🤍

237 28 4
                                    

Ben fakir bir ailede doğdum.

Evimde koltuk, halı, düzgün bir televizyon, telefon, çanta, kıyafet yoktu.

Akşamları bodrum kattaki küçük evimizde büyük siyah fareler gezerdi. Ben de günü güzel sanardım eğlenirdim gülerdim.

Hatırlıyorum annem kartonları üst üste koymuştu ve benim için koltuk yaptığını söylemişti.

O gün çok mutlu olmuştum koltuğun üzerinden hiç inmemiştim.

Annem ve babam sabahları gelen çöp arabasının sesinden korkup uyanmış...

Babam durumumuz yavaş yavaş düzelmeye başladığı zaman bize terlik almış benimki kırmızı ablamın ki pembe. Yastığımın altına koymuş çok mutlu olmuştum.

Sonra kardeşim doğdu en küçüğümüz.

Evimizi çok yağmur yağınca şu bastı komşular yardım etti.

Her tarafım ıslanmıştı söylemeye utanmıştım kimseye demiştim.

Annem sofrada acıklı müzikler eşliğinde ağlayarak sadece kuru ekmek yerdi.

Hastalandığımda bana oyuncak bebek almalarını istedim annem borç toplayıp o gün almış gelmişti...

Bana hep saçlarımı uzatmamı söylediler annem her zaman örüp toplardı.

Babam cebinde para olmasa bile bana okul eşyaları alırdı ve okumamı söylerdi.


Şu anda kendi evimiz var arabamız var.

Babamın işi zor olsa bile çalışıyor annem okuma yazma öğrendi, ehliyet aldı arabası var.

Ablam liseyi bitirdi çalışıyor şimdi üniversite sınavına benimle çalışıyor kardeşim de liseye yeni başladı.



Hikaye yazmak, çevirmek ve okumak çok güzel. Bütün gün yatağında oturmak annen baban köle gibi zor şartlarda çalışırken evde yan gelip yatmak güzeldi, artık değil...

Bu son bir kaç haftadır işler iyi gitmiyor.
Ablama iftiralar atıp namusuna kötü sözler söyleyen insanlar var ve bu durum beni çok sinirlendiriyor.

Ailem evimizi Allah'ın izniyle saracak ve daha güzel bizi tanımayan insanların olduğu yere gidip yeni bir sayfa açacağız.

(Hayal kurmak güzel sevdiğin insanlar veya karakterler, seninleymiş gibi davranmak ve biraz mutlu olmak)

2024 üniversite sınavına çalışmaya başladım.
Azimli bir şekilde çalışacağım
( endişelenen var mı bilmem ama endişelenme sağlığıma dikkat edeceğim )

-Resim ve grafik konusunda kendimi daha fazla geliştireceğim. Kurslara yazıldım bile♥️

-İngilizcemi geliştirmeye de başladım.

-Mükemmel bir hayata sahip olmak ve ailemi mutlu etmek için çalışacağım.


İşleri yoluna koyduğum zaman, hayallerimin üniversitesinin kapısından içeri girdiğim zaman  ve hayallerimi yaşamaya başladığım zaman geri döneceğim...

Yıllar sürecek ama geri dönmeye çalışacağım sizler beni beklemeyin

Sizlerde hayallerinizi gerçekleştirin.

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin