22| Muhteşem yedili!

499 35 10
                                    


Hepinize merhaba arkadaşlar, ben Sla6800

Burası kendi gözlem ve tahminlerimi, bulduğum kanıtlar ile size sunduğum bir site. Teorilerimin gerçeklik ve sahtelik payına siz değer verirsiniz.

Öncelikle uzun zamandır görüşmüyoruz değil mi? Bir sürü şey oldu fakat bilmeyenler için bir üzerinden geçelim.

Konumuz Kim Taehyung'un şirketi olan Kimshi Holding ve Bay Park'ın oğlu Park Jimine devrettiği Park Holding ile ilgili.

Bu ikiliyi ilgilendiren olaylar neler? Son zamanda yaşanan olaylar... Gündem ve son dakika haberler için takipte kalın.

Peki ama bu iki şirketi bir etkileyen olay nedir? Bu olay kimleri ilgilendiriyor? Kanıtlarıyla birlikte size sunacağım.

Bilmeyenler için özet geçmek isterim, Kim Taehyung'un ve Park Jimin'in çıktığı randevu hakkında bir blog paylaşmış, kanıtları size sunmuştum. Çoğunuz katılırken, katılmayanlar da vardı.

Bay Park, oğlu Park Jimin'i evlendirmek için çeşitli randevular ayarlamış; tanınan aileden gelen, güzel/yakışıklı, zengin ve ünlü demeden en iyi adayları ona sunmuştu.

Park Jimin, randevuya çıktığını saklamamış fakat şu an bir eş aramadığını belirtmişti.

Yaklaşık 11 ay önce bu ikiliyi birlikte gördüğümüzü düşünmüştük. İkisinin de sarmaş dolaş halleri, ikinci buluşmayı gerçekleştirmeleri, bu buluşmadan sonra Kim Taehyung'un kimse ile buluşmaması onların sevgili olabileceklerine işaretti.

Bu 11 ay içinde çokça değişimler yaşanmış, ikisinin de menajerleri değişmişti. Menajerlerinin arkadaş olabileceği söylentisi hala etrafta dolanıyor.

Söylemek gerekir ki bu 11 ay içerisinde, ikiliden hiç bir etkileşim alamamış, ya ayrılmış ya da gizli bir ilişkiye başlamışlardı.

Ta ki yaklaşık bir hafta öncesine kadar. İkili sosyal medya hesaplarından resmi bir şekilde birlikte çalışacaklarını duyurmuş, uygulama kısa sürede patlamış ve uygulama yorumları yerinde bu ikiliyi konuşmaya başlamışlardı.

Bu ortaklığın nedeniyle görüşmeye devam ettikleri ortada. Eski anıları akıllarına geliyor mu bilinmez ama aralarındaki bağ'ın bitmediğini söylemek mümkün.

Şimdi asıl konumuz olan; dün o mekandan çıkan ikilinin kim olduğuna gelelim.

Dün gece saatleri kameralara yansıyan bu ikili, çok kısa sürede çoğu kişi tarafından merak konusu olmuş, siz de güvenebileceğiniz bir haber aramıştınız. Bunun üzerine yazan çok oldu, araştırmamak olmazdı.

Önelikle bu ikilinin bir fotoğrafını size sunup yorumlarınızı bekliyorum.

Kim Taehyung olduğu açıkça ortadayken, yanındaki kişinin kim olduğunu bilmiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung olduğu açıkça ortadayken, yanındaki kişinin kim olduğunu bilmiyoruz. Neden birlikte oldukları ve o mekana neden gittikleri de hala bir gizemken, yanlarında sivil polis olan kişilerin olduğu ve Kim Taehyung'un özel olarak polisler ile görüştüğü ortaya çıktı.

 reunión no deseada | TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin