12

50K 2.8K 2.8K
                                    

Hi babyss yine ben ehehehehehe

Kaos istiyorum sövmeyin kxsmzmdmzmd

Kaossuz yaşayamam anam ne yapayımm

Hadi başlayalımm





Jungkook'tan

Taehyung kucağımda uyuklarken uzandırarak boynuna sokuldum, gitmesini istemiyordum düşüncesi bile berbattı bunun. Kokusu beni rahatlatırken kurdum ilk kez suskundu ne bok yersen ye dercesine, kızgınlığımın daha 2.günündeydim ama rahattım nedense kokusu varken. Omega diye olmalıydı, kalbimi hızlandırması omega olduğu içindi feromonundan dolayıydı belki de bilmiyorum. Yan dönüp ağzını şaplatarak boynuma sürttü burnunu, kaç oldu bunu yapıyordu ve ben geri çevirmem gereken yerde istemiyordum aksine kokumla kaplı olması hoşuma gidiyordu. Taehyung çok tahlikeliydi, araf derler ya öyleydi benim için. Senelerdir yan yanaydık, az değildi bu tamam ilk başta ondan uzaktım ama şuanda asla uzak kalmak istemiyordum nedensizce.

"Hyung"

"Hm?"

"Üşüyorum uww"

Kalbim.. Sakinleş kalbim neden böylesin? Daha da içime girdi ve kollarını sardı sıkı sıkı, saçlarındaki elimi beline dolayarak tamamen bir bütün olmamızı sağladım. Uyku mahmurluğuyla mırıldandı yine.

"Hyung?"

"Hm?"

"Sence"

Birkaç dakika durup tekrar konuştu.

"Sence kokum güzel mi?"

Ne diyeceğim ki? Evet mükemmel ve ben bayılıyorum diyemezdim o yüzden hmhm dedim sadece. Ufak vanilya çok tatlı oluyordu böyle anlarda. Utangaçça yayılan feromonuyla kıkırdayarak tekrar uyuduğunda güldüm, odamda başkası olsaydı rahatsız olurdum ama o olduğunda rahattı aklım. Sessizce odadan çıkıp aşağıya indiğimde annemler direkt yanıma geldiler.

"Ne oldu?"

"Birşey yok, uyuyor"

"G-gidecek miymiş yani? Ben bebeğimsiz yapamam amaa"

"Of anne ağlayıp durma gitmiyor bir yere konuştum ben"

"Ne dedin de gitmek istedi Jungkook?"

"Birşey demedim, ne diyeyim?"

"Neden durduk yere istedi o zaman?"

"Üstüne gitme çocuğun omega"

"Anlamıyorum anne, ne demiş olabilirim?"

"Benden uzak dur falan demiş olabilirsin, ya da siktir git evden?"

"Yuri saçmalamayı kes ne diyorsun?"

"Yeojin neden gitmek istedi o zaman durduk yere?!"

Derin bir nefes alıp anneme döndüm.

"Taehyung'a böyle şeyler demedim, aksine kurdumu zorlamasına rağmen yanında kalıyorum ama sen. Sen ne yapmaya çalışıyorsun anne, neden böyle davranıyorsun?"

"Korkuyorum, benim minik bebeğim gidecek diye korkuyorum özür dilerim. Biliyorsunuz ikiniz olmasa yaşayamam ben"

"Biliyorum ağlama"

Sıkıca sarılarak yanaklarını öptüm, Taehyung'a düşkünlüğü omega olduğu içindi kıskanmıyordum bunu? Merdivenden inen uykulu Taehyung şaşkınca bakarak annemin yanına geldi hemen.

"Anne neden ağladın?"

"Gitmiyorsun değil mi?"

"Hayır zaten zaten sizsiz yapamam ağlama"

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin