18

52.2K 2.6K 2.4K
                                    

Evvetttt nasılsınız?

Sizce nasıl ilerliyoruz?

Hadi başlayalımm





Taehyung'tan

Çok utanıyorum... Dudaklarım arasındaki aletinin başını emerek dişlerimi sürttüğümde dişlerini sürtmeyeceksin demişti, geri çekilip gözlerine baktım nasıl yapacağımı söylemesi için. Hyungu memnun etmek istiyordum, yine de utanıyorum..

"Ağzını arala bebeğim"

Yavaşça araladım ve aletine baktım, benim suçum yok ki çok büyük! Ağzıma başını alamıyordum bile, sanırım cidden birşey bilmiyorum off! Saçlarımdan hafifçe çekerek biraz daha girdi ağzıma, dişlerimi sürtmemeye özen göstermeye çalışırken kafamı aynı onun bana yaptığı gibi hareket ettirdim.

"Siktir"

Tepkisi hoşuma gidiyordu, ağzımda biraz daha büyürken deliğim daha çok kaşınmaya ve akmaya başladığında biraz daha emerek şapırtılı seslerle ayırdım dudaklarımı ve yanağımı sürttüm uyluğuna.

"Kucağıma gel omegam"

Omegam dediği saniye hızla kucağına oturdum, ben ben çok istiyordum şuanda girmesini deliğim çok kaşınıyordu. Parmaklarını ağzıma sokarak güldü.

"Em, güzelce ıslat"

Kafamla onayladım hemen, dudaklarım arasında duran iki parmağını emmeye başladığımda hareket ettirerek yüzümü yatakla buluşturdu.

"Dişlerini her sürttüğünde"

Dişleri arasına aldığı omzumu hafifçe ısırdığında inledim.

"Sana bir ısırık bırakacağım omega, em ve kafanı hareket ettir."

Neden hyung böyle konuştuğunda daha da istiyordum? Sanırım Jungkook etkisi böyle birşey... Devam ederken biraz daha ileriye ittiğinde inleyerek daha hızlı hareket ettirdim kafamı, hyungun bana birşeyler öğretmesi hoşuma gidiyordu.

"Çabuk öğreniyorsun bebeğim"

Boynumu öperek parmaklarını çekti ağzımdan, dizlerimin üstünde durmamı sağlayarak ikisini de aynı anda içime ittiğinde dolu dolu boşaldım yatağa.

"Tanrım çok hassassın"

"Ahh hyung lütfen"

"Ne istiyorsun söyle bana omegam"

Nasıl diyebilirim? Aslında diyebilirdim, hyungtan utanmak istemiyordum artık.

"H-hyung ıhmm"

"Hmm?"

Dudaklarıma dudaklarını sürterek parmaklarını kıvırdığında gözlerim dolmaya başladı, çok çok kaşınıyordu daha da derinler.

"K-kaşınıyor hyung, daha daha ileri-ahhh!"

Aniden derinlerimi bulan parmaklarla gözlerim akarken geri çekerek yaladı iştahla, utanmayacağım diyorum ama utanıyorum... Kendini deliğime sürttüğünde kafamı yastığa bıraktım, gözlerim kayıyordu artık zevkten çok hoşuma gidiyordu onunla olmak.

"Ne yapacağım ben seninle minik vanilyam? Islaklığına bak, seni çıkarmak istemiyorum yatağımdan"

"Mmmhh hyung ahh!"

Derinlerime çarpan büyük aletiyle hıçkırdım aniden, zevkim katlanırken yerlerimizi değiştirip kucağına alarak tekrar girdi içime. Dudaklarıma kapanıp içimde hızla kayarken gözlerim akmadan duramıyordu, kurdum zevkten dört köşe oluyordu. Dudaklarımızı şapırtılı seslerle ayırarak fısıldadı kulağıma.

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin