Yapmaman gerektiğini biliyordun. Aklın durman için yalvarsa da kalbin buna izin vermiyordu. Baji'ye gönderdiğiniz onlarca mesajdan sonra nihayet geldi ve size doğru yürüyordu. Kalbin o kadar hızlı atıyordu ki sesini duyacağından korktun.
"Ne y/n? Ne istiyorsun?" Sesi soğuktu, kelimenin tam anlamıyla için için donmuştun.
"Kei... konuşmamız gerek."
Derin bir iç çekti ve sana baktı.
"Bak y/n. Şimdi düşmanız ve yarın bir savaş çıkacak ve Toman'ı yok edeceğiz. Seni incitmek istemiyorum, o yüzden önüme çıkma." Sen bir şey diyemeden arkasını dönüp gidecekti ama sen onu kolundan tuttun ve kendine çevirdin. Senin yaş dolu gözlerine baktığında, sanki gözlerinde hiçbir duygu yokmuş gibiydi.
"Gerçekten beni öldürmek üzere olan insanlarla birlikte olacak mısın?"
"Evet"
Ona şok içinde bakarken çoktan arkasını dönmüş ve ilerlemeye başlamıştı.
...
Tapınağın bahçesinde oturmuş yıldızları izliyordun. Haitani kardeşlerin sana ulaştığını, Hanma ile konuştuğunu hiç kimseye söylemedin. Eğer öğrenirlerse büyük bir bela olacağını biliyordun. Şimdi ne yapacağını bilmeden sadece yıldızları izliyordun.
Geçmiş o kadar güzeldi ki gelecekten korkuyordun. Yıllardır yanınızda olan Baji artık yanınızda değildi. Ve ne yapacağını bilmiyordun. Mikey, Baji ile dövüşmek istemediğini, onu geri getireceğini söylese de, onu geri getirebilir misin? İşte bunu bilmiyordun...
...
Dövüş günü gelmişti. Hurdalıkta kavgayı izlemeye gelen insanlara bakıyordun. Chifuyu çete liderlerini Hanagaki ile tanıştırırken Haitani kardeşleri görünce bir süre onlara baktın ve Toman'a doğru yürüdün.
...
Mikey seni seçmişti, Hanma Kazutora'yı seçmişti. Çete liderlerinden biri dövüş kurallarını söylerken, Tora aniden lidere yumruk atınca geri çekildin ve Draken ve Mikey hızla yanında belirdi. Ve Kazutora'nın bağırmasıyla savaş başladı.
Kazutora, Mikey Draken'e saldıracakken onu durdurdu ve Hanma, Draken'a saldırdı.
Baji'yi ararken bir yandan da yolunuza çıkanları yere seriyordunuz. Kavgayı izleyen insanlardan iltifatlar ve ıslıklar işittiğinizde, Haitililerin sizi gülümseyerek izlediğini gördünüz. Seni cidden korkutuyorlardı ama önceliğin bu değildi. Baiji neredeydi?
...
Her şey berbattı. Kazutora, Mikey'e defalarca sopayla vurdu, Mikey onu dövdü ama ağır yaralandığı için dizlerinin üzerine çöktü. Kisaki adlı çocuk onu kurtardığında Baji de ona saldırdı. Neler olduğunu anlamadın. Baji gerçekten düşmanın gibi davranıyordu ve sen onu kaybetmek üzereydin.
Kazutora daha kötüye gidemez derken Baji'yi bıçakladı ve Baji Kisaki'ye ulaştığında yere yığıldı.
Hızlı koşarak Baji'ye ulaşmak istediğinizde yediğiniz sopayla kendinizi yerde buldunuz. Hanma'nın adamlarından biri seni yere serdi...
...
Baji hala ayağa kalkmamıştı, savaş devam ediyordu. Siz Hanma'nın adamını yere sermeyi başardığınızda, Mikey Hanma'yı çoktan yere sermiş ve Kazutora'yı öldüresiye dövmüştü.
Baji şoku atlatamadan ayağa kalkıp kendini bıçaklamaya başladı.
...
Çığlık atarak yanına koştun ve yere düşmeden önce dizlerinin üzerine yatırdın.
"Seni aptal! Ne yaptığını sanıyorsun? Yapma! beni bırakma!"
"Unutma y/n, seni hep sevdim ve hep seveceğim."
Sana gülümseyip gözlerini kapattığında bir çığlık daha attın...
...
Baji yaşıyordu ama komadaydı. Her gün ne yapacağını bilmeden onu ziyaret ediyordun ve bugün 2 hafta geçmişti.
Toman'ın önemli bir toplantısı olduğunu duyunca sonunda o rezil halinle toplantıya katıldın ve yerini aldın. Takemichi, Baji'nin yerine geçici olarak 1. bölümün lideri olarak seçilmişti. Ve şimdi asıl şok geldi. Hanma?...
...
Mikey, Hanma'nın Toman'a katılacağını söylediğinde bu sefer asıl şokun zamanı gelmişti. Mikey'e şaşkınlıkla ve gözlerinde yaşlarla bakarken, onun gözlerindeki pişmanlığı görebiliyordun.
İleriye doğru birkaç adım attığınızda, tüm liderler sizi durdurmak istedi ama durduramadılar. "Manjiro Sano! Ne yaptığını sanıyorsun?"
Otoritesini korumak istese de üzüntüsünü gizleyemedi ve sana baktı.
"Y/n lütfen yerinizi alın"
"Artık benim düşmanımla, Toman'ın düşmanıyla işbirliği mi yapıyoruz? Baji ölmek üzere, ben de ölmek üzereydim ve şimdi... bu orospu çocuğu..." derin bir nefes aldın. "Bu yeterli. Sen ve Toman benim ailemdiniz ama... Ben artık bu çetede değilim. Şu andan itibaren l/ny/n, Manjiro Sano ve Toman'ın düşmanıdır."
Arkanı dönüp gitmek üzereyken, Mitsuya nazikçe kolunu tuttu ve sen güldün.
"Deja vu mu yaşıyoruz? Bırak beni Takashi!"
Kolunu Mitsuya'dan çektin ve yürümeye başladın. Mikey arkandan bağırdığında onu görmezden geldin ve tapınağı terk ettin.
...
Haitanilerle karşılaştığınız sokağa geldiğinizde sokakta gördüğünüz adamlara haber gönderdiniz ve bir saat sonra o sokakta onlarla karşılaştınız.
...
"Sanırım kaplan fikrini değiştirdi, sana nasıl yardımcı olabiliriz pisi?"
Ran'ın aptal evcil ismine gözlerini devirdin ve elini uzattın ve ona ciddi bir şekilde baktın.
"Hanma... Shuji Hanma'yı yok etmek istiyorum."
Rindu gülünce Ran da gülümsedi ve elini uzattı.
"Böyle güzel bir bayana kim yardım etmek istemez ki. Roppongi'ye hoş geldiniz y/n"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baji X Reader
FanfictionBurada evrenimizin merkezi sizsiniz ve biz sadece sizi memnun etmek için buradayız. Sevgili okuyucu, bu gecenin onur konuğu sizsiniz ve hepimiz memnun etmeye can atıyoruz.