13

49.8K 3K 4K
                                    

Evvettt yine ben ve yine bir bölümm

Neler yapacağım bilmiyorum ama biraz ortalığı karıştırmak istiyorum

Hadi başlayalımm





Jungkook'tan

Yanlış mıydı bilmiyordum, tek bildiğim kalbimin onun yanında delirdiğiydi ve bu mükemmel hissettiriyordu. Uzaklaşsın istemiyordum benden, kalbini kırmak nefret ettirmek istemiyordum kendimden ama anlıyordum ki gerçekten bağımlı olmuşum ben Taehyung'a... Göğsümde yatmış, saçları çıplak göğsüme dağılmışken dünyanın en güzel görüntüsünü sunuyordu bana. Dudaklarımı saçlarına bastırdım, kurdum zorlansa da kokusuyla dizginliyordum kendimi bir şekilde. Dudağını ısırarak mırıldandı sessizce.

"Hyung"

"Hm?"

Uykusunda mı konuşuyor?! Rüyasında beni mi görüyor yani?

"Ne oldu vanilyam?"

"H-hyung yavaşla"

Siktir ne?! Yanlış anlama Jungkook yanlış anlama böyle birşeyi sadece o anlamda söylemiş olamaz sakin ol..

"Ne?"

"Ihm"

Dönerek sıkıca sarıldığında saçlarını öptüm, ne görüyorsun acaba rüyanda minik vanilya?

"Keşke rüyalarına sızabilsem"

Kendi kendine anlaşılmaz şeyler mırıldanıyor, dudaklarını ıslatıp duruyorken bakışlarım dudaklarında kilitlendi. Öpmek istiyordum, deli gibi öpmek istiyordum 4. Günümdü daha ve kollarımda olması öldürüyordu beni. Ne zaman başladı etkilenmem bilmiyordum, tek bildiğim şey ufak bir hoşlantı değildi bu çünkü gözüm kör oluyordu konu o olduğunda.. Öğrense kızar mıydı? Hiçbir fikrim yok.

"Hyung a-ahh"

Sikeyim cidden beni mi görüyor yoksa başka hyung dediği birisini mi?!

"Taehyung?"

"L-lütfen ıhmm"

Olabilir gibi daha da sertleşirken dudaklarımı saçlarına bastırdım kendimi tatmin etme amacıyla, sakinleş Jungkook sakinleş demekten cidden ağzım göt oldu!

"Hangi hyung onu da söylesen bari"

Ağzını şaplatarak daha fazla sokuldu bana doğru, belini okşamaya devam ederken pembe dudakları beni çağırsa da bakmakla yetindim. Yanlış değildir umarım bu denli ona çekilmem, arafta gibi hissediyordum kendimi... Gözlerini aralayarak bana baktı dudağını sarkıtıp.

"Yine mi ya"

"Ne yine mi?"

"Rüya, yine rüya bıktım"

Yani rüyasında beni mi görüyordu yoksa ben yanlış mı anladım?

"Ne rüyası?"

Yüzüme dokunarak gözlerini kocaman açtı.

"Rüyamda atlar gördüm de ondan dedim!"

Arkasını dönmesiyle beline sarılarak ensesine öpücük bıraktım.

"En son hyung diyordun at gördüğünden emin misin?"

"E-evet hyung ya!"

"Hmm"

Birkaç dakika sessizlikten sonra bana döndüğünde gözlerine baktım kırmızı gözlerle, kurdu yine kurduma cilve yapıyor çok yaramaz..

"Hyung"

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin