce oturuyordu, Chifuyu gözleri yaşlarla dolu kapının önünde yürüyordu. , Takemichi kenarda ağlıyordu.

Baji'ye gelince... Baji sadece kızgındı. Şu anda bu hastaneyi, hatta bu şehri ateşe vermek istiyordu. Birini yumruklamalıydı ve yapmaması gerektiği halde bu kişiyi çok iyi tanıyordu.

Hızla Takemichi'ye doğru yürüdü ve onu yakasından tuttu ve duvara tutturdu. O kadar kızmıştı ki seni bırakmıştı, senin onu göndermen hiçbir şeyi değiştirmeyecekti.

"Baji, dur!" Herkes bağırdı ama o durmadı. Önündeki ağlayan çocuğa o kadar sert yumruk attı ki Takemichi ayağa kalkamadı.

"Bunun yerine o masaya uzanmalıydın! Nasıl? Onu bırakıp nasıl geri dönersin?"

Baji'nin sesi titriyordu. Takemichi ağlayarak ayağa kalktı ve "Soğursa bana vur Baji-kun, onu terk ettiğim için çok üzgünüm ama onu koruyamayacağımı biliyorsun. Ben senin gibi değilim... Üzgünüm... Çok üzgünüm 'e/h'"

Adını duyan Baji'nin gözleri yaşlarla doldu ve geri çekildi. Baji için çok özel olduğunu herkes biliyordu. Toman'da herkes seni çok severdi, herkes için çok değerliydin ama Baji...

Sana karşı asla itiraf edemeyeceği hisleri vardı ve senin onu bir daha görmek bile istemeyeceğini düşündü. Herkes kendini suçlu hissetti. Hem seni koruyamadıkları için hem de seni Toman'ın bir parçası yaptıkları için. Onları tanımasaydın, bu asla başına gelmezdi. Herkes bunu düşünüyordu.

Derin düşünceleri ameliyathaneden çıkan doktor tarafından bölündü.Hepsi heyecanla doktorun yanına yürüdü ve seni sordu.

"Çok fazla kırık kemiği, hasarı ve çok fazla yarası var. İç kanamayı durdurduk ama ilk 24 saat bizim için riskli. Arkadaşınız çok güçlü çocuklar, onca yarayla hala hayatta olması bir mucize. Çok mücadele etti, zor bir ameliyattı ama başardık. "

Herkesin sevinç çığlıkları duymasıyla Baji, saatlerdir tuttuğu nefesini dışarı vererek herkesin merak ettiği soruyu sordu.

"Onlar... yaptılar..."

Baiji soruyu bitiremedi ama doktor anladı ve başını salladı.

"Tecavüz izine rastlamadık çocuklar. Ama umarım arkadaşınızın yaşadığı travmanın boyutunu anlamışsınızdır. Zavallı kızın vücudu anestezi altında bile katıydı."

Ortalık yine sessizleşti, herkes her şeyin farkındaydı. Sen onlar gibi değildin, küçük bir kavga değildi, resmen acımasızdı ve psikolojinin iyi olmayacağını biliyorlardı, ne kadar korkmuştun.

Draken ve Baji senin vücudunu sarmadan önce her şeyi görmüşlerdi. Size tecavüz etmeye çalıştıklarının da farkındaydılar.

Zordu, çok zordu. Korkun, yaşadıkların, acın...

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin