pedri:
natalia
bu fotoğraf nedir?natalia:
dün antony özür dilemek için buluşmak istedi
nasıl yakalamışlar iki dakikadapedri:
fazla olmaya başladı bu adamnatalia:
merak etme
önemsizdi zatenpedri:
yaziyor...
sen öyle diyorsanSabah çoktan sargısını çıkarmış olduğum yanık elime biraz daha krem sürdüm ve Paulo'nun yanına indim. Bir hafta sonra başlayacak olan Dünya Kupası için tekrar İtalya'ya dönmek zorundaydı. Sonrasında Arjantina'ya uçup Dünya Kupası'nın yapılacağı Fransa'ya gidecekti. Dünya Kupası için takvimimde bir aylık boşluk oluşturmuştum. Dün gece gelmişti bu aklıma ve bunun için bir an önce Saint Laurent ile global elçi durumumu konuşmam gerekiyordu.
Valentina'ya kısa bir mesaj atıp durumu anlattım. Sonra ise kafamı telefondan kaldırarak bavullarını sayan Paulo'ya baktım. Buraya iki bavulla gelmişti ve şu an beş bavulla gidiyordu. Bana dönüp, "Beni geçirmeye gelmeyeceğinden emin misin?" diye sordu. "Çekimini iptal edebilirsin." dedikten sonra göz kırpmayı unutmadı.
Gülerek kafamı iki yana salladım. "Senin için zaten bir ayımı boşalttım. O bir ayda harcamak için para kazanmam gerekiyor." Başını iki yana sallayarak yanıma doğru birkaç adım attı ve sarıldı. Ben de onun beline ellerimi dolayıp kafamı göğüsüne yasladım. "Bu bir hafta bana çok iyi geldi." diyip saçlarımı öptü ve "Teşekkür ederim." dedi. Karşılık olarak ona daha sıkı sarılmaktan başka bir şey yapmadım.
Bavullarını alıp evden çıktı ve kapının önünde onu bekleyen arabaya bindi. Gitmeden önce elimi saladım ve vedalaşmış olduk. Kapıyı kapattığımda Paulo'nun yokluğuna bu bir haftada alışamayacağımı varsaydım.
Koltuğa oturup Şans'ın üzerime yayılmasına izin verdikten sonra Instagram'a girdim. Yeni takipçi rakamım beni şoke etmişti. Dünden itibaren tam bir buçuk milyon takipçi kazanmıştım. Bu Dior defilesinden daha büyük bir rakama tekabül ediyordu.
Dün çektiğim bir fotoğrafı bunun şerefine paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tití me preguntó ; pedri
FanfictionNatalia ünlü bir modeldir ve yeni dergi kapağında ona eşlik edecek olan kişi ise ünlü futbolcu Pedri Gonzalez'den başkası değildir.