Reggel ugy 9.00-kor keltem, majd amikor ki nyitotam a szemem nem hittem, az hogy jól látok. Ugyan abban a szóba voltam amibe tegnap, azt hittem, cska egy rémálom, de úgy látszik nem... Ki keltem az ágyból és el mentem reggeli zuhanyra. Meg törölköztem, majd vissza mentem a szobámb fehér neműben, és az ágyat néztem, hogy hol lehet a ruha, amint meg láttam nyelni sem tudtam ezért nem kaptam melltartot, és tanga bugyit kaptam csak.
A ruha :Fel vettem, de találtam egy kettő ékszert, vágyik nyakláncot és karkötőt, meg egy piros táskát, plusz egy piros magassarkút . A hajam meg fésültem, szempilla spirált használtam, pirositot és szájfényt. Majd el indultam, de amikor le értem, a szüleim ott ültek, és rám vártak.
-Na végre, jó reggelt! - modnják.
-Jó reggelt! - modnom, majd le ülök velük szembe.
-Szóval most mindent el magyarázok, mindenkinek.
-Szóval, Alfredo emlékszel, amikro meg mondtad nekem, hogy kb el adtad a lányunkat, szóval férjhez kell mennie 18 éves korában? - kérdezi anyám, mire bollint Alfredo, de most komolyan el adott....
-Na szóval, én utálom őket, és utaltam is őket, igy azt mondtam el rabolták, miközben én oda adtam az egyik pia és drog függönek, igy nem találtad meg, de amikor el mondtad, hogy nagy veszélyben vagyunk és ha nem megy hozzá Rosalynda a fiú hoz akkor mindneki meg hal, akkor úgy gondoltam meg keresem, igy most itt van! - mondja mire mind a ketten le fagytunk.
-Értem... - mondom, majd fel állok és ki akarok sétálni, de az anyám, az utamat állja.
-Nem mehetsz sehova! - modnja.
-De én nem megyek hozzá senkihez! - sziszegem és tovább akarok menni, amikor Alfredo ide jön, és meg fogja a kezem.
-Kérlek, már csak te tudsz segíteni! - modnja, mire meg enyhül a szívem.
-Mikor találkozóm vele? - kérdezem, mire anyám el fagy, de apám meg ölel, és a fülembe súgja.
-Köszönöm! - mondja, mire el huzom a szám, de vissza őlelem.
-Még ma értesítem! - modnja, és el rohan, én el indulok a konyhába, és csinálok egy kis palacsintát, majd eszem egy keveset, de háromnál több nem megy le a torkomon, igy ki megyek az udvarra sétálni, egy virágos kertbe értem tele volt viragokkal, de a rózsák nagyon meg fogtak, oda ültem egy hinta ágyba, és lassan hintáztam, majd halgattam a madarak csicsergését, de egyszer csak a szüleim hangját hallom, és egy másik férfiét, és erre jönnek, de én csam hallgattam és, már majdnem aludtam, de ki nyitottam a szemim, és a virágokat néztem, nagyon szépek voltak, én csak néztem őket, amig meg nem éreztem, hogy engem néznek, majd amikor meg láttam higy igazam van fel álltam. Oda mentem a szüleimhez, és oda álltam melléjük, férfi, talán 3 évvel lehetett idősebb, szóval ő 22 éves lehetett.
-Jó napot, Rosalynda Wieht! - modnom és kezet nyújtok.
-Ryan Sprohtersy! - momdja majd kezet csókol.
-Örülök, hogy tallákozhatunk, kedves!-modnja, mire nyelvek egyet, de tartom a szem kontaktust.
-Nos, mi hagynánk is titeket egy kicsit! - modnják a szüleim, majd el mennek, én visza megyek a hinta ágyhoz, és bele ülök, makd hallgatom a csendet, és nézem a rózsákat.
-Látom szereted, a virágokat! - modnja , mire mosolyogva bólintok.
-Hát igen, de inkább a rozsákat! - mondom, majd tovább bámulom őket, de Ryan le ül mellém.
-Tudod, már nagyon vártam, mikor láthatlak! - mondja , mire bólintok.
