8. BÖLÜM SORGU (PART 2)

13 2 0
                                    

 Iya gözlerini kavga sesi ile açtığında merak edip hemen geri kapattı. 'Bak Aris, kız geleli iki gün falan oldu. Kız daha ney nerede onu bile bilmiyor. Nasıl birini öldürebilir ki?' dedi bir kadın sesi, bu ses Luna'ya ait olmalıydı.

'Belki bize yalan söylüyor Luna. Nereden biliyorsun. Hem sen neden hep bir olayda karşı tarafı savunuyorsun?' dedi sinirli erkek ses. Bu sesin de Aris'e ait olduğu açıktı.

'Kralım, kusura bakmayın araya giriyorum ama prenses hareketleniyor' dedi sakin bir ses. Iya çok iyi biliyordu ki bu ses de Ryan'a aitti.

Iya, Ryan'ın cümlesinden sonra kalktı ve etrafa göz gezdirdi. Iya'nın uyandığını gören Aris, Ryan'ı çekiştirerek odadan çıkarttı ve hemen arkasından kendi çıkıp kapıyı kapattı. Oda da sadece Luna ve Iya kalmıştı. Luna yatağa oturdu ve 'Iya şu an baban seni suçluyor ama ben sana inanıyorum ki Loren'i sen öldürmedin. Odayı tarattık. Loren'in üstündeki kılıçta senin parmak izin yok ama Loren'in elindeki mektupta senin parmak izin var ve mektupta çok normal iyi şeyler yazmıyor... Neyse detaylı bilgiyi sonra veririm... Aaa bu arada unutmadan, misafir odasındasın, kısa bir süre odana girmene izin yok' dedi hiç göz temasına girmeden. Sonrada kalkıp gitti.

Luna odadan çıktıktan sonra Iya'nın aklına bir fikir geldi ve ayağ kalkıp defter, kalem ve mürekkep aramaya başladı. Bir kaç dakikanın içinde hepsini buldu ve masanın başına geçti.

Iya bu fikirden vazgeçmek istemediği için hemen kalemi mürekkebe batırıp yazmaya başladı.

                                                              -IYA'NIN CİNAYET REHBERİ-

Tarihler 22 Aralık 2055'i gösteriyor. Ben prenses Iya Lin. Ay Kalesi'nde bir cinayet işlendi. Daha önce hiç tanımadığım görevlim Loren benim odamda ölü bulundu. Şu an saat 22:36 bu cinayet ise yaklaşık iki saat önce işlenilmiş.

Loren'in benim odamda ölü bulunması çok şüphele yaratmamış. Anladığım üzere Loren'in elindeki zarfta parmak izimin bulunması ve mektunun normal bir şey olmaması çok şüphe yaratmış.

Bu olayda babam başta olmak üzere neredeyse herkes beni suçlu tutuyor ama ben suçlu değilim. Benim şu anlık amacım; bu cinayeti kendim çözmek, onlardan hızlı davranmak. Neden mi? Çünkü burası bir Kale, bazen işler fazla yavaş ilerleyebilir...

Bu cinayeti tek başıma çözemeyeceğimi de göz ardı etmemeliyim. Yanıma yardımcı olarak Lora'yı alsam, onda o cesaret yok. Şu anlık aklımda Ryan var ama ondada tek problem, Ryan ile nasıl konuşacağım...

                                                                               ***

On dakikanın sonunda Iya defteri kapattı ve güzelce sakladı. Saatin kaç olduğunu umursamadı ve Ryan'ı bulmak için koridora çıktı...

                                                                          ****

--------------------------------------------------------

HERKESE MERHABA VE İYİ BAYRAMLAR!!!! BUGÜN BAYRAMA ÖZEL UZUUUUUUN BİR BÖLÜM YAZDIM VE ERKEN YAYINLADIM, UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...

HAFTAYA CUMAYA KADAR GÖRÜŞMEK ÜZERE SAĞLIKLA KALIN, TEKRARDAN İYİ BAYRAMLAR!

SHOHEİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin