20

41K 2.1K 2K
                                    

Evvett ben geldimmm

Zaman atlamalarını umarım anlatabiliyorumdur, bu arada smutlardan rahatsız olan var mı?

Hadi başlayalımm




Taehyung'tan

Heyecanla üstümü giyinmiş, beyaz takımımı düzeltirken annemler saçlarımı tarıyordu. Sookja dudaklarıma hafif kırmızımsı bir ruj sürdüğünde dudak büzdüm.

"Çirkin oldum!"

"Olmadın! Jungkook görsün dibi düşecek sana ehe"

"Annee oldu mu?"

"Bebek gibisin güzel bebeğim benim"

Yanaklarımı öptüğünde gülümsedim, çok heyecanlıyım tanrım lütfen sakin olayım! Herkes odadan çıktığında hyung içeriye girdiği gibi ağzım açık kaldı, üstündeki siyah takım elbise aşırı hoş ve güzel dururken boynundaki kravat bile öldürmüştü beni. Hayranlıkla kravatı düzeltip gözlerine baktım.

"Ama ama çok güzel!"

"Konuşma böyle ısırmak istiyorum seni zaten, tanrım dudaklarına bak!"

"Kötü demi?"

"Çok güzeller ama biraz fazla olmuş"

"Sileyim-"

Dudaklarıma kapandığında şaşkınlıkla kaldım yerimde, hemen omzuna vurup uzaklaştım. Dudaklarını yalayarak omuz silkti.

"Aldım fazlalığını"

"Yaa! Yapmasana!"

"Tamam tamam yapmadım, hadi gidelim"

Koluna girerek derin bir nefes aldım, içeriye girdiğimizde herkes alkışlarken adamın önünde durduk.

"Sen Jungkook, kimsenin baskısı altında olmadan omegayı koruyacağına, bir ömür bağlı kalıp seveceğine yemin ediyor musun?"

"Evet"

"Sen Taehyung, kimsenin baskısı altında olmadan alfayı seveceğine, bir ömür eş olacağına ve bağlı kalacağına yemin ediyor musun?"

Heyecanla kaldım yerimde, Sookja bana konuş diye işaret verirken annemler gülüyordu.

"E-evet evet ya neden hayır diyeyim Ja!"

Herkes kahkaha atarken ben utançla alfaya sığındım, of ama Sookja hep senin yüzünden!

"Bu güzel mavi ay gününde, özel bir evliliğe adım atmanızı tebrik ederim. Umarım bir ömür boyu mutlu olursunuz"

Mavi ay günü... Mavi ayda tüm kurtlar dışarıdayken biz evimizde olacaktık, mutluydum çok mutluydum ama hala annemin dediklerini ve bana verdiği kıyafetleri düşünüyordum.. Evimizi görmüştüm bu sabah, güzel iki katlı beş odalı sıcak bir yuvaydı. Eşyalarımızın tamamı gitmişti, annem eve gittiğimizde duş almamı ve verdiği takımlardan birisini giyinmemi söylemişti. Yine de takımlar... Yanımıza gelenleri selamlarken hyung belime sarılarak yanağımı öptü.

"Yaa uslu dur!"

"Uslu dur hm?"

"Şey yani öyle yapma olarak dedim"

"Utangaç omega"

"Utanmaz alfa!"

Gülerek teyzemlerle konuşmaya döndüğünde Byunghun yanıma gelerek güldü.

"Evlendiniz demek hm?"

"Evet?"

"Güzel olmuşsun, yazık"

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin