'Hey, Iya! Kalk artık, saat dokuz buçuk oldu!' sesleri duyulmaya başlamıştı evde. Bu ses
Iya'nın kardeşi Yill'in sesi idi. Iya kalkmayı planlamıyordu, fakat annesi Bayan İzu içeriden 'Bırak onu Yill, kendi doğum gününü uyuyarak geçirmek isterse bu onun fikri!' diye bağırınca Iya yataktan fırlayıp yüzünü yıkamaya gitti.
Bir kaç dakika sonra mutfağa indi ve takvime baktı. Bugün 21 Aralık'tı, yani Iya'nın doğum günü... Iya aşırı mutlu bir şekilde İzu' ya sarıldı. İzu birkaç saniye tereddüt edip o da kızına sarıldı.
'Anne, ben kurt gibi açım, lütfen artıkkahvaltıya oturabilir miyiz?' dedi Iya guruldayan karnının sesini duyunca. 'Tamam, bana uyar. Hadi Lix ailesi kahvaltıya!' dedi İzu sesini birazyükselterek, ama nedense 'Lix ailesi' derken sesi o an ki tonuna göre çok azçıkmıştı
(BİR SÜRE SONRA...)
Kahvaltı her zaman olduğundan daha sessiz geçmişti ve özellikle bir doğum günü kahvaltısına göre çok çok sessiz geçmişti.
Kahvaltıdan sonra herkes salona geçip bir koltuğa oturduğunda kimse konuşmuyordu.
Iya dayanamayıp ' Anne, baba, neler oluyor? Kimseden ses soluk çıkmıyor, Allah aşkına... Açıklama yapmanız şart değil ama en azından ufak bir ses çıkartın lütfen ya!' dedi sabrı taşmış bir şekilde bağırarak.
Babası Yang ayağa kalkıp kızına sarıldı ve sessizce 'Özür dilerim Iya, özür dilerim...' dedi ve geri çekilip derin bir soluk aldı.
Ve yine sessizlik, ama bu sessizlik o kadar uzun sürmedi. Sessizliği Yang' in 'Iya, bu kabullenmesi kadar anlatması da bir o kadar zor...' cümleleri böldü ve cümle tamamlanmadan sustu.
Onun devam edemeyeceğini anlayınca İzu girdi devreye. ' Bak Iya, bende sana direkt söylemeyeceğim ama kısa kısa açıklayacağım, ne anlarsan artık...
Iya, ben senin öz annen değilim, Yang senin öz baban değil ve Yill senin öz abin değil...' dedi ve devam edemedi. Tekrar Yang girdi devreye ' Teyzen geliyor seni alacakmış, neden şimdi bilmiyorum ama gelince lütfen her şeyi teyzene sor.' Dedi ama sesi bu sefer üzgün veya durgun değil daha sinirli geliyordu...
****
SELAM HERKESE! BU BENİM YAZDIĞIM İLK KİTAP UMARIM BEĞENİRSİN. BU ARADA HER CUMA 22:15' TE YENİ BÖLÜM YAYINLIYORUM. HAFTAYA CUMAYA KADAR SAĞLIKLA KALIN!!!