Szövetséges

189 7 0
                                    

Oda adtam a papírt, át olvasta, de meg akadt a szeme egy soron, amin tudtam, hogy így fog reagálni.
-Tudom mire gondolsz, arra, hogy ebbe meg halhatsz, de nem bizom   benned, igy muszáj. - mondom, mire sóhajtva alá irta a lapot.
-Rendben, akkor hivom a barátnőm és egy 20 perc múlva ide jövünk, szóval én is oda megyek, hogy biztos ide érjenek! - mondom, és el indulok.
-Emyli, meg van a szövetségesség, indulok, nincs semmi jel arra, hogy ott vannak? - kérdem.
-Nyugi semmi 5 perc és kint leszünk szóval siess. - mondja, mire ki hajtok és le teszem.
Gyorsan megyek és meg állok a hotel előtt ki fizetem, majd be ültettem őket.
-Én vezetek, jaj és szioka Kriszti, hiányoztam? - kérdem vigyorogva, majd bele taposók a gázba, majd dudálok, mire ki nyílik az ajtó, és be farolok, ki szállok, majd a barátnőm, és ki rángatom Krisztit.
-És most kusolsz! - mondom neki és be rángatom, mindenki tátott szájjal néz, be lököm Krisztit.
-Tessék itt van Ryan húga, ahogy meg igertem! - mondom, és hátrébb lépek, és át karolom Emylit, aki most veszi le a pulcsiját , maszkját és a hang torzítot.
-Ne adjátok neki semmi komunikácios eszközt, ő is elég jó hekkelésbe, de azért nekem jobban megy! - mondom kacsintva egyet.
-Köszönöm Rosalynda, vigyétek a szobába, ne adjatok neki semmit, csak olyan ételt, amit kézzel is meg ehet, meg innivalót! - mondja Alexander.
-Szóval lányok, nagyon köszönöm, és most rajtam a sor, mit is szeretnétek? - kérdezi, mire vigyorogva Emylire nézek, és le ülünk a kanapéra a férfiakkal szembe.
-Azt, hogy lopjuk meg Ryant, elég rendesen, és ha ez nem lenne elég, a végén át iratom magamra a maffiáját. Ja és ha meg találnak, hagyjanak, had vigyen, de ne aggódjanak, nem lesznek többé ellenségek stb... - mondom és élő veszem a laptopot.
-Küldöm a szállítmányok mikor hol mennek! - mondom vigyorogva.
-Te komolyan fel törted a rendszerüket? - kérdi Alex, mire Emylire néztem.
-Igen, még be is zártam őket, és a lámpákat is le kapcsoltam, de már szabadon vannak, és ismerem, az ottani hekkert... - mondom és már el is küldtem.
-Meg van át küldtem, de jól le van védve a rendszeretek, rá nézzek? - kérdezem idegesen.
-Hát gyere mert szerintem, nem a legjobb a rendszer, valaki meg hekkelte pár hete. - mondja , mire fel ugrok.
-Mutassa most, mielőtt meg szerzi az adatokat! - mondom, mire elkezdünk rohanni. Sietünk, és amikor be még pont időbe vissza tudtam zárni, fel építettem egy csomó falat, és ezt észre is vette, virust küldött, én vissza haritottam mert csak közepeset küldött, de én azt amit csak én tudok fel törni, be zártam a kiskapukat is! - Hu... Kész elvüleg, de még maradok egy kicsit, és ki derítem, honan hekkelt az embered! - mondom, és el kezdek újra gépelni, majd mikor meg látom, hogy Moszkvából jött....
-Alexander, azonnal gyere ide! - orditok, mire az összes férfi meg jelenik, és mögém áll.
-Na mit derítettél ki? - kérdezi, mire ilyedten nézek rá.
-Moszkvából volt a támadás és.... Pontos cimet is tudok Ryan új embert vett fel Georg mellé, de ő nem tud le hekkelni, de azért szólok, vagy várj, támadt egy ötletem! - mondom vigyorogva, mire félve néz rám mindenki.
-Igen? - kérdezik.
-Igen, mi lenne ha be ilyeszteném őket? - kérdezem, mire mindneki el vigyorodik.
-Be kapcsolódok a kamerákba, és meg nézzük milyen arcot vag Ryan, amikor meg hallja, ahogy a húga sikít, van egy videóm, igy könnyű lesz! - mondom, mire mindnekinek nagyobb lett a vigyora.
