SMUTUzun saçlı okuduğu mesajla işkence ettiği alt dudağını sertçe ıssırmış,ardından büyük bir heyecan-aynı zamanda hafif bir gerginlikle-ayağa kalkmıştı. Boy aynasından son defa baktığı kıyafeti dikkatle incelemiş işe yaradığını hatırladıkça kendisiyle gururlandığını hissetmişti.
Kıyafeti güvendiği bir internet sitesinden satın almıştı. Elbette bu o kadar basit gerçekleşmemişti. Ailesinden gizlemesi oldukça zor olmuştu ki bir keresinde neredeyse yakalanmak üzereyken kıl payı kurtarmıştı. Sonuç olarak en sonunda zorlukla aldığı bu kıyafeti giymiş,celişkide de olsa hoşuna gidip gitmeyeceğini en azından anlayabilmek için ona yazmıştı.
Ve elbette cevabı anlaşılabiliyordu. En azından kapının önünde kendisini sabırsızlıkla bekleyen adam bunu gayet anlaşılır boyuta getiriyordu.Bu yüzden ortada bir çelişki ya da belirsizlik kalmamıştı. Sevgilisini etkilemeyi başarmıştı.
Boy aynasına son bir bakış atıp odasından ayrılırken komodinin üzerindeki minik paketi fark etmesiyle sırıtmış,nolur nolmaz diye koyduğu o paketi cidden kullanıp kullanmayacağını merak etmişti. Kullanmayabilirdi belki ama yinede gözünün önünde olmasında bir zarar olmayacağını düşünmüştü. Sonuçta artık onları engelleyecek herhangi bir engel kalmamıştı öyle değil mi?
Bu aklına geldiginde sessizce yutkunmuş,karnında tuhaf bir kasılma hissetmişti. Düsündükçe heyecanlanıyor,heyecanlandıkça dışarıdaki adama kavuşma isteği iyice artıyordu.
Hızla odadan ayrılmış ve kapıya sonunda ulaşmıştı. Artık daha fazla dışarıdaki adamı bekletmek istemiyor ve istekle kavrulan vücuduna artık iyi gelecek o adamı görmek istiyordu. Bu yüzden kapının koluna doğru uzanmış sessizce iç çekip kapıyı hafiften aralamıştı.
Kapıyı açmasıyla dışarıda beklemekten ağaç olmaya başlayan adam heyecanla birkaç adım atmış,kapının arasından gözüken beyaz yüz ile kaşlarını çatmıştı.
"Şimdiden söylüyorum. Hayatımda ilk defa böyle bir şey giyiyorum ve gerçekten...tuhaf hissediyorum. Bu yüzden yorumlarını kendine sakla"
Kapının arasından gözüken beyaz yüzün yaptığı tuhaf uyarmadan sonra Yeonjun sinirle gülümsemiş ve burnundan nefes vererek kapıya doğru yaklaşıp konuşmuştu.
"Gyu,uzatma ve aç şu kapıyı"
Uzun saçlı duyduğu cümle ile yutkunmuş ve etrafına kısa bir bakış atıp kapıdaki arayı daha da açmıştı. Daha sonra elleri ceplerinde olan adamın kolundan tutup içeri doğru çekmiş,ardından hızla kapıyı kapatıp kendisine kaşları çatık bakan adama bakamadan gözlerini etraftaki başka yerlere götürmüstü.
İçeriye ne olduğunu anlamadan giren adam ise ilk başta şaşkınlıkla uzun saçlıya bakmış,ardından karşılaştığı bedenle gözleri açılmış ve dudaklarını yalamıştı. Baştan aşağıya üzerindeki kıyafeti ve kendisine dahi bakamayan bedeni dikkatlice incelemişti.
Üzerindeki siyah-beyaz kıyafet o kadar güzel oturmuştu ki bedenine nefesinin kesildiğini hissetmişti genç adam. Altındaki beyaz çorap bacaklarını daha da pürüzsüz ve daha da mükemmel gösterirken eteğin önünde önlüğe benzeyen şey ile tam bir hizmetçiyi andırmıştı kendisine.
Aklında birçok sey belirirken imali bir şekilde sırıtmış ardından kafası yeri izleyen çocuğa doğru eğilmiş ve alttan kendisine doğru bakıp konuşmuştu.
"Tam bir hizmetçi gibi görünüyorsun. Biliyor muydun?"
Uzun saçlı yutkunmuş,kızaran yüzüyle kendisine sevimli gelen adama doğru kafasını kaldırıp konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Rules / Yeongyu
Fanfiction"hocam yakışıklı suratınızı her gün hayal edip neler yaptığımı bilseniz ne yapardınız acaba?" (Texting/düz yazı)