-Tudom, te nem emlékszel rám, de kis korunkban sokat voltunk együtt, és én akkor beléd szerettem, de négy éves korod óta nem láttalak! - mondja, mire rá nézek, szép kék szemek, fekete haj, izmos test tetkós fiú, nem mondom, azt hogy rosszul néz ki kifejezetten szép.
Rám néz és el mosolyodik, én csendesen hallgatok.
-Ma velem jösz, a héten a jegyesem leszel! - mondja, mire fel állok.
-Egy dolgot jegyez meg Sprohtersy, soha nem megyem veled, nem leszek a feleséged semmid, élem tovább a szutyok életem, és nem találkoztunk többet! - mondom, majd el indulok, és ott hagyom, majd a szobámba megyek át öltözők.Amikor fel öltöztem, fel kitettem, a bokámra egy kettő kést és egy pisztoly, meg tárakat. Amikor meg voltam, körül néztem, és amikor nem láttam semmit ki másztam az ablakon, majd be mentem a garázsba, ahol egy csomó kocsi volt. Egy kosárból el vettem az egyiket, majd gyorsan be ültem és ki hajtottam az udvarra. Apám kártyája nálam volt.... 😁
Csak, legyen nálam pénz.... Na szóval az udvaron álltam, és a kapuhoz hajtottam, nem akarták ki nyitni.
-Nyisd már ki bazd meg! - orditom, mire kinyitja, én meg el hajtok. Csak megyek, de egyszer észre veszek, egy fekete kocsit ami követ,..
-Na bazd meg, kurva jó!-modnom, és bele taposok a gázba, egy híd hoz érek, ami nyilik felfelé, nem volt más megoldás, teljesen bele tapostam a gázba és ugrottam, a mögöttem lévő kocsi le fékezett, de én át ugrattam, csak nyomtam a gáz pedált. Mentem, kb 5 órát, meg kell állnom kocsit tankolni, gyorsan meg álltam, tele tankoltam, be mentem fizettem, vettem egy csomó inni valót, és enni valót, majd vissza pattantam a kocsiba és tovább indultam. Végül egy erdőbe kanyarodtam, majd meg álltam a fák között, hogy senki se lásson. Ettem, majd ittam, el mentem vécéztem, majd vissza mentem és aludtam. Másnap reggel keltem, úgy hajnali 5-kor. Ettem gyorsan és ittam. Aztán utnak indultam, majd Moszkvába értem, gyönyörű volt, és hideg, el mentem vettem ki egy szobát, aztán el mentem vásárolni, sokan meg bámultak, de nem foglalkoztam vele, szóval el mentem vásárólni. Vettem egy kettő pulcsit, kabátot, fehér neműt, pólót, nadrágot és cipőket, egybe ruhákat is vettem, majd távoztam, be raktam mindent a csomag tartóba, majd újra tankoltam. Lett véve megint, csomó kaja és innivaló. Szereztem piát, majd úgy döntöttem el hivom Krisztit, mivel itt lakik, miután el jöttem ő is igy tette, de mi tartottuk a kapcsolatot.
Igy mikor be értem a lakásba fel hivtam.
-Szia Kriszti, rég találkoztunk, és beszéltünk! - modnom, mire el nevetjük magunkat.
-Szia Rosalynda hogy, hogy hívsz, mizujs? - kérdezi, mire el mosolyodok.
-Van egy nagy meg lépésem, ugye Moszkvában tartozkodsz? - kérdezem, mire sikítani kezd.
-Aha, a bátyámmal és a szüleimmel itt lakunk, és amugy is meg akartam osztani veled egy titkot! - modnja.
-Jó oké csajszi, el küldöm hova gyere, de egyedül, és csam azt mond, hogy az egyik haveroddal talizol, de ügyelj rá senki ne kövessen! - modnom, mire el mulik a lelkesedése.
-Ugy érzem lesz mit beszélnünk, szóval sietek! Szia - mondja.
-Szioo! - köszönök el majd át öltözők.
YOU ARE READING
A Maffia
RomanceSziasztok ez a történet Rosalynda Wieht-ról szól, egy átlagos lány, akinek az apja alkoholista és drogos.... A lány anyukája lehet meghalt az apja által, de mi van ha még sem?? A lány sok barátra tesz szert ebbe az iskolába, sok pasival és sok fájda...