Chapter - 18

388 21 0
                                    

" ဝါးး ... မင်းကအံ့သြစရာကောင်းတာဘဲ ... ငါ cake design ကိုသဘောကျတယ် "

" ဒါပေါ့...ငါကအကောင်းဆုံးအချိုပွဲလုပ်တဲ့ chef တစ်ယောက်ဘဲဟာ.. ဒါပေမဲ့ မင်းဒီကိုအစောကြီးဘာလာလုပ်တာလဲ? "

Levi တစ်ချက်ပြုံးပြလိုက်ကာ Giyan ကိုယ်လေးအား လက်တစ်ဖက်ထဲကာ နမ်းရန်ပြင်လိုက်သည်။ သို့သော်...
ခါးသီးစွာငြင်းဆန်လိုက်ရင်း ခေါင်းကိုတစ်ဖက်သို့လွှဲလိုက်သော Giyan ~

" ဘာလဲ?? ဟ! မင်းအခုငါ့ကိုငြင်းလိုက်တာလား? ဟုတ်လား?? "

" မေးစရာမလိုဘူး Levi ငါတို့နှစ်ယောက်ကြားထဲမှာ ဒီလိုတွေလုပ်ဖို့မလိုအပ်တော့ဘူးလို့ ငါပြောခဲ့ပြီးသားပါ ... မင်းငါ့ကိုမုန်းတယ်မလား..ရွံတယ်မလား ... ဒါဆိုငါနဲ့ဝေးဝေးနေလေ ... ဘာလို့ဒီလိုတွေလာလုပ်နေတာလဲ? "

" ဟားး ဝေးဝေးနေရမှာလား.. Giyan မင်းကိုယ်မင်းရောမေးကြည့်ပြီးပြီလား? တကယ်ဘဲငါနဲ့ဝေးဝေးနေနိုင်ရဲ့လားလို့လေ ရီစရာတစ်ခုလိုဘဲ
ငါသိပါတယ် ငါထွက်သွားပြီးထဲက မင်းမှာ one night stand တောင်မှထပ်ရှိခဲ့တာမဟုတ်ဘူး...
စကားနားထောင်တယ်ဘဲပြောရမလား..ဟ
မင်းရဲ့ အပျက်ကောင်စရိုက်လေးကို ဖုံးထားနိုင်ခဲ့တာဘဲ... ဒါမှမဟုတ် ငါနဲ့မှမဟုတ်ရင် တခြားသူနဲ့ အိပ်ယာပေါ်မှာမပြီးနိုင်တော့တာများလား? "

Levi အနှောင့်အသွားမလွတ်သောစကားများဖြင့်
Giyan ဒေါသစိတ်ကိုစနေသလိုပင်။

" Levi မင်း!!! ........(ခဏတာတိတ်ဆိတ်)........
ဟုတ်ပြီ ငါအခုမင်းပြောတဲ့အရာတွေအပေါ်ဒေါသထပ်မထွက်တော့ဘူး... ဒါတွေကပြီးခဲ့တာတွေပါ နောက်ငါ့ပုံစံကရော အခုအဆင်မပြေတဲ့ပုံပေါက်နေလား? "

Giyan ထိုသို့ပြောရင်း Levi နား နားသို့ကပ်လိုက်ကာ

" ငါမလိုတော့ဘူး...အာ မဟုတ်ဘူး..ငါစွန့်လွှတ်လိုက်ပြီ..ငါဝန်ခံတယ် ငါမင်းနဲ့အိပ်ယာပေါ်ကနေ့ရက်တွေမှာ သာယာခဲ့တယ်ဆိုတာ..ဒါပေမဲ့ ဒါတွေကငယ်ငယ်ကလေ...နှစ်တွေကြာခဲ့ပြီ...
မင်းလဲငါ့ကိုခဏဘဲသုံးခဲ့တာဘဲမလား ဒါကမမျှတပေမဲ့ အခုတော့ငါလက်ခံနိုင်ပြီထင်တယ်...
ငါတို့က ညီအကိုတွေသက်သက်ဘဲဖြစ်နေမှာဘဲ "

အပြစ်ရှိသော 'ရမ္မက်' Where stories live. Discover now