Beomgyu'danHepimiz Kai'nin odasında toplanmış ödevlerle boğuşurken bir yandan Kai'nin annesinin odaya getirdiği şeyleri tıkınıyor bir yandan telefondan gördüğümüz şeyleri birbirimize gösteriyorduk.
Tabii aramızda sadece ödeve odaklanan bir şahıs da vardı. O şahıs ne telefona bakıyor,ne de bizimle konuşuyordu. Sadece önündeki matematik sorularını çözmeye çalışıyor,çözemediğinde ise bize sormak yerine fotoğrafını çekip telefondan birileriyle konuşuyordu.
Bizden tamamen umudu kesmiş görünüyordu. Gerçi bizde kendimizden çoktan umudu kesmiştik. Bu sene adam gibi bir üniversiteye gidebilecek birisi varsa o da Taehyun'du. Cidden adam tüm her şeye kapanmış sadece derslere odaklanmıştı.
Yavaş yavaş canımın sıkıldığını hissetmiş ve telefonu yatağa fırlatıp yatağa boylu boyunca uzanmıştım. Kafama değen orta boylarda bir peluşla birlikte elimi peluşa doğru atmış ve peluşu kafasından tutup yüzümün hizasına getirmiştim.
"Tavsan mı? Kai soobin'e fena abayı yakmışsın sen"
Konuşmamla birlikte Kai elimdeki tavşanı hızla kapmış ve kaşlarını çatıp bana bakmıştı. Sanırım can sıkıntımı geçirebilecek bir şey bulmuştum.
"Ne alakası var? Soobin değil ki bu"
"Peki ne o?"
"Tavşan"
Yüzümü buruşturmuş 'ciddi misin?' bakışları atarken Kai omuz silkmiş ve tavşanı kitaplıkların arasına yerleştirmişti.
"Tamam tamam anladık aşıksın"
"Öyle bir şey demedim?"
"Ben anladım anlayacağımı gülüm"
Hafiften üzerine gitmeye karar kıldığımda yavaş yavaş kızarmaya başlayan Kai ile tamamen eğlendiğimi hissediyordum. Ancak bana hiçbir cevap vermediğinde uğraşmaktan vazgeçip derin bir iç çekmiş ve Taehyun'a doğru yaklaşıp ne yaptığını sorgular bir şekilde telefonuna doğru eğilmiştim.
"Hayır gyu"
"Ne hayır"
"Ödev yapıyorum görüyorsun ki. Aklındakı şeyi yapmayı düşünme bile"
Sıkıntıyla geri çekilirken oflayıp kafamı yastıklardan tekine gömmüştüm. Neden ikiside bu kadar sıkıcı olmak zorundaydı ki?
"Çok sıkılıyorsan hocana yazsana"
Taehyun'un verdiği fikir ile yerimden hızla fırlamış ve heyecanla telefonumu kapmıştım.
"Mantığını öpeyim adam!"
Telefonumu açmış ve sohbet kısmına girip parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirmeye başlamıştım.
Known
Ben diyorum ki
Şu haftasonu cabuk geçsin
Sizi göreyim
Siz de istiyor musunuz?Sensei~
Neyi istiyor muyum?
Seni görmeyi miKnown
Yok
Beni görmeyin boşverinSensei~
NedenKnown
İşte-
Ya neyse
Siz bana nude atsanıza
Uzun zamandır göremiyorum özledimSensei~
OlmazKnown
Hocam
Yapmayın ya
Lütfen?Sensei~
Neyi yapmayayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Rules / Yeongyu
Fanfiction"hocam yakışıklı suratınızı her gün hayal edip neler yaptığımı bilseniz ne yapardınız acaba?" (Texting/düz yazı)