És el  is kezdtem amit mondtam, be léptem a kamerákba, és közbe gépelni kezdtem.
"Kedvesem!
Nagyon hiányzol, és tudd meg a tesódat meg verték, és haldoklik! Nagyon félek, kérlek ments meg, itt vagyunk valahol Moszkvába."
-Ennyi! - mondom vigyorogva, és nézzük milyen reakciót vált kj belőle, ahogy látom megint kezdi, megint zuz és tör.
-Múltkor is ezt csinálta! - mondom szomorúan, mert rá jöttem hiába menekülök, és nem akarom szenvedni látni.
-Ki találtam egy új tervet, én holnap egy két embereddel haza megyek, jön velem Emyli, meg szerzem a maffiam, és hozzá megyek Ryanhez, már uncsi, és zavar, hogy így tombol, tör és zuz! - mondom, mire megértően bólintnak.
-Köszönjük azt, hogy el hoztad a lányt, és azt is, hogy a szövetségesünk lettél, és holnap meg lesz az esküvőnk, még délelőtt, és nyugi nem fogom bántani, valahogy meg szerettetem vele magam! - mondja Alex, mire hálásan nézek rá.
-Ma itt alszunk Emyliv, és ott leszünk az esküvőn, Krisztinek én leszek a tanúja! - mondom , és bolint.
-Akkor szólok egy két cselédnek, hogy keressen kettő szobát! - mondja.
-Köszönömjük, ruhánk van attól ne félj össze öltöznk! - mondom vigyorogva.
-Ha a rendszerrel baj van akkor szólj! - mondom és fel állok és ásítok egy nagyot.
-Tudja, elég keveset aludt, nagyon sokat vezetett, és így is egész nap talpon van, éjjel is fent volt, vigyázni a lányra, Ryanekre lőtt, és át ugratott egy hidon  meg még ki találni ezt az egészet, az is sok energiáját fel jasználta, szoval nagyon fáradt! - mondja Emyli, a fiúknak kikerekedett a szeme hídnál.
-Te át ugrattál egy hidon? - kérdik, mire álmosan bolintok.
-De tényleg fáradt vagyok, meg éhes, van valami kaja? - kérdezem fáradtan,mire el röhögik magukat.
-Igen Magie néni csinálja a vacsit, de előbb is ehetsz ha nagyon fáradt vagy, mi lassan megyünk az egyik klubbomhoz, 4 őr fog vigyázni Krisztire,vagyis már most annyi vigyáz rá, úgyhogy nyugodtan alhattok! - mondta, mire bólintottunk, én ki siettem, mert már reggel óta nem ettem semmit és éhen halok, Emyli is futva ment vacsizni, a fiúk röhögtek, de én szúrosan rájuk néztem, egy falat között lehet, hogy salátát eszem, tojással de akkor is, ettől a pillantástól jobban nevetni kezdtek, én meg ettem 2 tojást és sok salátát.
-Magei néni, nagyon finom volt, köszönjük, már majdnem éhen hátunk, reggel óta nem ettünk semmit! - mondom, és be visszük a koszos tányérokat, amit mosolyogva figyel, főleg azt amikor el is mosogattuk, majd meg öleltük és vissza mentünk a fiúkhoz.
-Alexander, meg mutatja valaki hol van a szobánk? - kérdezem, egy óriásit ásítva.
-Persze, meg mutattom, gyertek! - mondja, majd fel áll és fel megy az emeletre mi is követjük majd meg áll egy ajtó előtt.
-Ez a barátnője szobája!-mondja mosolyogva, majd oda megy a melette lévőhöz.
-Ez pedig Rosalyndáé, és nyugodtan tegez! - mondja, mire én is el mosolyodok.
-Fürdő van a szobákba!
-Rendben köszönjük, jó klubbozást! - mondom, majd be megyek és amikor meg latom belül a szobát, és hogy mekkora, azt hittem elájulok, gyönyörű volt.
Gyorsan be mentem a fürdőbe, és a csomagjaimat le dobtam a földre. Meg mosakodtam, majd fel vettem egy pizsamát, egy rövid gatyát, egy egy nagy pólót, majd be feküdtem a jó puha ágyba. És nagyon hamar el nyomott az álom.....

A Maffia Where stories live. Discover now