Mikey tapınağa geri döndüğünde oldukça kızmıştı. Yıllardır tanıdığı en yakın arkadaşlarından biri düşmanının yanındaydı ve bu onun yüzündendi. Hanma'ya da güvenmiyordu ve onu bu çetede istemiyordu ama buna mecburdu. Ayrıca, onun yerine senin yanında olmanı çok isterdi.
Draken, Mikey'nin düşünceli tavrını gördü ve merdivenlerde yanına oturup sırtını sıvazladı. "Bugün hastanede y/n ile tanıştım." Mikey başını salladı "Ben de buraya gelirken onu Haitanilerle gördüm" İkisi de bir süre sessiz kaldılar. Sessizliği ilk bozan Mikey oldu.
"Yanlış yaptığımı mı düşünüyorsun Ken-chin? Benim hatam mı? Y/n, Baji, Kazutora..." Draken arkadaşının sırtını tekrar sıvazladı "Ona biraz zaman ver Mikey, hâlâ çok kızgın ama aynı zamanda çok da üzgün. Biliyorsun, o da ona aşıktı, tıpkı Baji gibi. Yıllardır birbirleriyle konuşmadılar ve Baji'nin son sözleri onu sevdiği oldu. Bu... çok ağır." Mikey içini çekti ve başını salladı. "Onu geri istiyorum Ken-chin. O, Baji, Pah Chin, hatta Kazutora. Eski bizi geri istiyorum. Haitanilere güvenmiyorum, korkarım y/n onların tarafında. Ayrıca, Hanma'ya güvenmiyorum. Eğer onu kışkırtırsa, y/n çok yanlış şeyler yapabilir."
"Ne gibi Mikey?"
"Y/n, Hanma'yı öldürmek istiyor, Ken-chin. Bunun olmasına izin veremeyiz."
...
Takemichi, Chifuyu'ya her şeyi anlattıktan sonra bir süre karşısındaki çocuğa baktı. "Bütün bunların saçma geldiğini biliyorum ama-"
"Yani y/n-chan'ın hayatını mahvedecekler? Planları bu mu?"
Takemichi şaşkınlıkla başını salladı.
"Onun Chifuyu'sunu kurtarmak istiyorum. O harika. Onu, Mikey'i, Baji'yi ve herkesi kurtarmak istiyorum." İki arkadaş birbirine destek olurken birilerinin dinlediğinden habersizdi. Y/n duyduklarını sindirmeye çalışırken kafası karışmıştı. Sonra kendi kendine düşündü ve yürümeye başladı.
"Demek bu yüzden bu kadar çabalıyorsun, Takemichi... Teşekkürler, seni bu yükten kurtaracağım."
...
iki ay sonra
Hanma ve Kisaki, Takemichi ve Chifuyu'ya ihanet ettikten ve Kara Ejderha dövüşünden sonra Toman kovuldu. Ve artık yeni bir dönem başlıyordu. Izana önderliğinde kurulan Tenjiku, Haitanilerin yanında olduğu için ne yazık ki y/n ve Hanma'yı karşı karşıya getirdi. Ve y/n'nin sabrı tükeniyordu. Uzun zamandır aklında olan planı gerçekleştirmek için doğru anı bekliyordu. Hanma Shuji'yi öldürecekti.
...
"Yolumdan çekil Hanma, benimle uğraşma." Hanma sırıttı ve bir kolunu genç kızın omzuna attı. "Y/n yine beraberiz, mutlu değil misin?" Y/n öfkeyle uzun boylu çocuğun kolunu omzundan attı ve taşaklarına sert bir tekme attı. "Bana bir daha dokunursan seni öldürürüm!"
...
Savaş günü yarındı. Y/n cinayet fikrine gitgide daha fazla kapılmıştı ve bunu yarın bitirecekti. Ama ondan önce yapması gereken işleri vardı.
Kazutora ile tanışmak için sandalyede beklerken, onun dikkatini çekti ve çocuk göründüğünde ayağa kalktı. Kazutora gördüğü kişi karşısında birkaç saniye şok içinde durdu, ardından koltuğuna oturdu.
"Y/n-chan... sen... burada ne yapıyorsun?" Y/n boğazını temizledi ve gülümsedi "Seninle konuşmak istiyordum Kazutora. Biraz vaktinizi alacağım ve hemen gideceğim."
Kazutora başını salladı ve yaşlarla dolu gözleriyle konuşmak istedi.
"Ben... Çok üzgünüm y/n-chan. Ben... Baji..." genç çocuk hıçkırarak ağladı, y/n gülümseyip konuşmaya başladı.
"Seni affediyorum Kazutora. Baji bunu isterdi ve senin için her şeyi yapardı. Sizden bir isteğim var. Çok kötü bir şey yapmak istiyorum ve bunu söyleyebileceğim tek kişi sensin. Baji'ye uyandığında onu çok sevdiğimi söyler misin? Onu tekrar görmek için can attığımı söyleyebilir misin?" Kazutora'nın gözleri korkuyla açıldı ve önündeki kıza baktı. Bu ne anlama geliyordu şimdi? "E/n... ne yapmayı planlıyorsun?" Sonra düşündü ve gözleri genişledi "Hanma... yapma y/n. Böyle bir şey yapma. Baji de seni burada görürse buna dayanamaz." Y/n gülümsedi ve sandalyeden kalktı. "Hoşçakal Kazutora."
"E/n!"
Genç kız arkasına bakmadan toplantı odasından çıkıp gitti.
..." Hey Kei... yine benim." Y/n derin bir iç çekti ve gözlerinden akan yaşları sildi. Üzgünüm ama bir süre buralarda olmayacağım." Genç tekrar gözlerini sildi ve devam etti. "Seni her zaman sevdim Kei.Sana aşığım ve hep öyle kalacağım." Genç kızın gözyaşları uyuyan çocuğun yüzünü ıslattı ve y/n sevdiği çocuğun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu ve dışarı çıktı...
O gün
Beklenen gün gelmişti. Toman, Tenjiku'ya kaybetmek üzereydi. Ne Y/n ne de Hanma görünürdeydi. Dağınıktı. Sonra her şey bir anda oldu.
Bir çığlık ve sessizlik. Y/n, Hanma'ya sert bir yumruk attı ve uzun boylu çocuğu yere serdi. Cebinden bıçağı çıkarıp Hanma'ya doğrultmasını herkes sessizce izledi. Takemichi bunu görünce korkuyla haykırdı.
"Y/n-chan! yapma! Pişman olacaksın!" Hanma, y/n'ye sırıtıyordu. "Beni gerçekten öldürecek misin güzelim? Hadi! Ne için bekliyorsun?" Y/n öfkeyle çenesini sıktı ve elindeki bıçağı çevirdi. Tam Hanma'nın göğsüne saplanacakken bir ses duyuldu. Y/n'nin çok yakından tanıdığı bir ses.
Arkasını döndüğünde, Mikey'nin orada olduğunu ve önünde birinin olduğunu gördü. Tekerlekli sandalye ile itiliyordu. Evet, yanlış göremezdi. Baji tam karşısındaydı.
Gözleri doldu, elindeki bıçağı kenara fırlattı ve doğruca oraya koştu. Hıçkırarak sandalyenin önünde diz çöktü ve başını Kei'nin dizlerine koydu.
"Ne yapacağını biliyordum, seni duydum y/n. Uyanmak için çok uğraştım ve şimdi buradayım. Artık ağlama lütfen."
Y/n başını kaldırdı ve genç çocuğun yüzüne baktı.
"Ben... üzgünüm Kei..."
Baji gülümsedi ve genç kızın saçlarını okşadı.
"Hastaneye geri dönmeliyiz tatlım, benim kaçtığımı bilmiyorlar"
-son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baji X Reader
FanfictionBurada evrenimizin merkezi sizsiniz ve biz sadece sizi memnun etmek için buradayız. Sevgili okuyucu, bu gecenin onur konuğu sizsiniz ve hepimiz memnun etmeye can atıyoruz.