3~

1.5K 132 249
                                    


Beomgyu'dan

Okul zilinin çalmasıyla hoca sınıfa veda edip sınıftan çıkmış,sınıftakiler ise toparlanmaya başlamıştı.

Ben ise hemen çantamı hazırlayıp, alacaklarımı alıp,erkek soyunma odasına doğru hızlı adımlarla ilerlemiştim.

Bugün hocamla çalışma yapacağımız gündü. Tabii takımca yapacaktık ama yinede onun yüzünü 2 saat boyunca görmek benim için oldukça heyecan vericiydi.

Soyunma odasının kapısını hızla açıp içeri girmiş ve kapıyı kapatıp dolabıma doğru yönelmiştim.

"Hey, Beomgyu!"

"Evet?"

"Soobin bugünkü çalışmaya katılamayacakmış"

"Ne? Neden?"

"Hastalanmış sanırsam. Katılamayacak kadar kötü hissediyorum demişti. Sana söylememi istedi"

"Ah anladım"

Mükemmel.

Takım başkanı olmadığı zamanlar yardımcısı onun yerine geçer ve tüm görevleri o yapar. Peki ya yardımcı kim?

Benim amk.

Soobin'in yerine geçip çoğu şeyi ben yapacaktım ve bu şey cidden gericiydi ama en azından beden hocasıyla daha da yakınlaşabilecektim. Bu yüzden her ne kadar Soobin'in gelememesine üzülsemde bu durum beni az çok heyecanlandırmıştı :)

***

Hep birlikte basketbol sahasina toplandığımızda hoca gelmeden birkaç esneme hareketi yapmıştık. Aradan 5-10 dk sonra ise düdük sesi ile topları bırakmış sahanın önünde durmuştuk.

Geldi benim bey.

"Merhaba gençler"

Hep birlikte hocanın selamını aldığımızda hoca hepimizde göz gezdirmiş ve kaşlarının tekini kaldırıp sormuştu.

"Takım başkanınız nerede?"

Boğazımı temizlemiş ve sesimin titrememesini umarak cevap vermiştim.

"Hocam o hastalanmış. Katılamayacakmış"

Cevabımdan sonra bir şeyler mırıldanmış ve bana doğru dönüp konuşmuştu.

"Anladım. O zaman bugün onun yerini sen alıcaksın beomgyu"

Adımın ilk defa ağzından cıktığını duyuyordum. Çok güzel söyledi amk

"Evet hocam"

"Isınma hareketlerini yaptınız mı?"

Herkes kafasını olumlu anlamda sallarken gözüm hocanın sağ kolundaki dövmeye takılmıştı. Bu kol hep çıplak kalmayı hakediyor... Aslında sadece kolu da değil.

Gözlerim hocanın vücudunu süzerken kendime engel dahi olamamıştım. Bu adamın çıplak halini düşünmek bile beni felaket azdırıyordu.

Dudaklarımı yalamış ve beynimde oluşan görüntüyü silmeye çalışmıştım. Burada olmazdı. Hemde tam hocanın gözünün önünde.

Derin bir nefes almış ve bakışlarımı hocanın üzerinden çekmiştim. O sırada onunda gözlerinin benim üzerimde olduğunu fark etmiştim.

Eminim ona olan bakışlarımı fark etmişti. Kendimi kontrol edebilmeyi öğrenmeliyim cidden.

No Rules / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin