Sessiz geçen beş dakikanın sonunda Lora'nın odasına varmışlardı. Lora sakince Iya'yı içeri geçirdi ve arkasından kapıyı kapattı.
'Geç yatağa otur, bende Loren'den iki kahve isteyeyim. Ah bu arada Loren ikimizin ortak görevlisi' dedi Lora kapıya doğru ilerlerken. 'Lora, teyzem söylemişti, benim görevlim gezegen dışındaymış, değil mi?' dedi Iya şaşkın bir ifadeyle.
Lora duraksadı. Arkasını döndü ve Iya'ya baktı. Lora kapıyı açtı 'Loren! Loren! Tanrım... LOREN BURAYA GEL!' diye bağırdı. Dolly onları duymuş olmalı ki 'Lora, ne oluyor? Senin gibi bir prensese bağırmak yakışıyor mu?' diyerek Lora'yı azarlayarak içeri girdi. Artık bu akşam iyice şaşıran Lora 'Kusura bakma teyzecim. Kardeşimle özel bir şekilde konuşuyoruz lütfen gider misin?' diye teyzesini odadan çıkarttı.
Lora hiçbir şey demeden yatağa oturdu ve Iya' ya sorunun ne olduğunu sordu. Iya'da yatağa oturdu ve 21 Aralığı her detayına kadar anlattı.
Iya'nın anlatması bitince Lora ona gülümsedi. 'DEMEK SENDE TELEKİNEZİ YAPABİLİYORSUN. Bu harika' dedi Lora. Iya şaşırmıştı. Telekinezide neydi? Ya da kötü bir şey miydi?
Lora'yla yaklaşık bir saat bu konu hakkında konuştular. Bu konuşmanın sonunda Iya'nın aklındaki bütün sorular gitmişti.
Iya izin alıp kalktığında Lora onu durdurup ' Iya. Birkaç gündür teyzem ve Loren'de bir gariplik var ve kalede çok nadir gözüküyorlar' diyerek bileğinden yakaladı.
Kalktığı gibi oturan Iya, iyice meraklanıyordu. Acaba bu Iya'nın suçu muydu?
Beraber gece on iki buçuğa kadar muhabbet ettiler ve saat on iki buçukta herkes odasına çekilip uyudu...
LORA'DAN
Birazdan Iya' ya anlatacaklarımı anlatmalı mıydım bilmiyorum, çünkü belki iyi niyetli biri değildi. Bu devirde kimin ne olduğu bilinmiyor ne de olsa...
Odaya varana kadar ne o ne de ben konuşmuştuk. 'Geç yatağa otur, bende Loren' den iki kahve isteyeyim. Ah bu arada Loren ikimizin ortak görevlisi' dedim. Tam arkamı dönmüştüm ki Iya' nın kurduğu cümle resmen hareket yeteneğimi sıfıra indirmişti. Ona inanmamayı seçerek kapıyı açtım ve 'Loren! Loren! Tanrım... LOREN BURAYA GEL!' diye bağırdım.
Teyzem sesimi duymuş olmalı ki gelip Loren' in burada olmadığını söyledi ve gitti. Iya haklı çıkmıştı.
Bu seferde boş vermeyi seçerek yatakta oturan kardeşimin yanına oturdum ve sorunun ne olduğunu sordum. Sorduktan sonra ikinci bir şok dalgası atlattım.
Ne yani, bu kızda mı telekinezi yapabiliyordu? Yıllar önce annem bana telekinezinin çok nadir bir özellik olduğunu söylemişti. Ama nedense bu aralar konuştuğum herkes telekinezi yapabiliyordu.
Ben özel biri olmak istiyordum. Herkes beni fark etsin istiyordum. En azından eşyaları kaldırıp indirirken dikkat çekmiştim ama o dikkatler artık kayboldu... Evet bir prensestim, ama bu ilgi bana az geliyordu...
Bu düşünceleri kafamdan atıp Iya' yı tebrik ettim ve anlık ne oldu bilmiyorum. İçimde ona karşı derin bir nefret baş vermesine rağmen ona telekinezi hakkında bildiğim her şeyi anlattım...
****
--------------------------------
SELAM MİLLET, DÜN CUMAYDI AMA BELİRLİ BİR SEBEPTEN DOLAYI BÖLÜM ATAMADIM, BENDE BUGÜN DÜNÜ TELAFİ ETMEK İÇİN YAYINLADIM BÖLÜMÜ. UMARIM BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR, HAFTAYA CUMA GÖRÜŞMEK ÜZERE...