10

50.9K 3K 2.9K
                                    

Evvettt yine ben ehehehe

Kaos istiyorum sövmeyin plss

Hadi başlayalımm



Jungkook'tan

Taehyung kucağımdan inmeyi reddetmeye devam ederken ben ne yapacağım bununla dercesine derin bir nefes aldım ki duyduğum inleme sesiyle yüzümü buruşturdum, off anne! Tae utanarak boynuma sokuldu hemen.

"Hyung ya annemler şey yapıyor sanırım off!"

"Kucağımdan in"

"Iııııhhhh inmem kii!"

Tanrım sarhoş hali çekilmiyor inatçı keçi!
Kucağımda onunla merdivenlere yöneldiğimde kurdum bacak aramı sızlatmaya başladı, ilk günüm diye hafifti şuanda ama birkaç dakika sonra ne olur kestiremiyordum. Odasına girdiğimizde üstündeki ceketi çıkararak tekrar yanıma sokuldu hemen, iyi bari eşofmanla çıkmış dışarıya bu da birşey?

"Hyung kucak!"

"Uslu dur Tae"

"Ama ama hyung"

Gözlerini doldurup baktığında zora gireceğimi bilmeme rağmen kafamla onaylayıp kucağımı patpatladım, yataktan kalkarak heyecanla kucağıma oturdu ve boynuma sokuldu. Kurdu yine durmuyor, vanilya kokusunu yayıp feromonumla birleşmesini sağlıyorken telefonu çaldı.

Sookja

Taehyung'un kafasını kaldıracağı yoktu, telefonu alarak açtım.

"Taee uyudun mu?"

"Uyuyacak umarım"

"Ah şey Jungkook sensin sanırım?"

"Evet?"

"Taehyung seni anlata anlata bitiremiyor"

"Neden bu kadar içti?"

"Bilmem, kafamı susturmam lazım dedi sadece"

"Tamam seni yarın arar"

Telefonu kapatıp düşünmeye başladım, aşık falan mı oldu neden susturmak istiyor kafasını?

"Neden çok içtin?"

"Kafamı susturmak istedim hyung, çok saçma şeyler dönüyor beynimde"

"Hadi yat artık"

"Ama çok güzel kokuyorsun"

Kurdum aldığı iltifatla feromonumu tamamen yayarken Tae yerinde kıpırdandığı gibi incecik beline daha sıkı sardım kollarımı.

"Kucağımdan in Taehyung, zaten kendimi dizginlemem zor"

"Şeydesin değil mi?"

Utanarak sorduğunda onayladım, çok utangaç ama kurdu tam aksi.. Griydi, kurdu kurdumun yarısı kadardı ve griydi birkaç kez dönüşmüştük. Benim kurdumsa bembeyaz, onun üç katıydı resmen.
Tekrar yerinde kıpırdandığı zaman hırlarcasına omzuna dayadım burnumu, bu ona uslu dur çağrısıydı ki durdu yerinde.

"Hyung birlikte uyuyamaz mıyız?"

"İmkansız, bu durumda olmaz tehlikeli"

"Neden ki?"

"Omegasın sen Taehyung farkında mısın?"

Gülerek yüzüme baktı ve tekrar kahkaha attı.

"Ben omegayım demi hyung?"

"Yok alfasın sabır ya"

"Hiih alfa mıyım ben? Neden kısayım ya off!"

Yatağa uzandırıp yanına uzandım, uyuyana kadar kendimi dizginleyebilirdim sanırım. Hemen tekrar sarılarak boynuma sokuldu ve burnunu sürttü, kurdum ani atakla feromonunu omeganın üstüne de odasına da sinecek kadar çok yayarken Tae nefes nefese geriledi.

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin