Normal odaya alındığınızda gece yarısını geçmişti. Draken, Baji ve Mikey odanın içindeki kanepelerde oturmuş, senin uyanmanı bekliyor, eski anılardan bahsediyorlardı.
Mikey herkesi dışarı göndermişti. Mitsuya'nın ısrarlarına rağmen kardeşlerine bakmak zorunda olduğu için ayrıldı ve üç genç sakince geceyi atlatmayı bekliyorlardı.
Artık herkes olayın şokunu atlatmıştı, sadece senin ne kadar güçlü olduğunu düşünüyordu. Sabaha kadar en azından biraz olsun güzel bir haber bekleyerek uyandığında yanında olmak istediler.
Baiji tetikte kalacaktı ama Mikey ve Draken onu yalnız bırakmak istemediler. Sonuç olarak bu olay hepinizi derinden etkiledi, kimse iyi değildi. Ayrıca, bir şey olursa birinin Baji'yi tutması gerekiyordu.
Hiçbiri sana fazla yaklaşmamaya karar verdi. Dokunmamaya, uyanırsanız sizi korkutacak veya rahatsız edecek hiçbir şey yapmamaya kararlıydılar. Herkes sana sarılıp seni ne kadar çok sevdiğini söylemek istese de, olanlardan sonra onları görmek istemeyeceğini bile düşündüler. Size sarılıp her şeyin yoluna gireceğini söylediklerinde de tam tersi olabilir. Kendinizi hazır hissedene kadar her şey yavaşça alınırdı.
…
Gözlerini açtığında gördüğün yüzle gülümsemeye çalıştın. Zor olduğunu da biliyordu, bu yüzden sizden sizi zorlayacak bir şey beklemiyordu. Sana hafifçe gülümsedi ve çok geçmeden biraz daha yaklaştı.
"Nasıl hissediyorsun tatlım? Doktoru aramamı ister misin? Ya da su verir misin? Ne istersen-"
Alçak sesle hiçbir şeye ihtiyacın olmadığını söyledin ve tüm gücünle elini uzattın. Hızla yanınıza geldi ve elinizi tuttu.
"Kei... ben... özür dilerim."
Sesin zar zor duyuluyordu ve acı çektiğin belliydi. Ama neden özür diliyordun? Baji istemsizce kaşlarını çattı.
“Ben… kendimi koruyamadım. Ben... seni çok korkuttum, değil mi?
Dediklerin üzerine genç çocuk kaşlarını çatmayı bıraktı ve sana gülümsedi. Tam konuşmak isterken kapı açılınca ikiniz de kapıya döndünüz ve gördüğünüz yüzle gözleriniz korkuyla açıldı.
"Merhaba aşkım, uyanmışsın. Beni özlediğini düşündüm ve geldim-” Baji gözlerindeki korkuyu görünce bir terslik olduğunu anladı ve kapıdan giren çocuğa doğru yürümeye başladı. "Sen kimsin ?"
Hanma gülümseyerek bileğine sakladığı bıçağı Baji'ye sapladı ve siyah saçlı çocuk kanlar içinde yere düştü. Her şey çok hızlı oldu. Ne olduğunu anlamadın bile. O çocuk... O çocuk seni öldürmeye gelmişti... hayır Baji... Baji?
Siz yerde yatan arkadaşınıza bakarken o yatağınıza geldi ve yere damlattığı kanlı bıçağı yüzünüze getirdi. Sen ona korkuyla ama daha çok öfkeyle baktığında sana gülümsedi ve kocaman elleriyle yüzünü avuçladı.
“Daha hiçbir şey bitmedi aşk”
…..
Draken'in kaşları tekrar çatıldı. Ayağa kalktı ve yatağınıza yaklaştı. Elleriniz çarşaflara sıkıca tutunmuştu. Vücudun titriyordu ve alnından aşağı ter akıyordu. Gördüğün kabuslar bütün gece peşini bırakmıyordu, bunu biliyorlardı ama en kötüsü şimdiymiş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baji X Reader
FanfictionBurada evrenimizin merkezi sizsiniz ve biz sadece sizi memnun etmek için buradayız. Sevgili okuyucu, bu gecenin onur konuğu sizsiniz ve hepimiz memnun etmeye can atıyoruz.