Amk kısa yapıcam dedim 17.bölümü yazıyorum dmxmdmxmdmdmd
Umarım sevmişsinizdirrr
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Taehyung bebek gibi kucağımda uzanmış, saçlarımla oynarken ben güzelliğinde kayboluyordum. Dün 2 kere sevişmiştik, utanıyordu şimdiyse.
"Hyung ~"
"Hm?"
"Öpebilir miyim?"
"Bebeğim sormana gerek yok?"
Kıkırdayarak dudaklarım hafif bir öpücük bıraktı, daha iyi duruyordu sanırım seviştik diyeydi ya da 3. Gününde diye? Boynundaki izler ben buradayım dercesine kızarıkken benim boynuma bıraktığı ısırık morarmaya yakındı, parmağını izin üstüne bastırarak dudak büzdü.
"Acıyor mu?"
"Acımıyor"
"Kızdın mı yaptım diye?"
"Hayır neden kızayım?"
"Şey arkadaşların görürse utanırsın diye dedim"
"Utanmam asla, omegam bana iz bırakacak ben utanacak mıyım?"
"Ama deme öylee!"
Gülerek dudaklarına hafif öpücükler bırakırken kapı çaldığında kucağımdan indirip açtım.
"Jungkooook"
"Sarılma"
Taehyung dövmese bari bunu... Layla omuz silkip içeriye girerek Taehyung'a baktı garip garip ve yanına oturdu.
"Ben layla, sende Taehyung olmalısın?"
"Aynen öyle"
"Kızgınlıkta bir omeganın yanında durman ne kadar normal?"
Tam konuşacaktım ki Taehyung kahkaha attı, yakacak bu kızı...
"Sanane pardon da?"
"Asabisin, omegalar böyle olmamalı derler"
"Banane kim ne derse desin, neden buradasın sen?"
"Jungkook'u özledim ufaklık, karışma sen"
Ayağa kalkıp bana adımladığında Taehyung sarı harelerini bana dikerek hırlarcasına konuştu.
"Gönder şunu alfa"
"Gönd-"
"Gönder şunu mu? Sen odana gitmeye ne dersin?"
"Seni sikerim derim omega duydun mu?! Siktir git yuvamdan"
Sanırım ıslandım.. Karışmamaya karar vererek karşı koltuğa oturmamla Layla yanıma gelip oturdu yüzsüzce.
"Seni özledim, yeni dövmeler yaptırmışsın"
Elini kolumda gezdirdiği saniye geri çektim ama Taehyung aniden kızın saçından tutarak ayağa kaldırdı, daha sonra direkt kapıya yönlendirdiğinde güldüm.
"Orospuya bak ya! Ne dokunuyorsun lan sen aptal kevaşe seni?!"
"Bırak bırak beni ya!"
"Kes siktir git birdaha da gelme yüzsüz orospu!"
Kapıyı da sertçe kapatıp yanıma gelerek kucağıma oturdu hemen, boynuma sokulduğunda belini okşadım rahatlatırcasına.
"Sakinleş bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung, help me!
FanficAlfa Jungkook ve omega Taehyung üvey kardeşlerdi. "Sanırım sonunda kızgınlığa girdin ufaklık hm?" Taehyung:19 Jungkook:22 Smut‼️ Yetişkin içerik‼️