Sero: I jak poszła rozmowa z Kurogirim?
Present_Mic: Dość zabawnie. Shota wpadł w panice do środka, a Oboro zaczął się na jego widok śmiać. Okazało się, że faktycznie podobaliśmy mu się w liceum, ale już dawno mu przeszło. Tylko czemu ta menda nam nie zdradziła, że ma żonę i męża?
KrwawaMary🔪: On się tym raczej nie dzieli z ludźmi. My wiemy tylko dlatego, że go śledziliśmy. W sumie to najlepsza rozrywka jaką wymyśliliśmy jako liga zaraz po napadaniu na UA 🤣🤣
Bumbumboy💥: No nam nie było zbyt do śmiechu.
Brokuł🥦: Rany Kachcan, co ci się stało?! Właśnie macham do ciebie przez okno. Czemu ciągniesz za sobą walizkę? Czemu masz podbite oko?!
Alienqueen💓: Boże...
Iida: Dobra. To wygląda źle. Kogo mamy zamordować?
Bumbumboy💥: Nikogo. Zwyczajnie pokłóciłem się z jedną osobą i...A PIEPRZYĆ TO! Wywaliła mnie z domu. Moja pieprzona matka wywaliła mnie z domu! Najpierw kazała mi przestać się z wami zadawać, bo jako osoby nie-hetero jesteśnie "chorzy". Potem gdy dowiedziała się, że mój wychowawca ma męża chciała mnie wypisać ze szkoły. Nawet jej nie wspomniałem o proteście, bo byłaby afera, ale jakoś się o tym dowiedziała. Teraz natomiast zaczęła przeglądać mój telefon i nasze rozmowy. Gdy zrozumiała, że naprawdę mam gdzieś jakiej kto jest orientacji czy tam tożsamości to wydarła się na cały dom jaki to niewyobrażalny wstyd. Nie wytrzymałem. W sumie to mówiłem o tym tylko Minie, ale w całym życiu zakochałem się tylko raz i to w chłopaku. Powiedziałem to matce, a ta kazała mi spakować swoje rzeczy i wypierdalać. Zastanawialiście się czemu nie zapraszałem nikogo do domu? Proszę. Macie swoją odpowiedź. Zadowoleni?
Bumbumboy💥 opuścił/a konwersację.
Dadzawa: Midorya spróbuj go zatrzymać. Już tam jadę. On nie może zostać teraz sam, bo jeszcze zrobi jakieś głupstwo
Alienqueen💓: Zabieram się z panem
Kiri🦈: Ja też
Dadzawa opuścił/a konwersację.
Alienqueen💓 opuścił/a konwersację.
Kiri🦈 opuścił/a konwersację.
Sero: Rany. Nie myślałem, że coś takiego może się wydarzyć. Bycie lgbt niby zawsze było nietolerowane, ale to? Chyba pójdę podziękować rodzicom za ich wsparcie. Napiszcie jak coś będzie wiadomo okay? 🤢🤢
Bosz, ten rozdział to zło. Bardzo ciężko mi się go pisało, a planowałam stworzyć go od początku tego tomu. Teraz będzie trochę dołujących rozdziałów 😬