2

55.7K 3.3K 3.6K
                                    

Ehehehehehe piçlik yapacağım xkdnxnnd

Sizce Jk ve Tae yakınlaşır mı?

Hadi başlayalımm



Taehyung'tan

Uyandığımda annemler gitmişti, bense yatağımda yatmış ağrıyla dönüp duruyordum. Kasıklarım ağrıyor, aşırı derecede sızlıyor canımı çok yakıyordu ama içimde başka garip hislerde vardı. Anlamıyordum, hasta mı olacağım? Mutfağa gidip ağrı kesici hapı elime aldığımda hyung alarak çöpe attı.

"İlaç kullanma"

"Ama hyung çok ağrım var, hasta olacağım"

"Tanrım.."

Saçlarımı arkaya atıp dudaklarını alnıma bastırarak ateşime baktıktan sonra geri çekildi.

"Hayır ateşin yok, dinlen biraz ben sana çay yaparım"

"Gerek yok hyung sen zahmet-"

"Ne zahmeti akıllı, hadi git yat"

Kafamla onaylayarak odama geri girdim, aniden deliğim ıslanmaya başladığında kaşlarımı çattım. Neden durduk yere ıslanıyor ki? Sertleştim de sanırım neden? Kurdum feromonumu tamamen yayarken ben yorgunlukla ağlayacak raddeye gelmiştim ki hyung seslendiğinde içeriye gittim. Direkt benle buluşan kırmızı gözleriyle burnunu kapatarak güldü.

"Sanırım sonunda kızgınlığa girdin ufaklık hm?"

Siktir kızgınlık! Genelleme 18 yaşında girse de ben 19 yaşında giren kesimdeydim, utanıyorum.. Annem kızgınlığı anlatmıştı, her ay 10 gün kadar sürüyor ve istekli oluyormuşsun öyle demişti. Ondan mı ıslandım? Çok utanıyordum, annem alfalarla böyle anlarda fazla yakınlaşmamam gerektiğini ve kolay kolay güvenmemem gerektiğini de anlatmıştı. Biliyordum kızgınlıkla ilgili herşeyi, yine de bu kadar canımın acıyacağını bilmiyordum..
Hyung çayı elime verdiğinde burnumu çekerek içtim, bittikten sonra saçlarımı okşayarak tebessüm etti rahatlatmak istercesine.

"Utanma, herkes oluyor"

"Biliyorum"

"Dışarıya çıkma tamam mı? Birşey istediğinde de bana söyleyebilirsin. Aç mısın?"

"Iıh sadece şey"

"Hm?"

Hyunga söylesem olmaz mı kasıklarım acıyor diye?

"Ağrım var sadece"

"Kasıkların değil mi? İlk seferinde olması normal, alışırsın zamanla"

"Ama ama çok acıyor hyung"

Kurdum çok garipti, hyunga daha fazla mızmızlanıp sarılmak istememi sağlıyordu. Dudaklarımı büzerek gözlerimi doldurduğumda hyung geriledi.

"Hadi odana git"

"İlaç içemez miyim hyung?"

"Hayır içemezsin, ilaçların nasıl etki yapacağı bilinmez. Sadece odana git ve dinlen tamam mı?"

"Tamam"

Ağlamak istiyordum, odama gidip kapımı kapatarak istemsizce elimi penisime sardım. Kendimi rahatlatmazsam daha da zorlaşırdı kızgınlığım, boşaldığımda daha fazla sertleşmeye başlayan aletim yüzünden bıkkınca nefes verip kurduma uydum. Delirtiyor, içime pençelerini geçirerek canımı yakıp bağırıp duruyordu onu yap bunu yap diye. Yastığı altıma alıp sürtündüm hafifçe, zevk alıyordum ama normal bir zamanda kendimi rahatlattığım zamanlardaki gibi az değil çok çok alıyordum gözlerim doluyordu. Dudaklarımı ellerimle kapattım, hyung duyarsa utanırdım o yüzden duymasını istemiyordum.

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin