3|Meftun Olan

100 32 8
                                    

Sizleri merakta bırakmadan yeni bölüm ile karşınızdayım. Gülşen ile Ali Duha okunmak için sizleri bekliyor 🪶

Her yorumunuz benim için çok değerli sizleri seviyorum! 🫂🙏

Sağlıcakla kalın uzun1yazarınız 💌

(Medyadaki şarkıyla okursanız hikâyeyi daha iyi hissedebileceğinizi düşünüyorum sizleri seviyorum🥰🫂)

📝 📝

7 SENE ÖNCE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7 SENE ÖNCE

Son kontrolleri yapmadan yola çıkmak istemiyordu genç kız. Elindeki kağıtta yazılan listeyi kontrol etmeye başlamıştı bile.

Okuma kitapları olan koliler, küçük deney malzemeleri, matematik öğretimi için materyaller.. hepsi tamamdı. Bir eksik yok gibiydi.

"Gülşen!" Kendisine koşarak gelen arkadaşına baktı.

"Efendim Melih!" Nefes nefese kalmıştı
"Ne bu telaş önemli bir şey yok ya! "

"Yok yok Gülşen heyacanlandım sadece.. biliyorsun Cansu da gelecek yardıma! Bir an önce yola koyulalım mı diye soracaktım!" Şimdi anlamıştı bu hallerini

"Anlaşıldı anlaşıldı neyse bir önce yola koyulalım, geç kalma Cansuyuna sen!" Gözlerinin içi parlıyordu arkadaşının

"Ne güzel diyorsun be Gülşen, doğru Can suyum o benim! Sevince.. sevince insan bir başka oluyor Gülşenn! İçin içine sığmıyor, onu görmeden yapamayacak gibi oluyorsun! Böyle.. böyle bir gülümsemesine bile muhtaç oluyor insan! Sevmek yeniden doğmak mıdır yeni baştan? Bilmiyorum ama aşık oldum ben onu gördüğüm o ilk andan!"

Cansu ile dönemin başında tanışmışlardı ve o günden beri onu sevdiğini söylüyordu. Aynı bölümden sessiz sakin olan sınıf arkadaşımızdı. Ve kıza bu kısacacık zamanda meftun olmuştu adeta! Çok garibine gidiyordu bu durum!

Beş ayda ne kadar tanıyordu ki sevebilmişti? Gerçekten anlamıyordu arkadaşını.

Derin bir nefes aldı. Bugün bir çok çocuğun hayallerindeki okullara kavuşmalarını sağlamak için bir şeyler yapacaklardı. Tek düşündüğü bu olmalıydı. Hem koskocaman adamdı kendi kararlarını verebilecek biriydi!

"Şair tarafın da ortaya çıktığına göre artık yola koyulma vakti! Bir an önce gidelim de kavuş sevdiğine!" Gülümsedi yine söylediklerime

Yola çıkacak olan üniversitenin tahsis ettiği minibüs tarzı arabaya malzemeleri teslim edip görevli olan diğer arkadaşlarıyla birlikte yolcu koltuğuna geçmişlerdi.

Yer aldıkları bu proje yardımın zor ulaştığı Bursa'nın ücra köşelerini, köylerini eğitim merkezleri haline getirmek için üniversitenin eğitim fakültesi tarafınca düzenlediği bir projeydi. Bir çok öğrenci projeye destek verirken gruplar halinde hocalarının önderliğinde çalışmalara katılacaklardı. Gidecekleri okul ise yazın yangında yanan ve tekrardan bir hayırsever tarafından yaptırılan bir okuldu.

Sen Aslı 'dan da Güzelsin (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin