27

25.5K 1.7K 3K
                                    

Evvet babys Nasılsınız?

Zaman atlamaları yapıyorum umarım kafanız karışmıyordur.

Bu fici silme fikri çık aklımdan...

Hadi başlayalımmm



Jungkook'tan

4 ay, hamileliğinin 4.ayıydı nazlı omegamın. Poşetleri mutfağa bırakıp yerleştirerek meyveleri yıkadım ve masaya koydum.

"Tae yine neredesin bebeğim?"

Ses vermemesi üzerine odaya adımladım, kapının önünde aldığım yüksek feromonlarla kurdum delirirken açarak içeriye girdim. Taehyung kıyafetlerimden yuva yapmış, çıplak bir şekilde ortada oturmuş karnını seviyordu. Yakıyor beni...
Gözleri beni bulduğunda üstündeki kıyafetlerimi tamamen kendine çekerek sarıldı ve mırıldandı.

"Alfa kokunu istiyorum"

Yanına oturup kıyafetleri aşağı atacağım zaman sarı gözlerini gözlerime dikerek hırladı.

"Yapma alfa, burada kalsın kıyafetler"

Tanrım ne yapacağım ben bu minik vanilyayla?

"Tamam güzelim"

Sarı hareleri üstümde gezinip kıyafetlerime sürtünerek mırıldandı.

"Alfam"

Üstümdekileri boxerim kalana kadar soydum ve yanına oturdum, yanıma daha çok sokularak kıkırdadı şımarıkça.

"Bak tekme atıyor"

Karnını okşayarak öpücük bıraktım.

"Güzel oğlum benim, mükemmel oğlum"

Seun tanrının bize verdiği hediyeydi resmen, Taehyung sarı harelerini bedenimde gezdirip hırlayarak bacaklarını araladı, sikeyim feromonunda boğulacağım!

"Alfa hadi"

Hırıltılı sesi ve istekten dolu gözlerle bakarken transa girmiş gibi hissediyordum. Benim eşim gerçekten çok güzel...

"Uslu dur omega"

Parmaklarını ağzına aldı ilk önce, daha sonra belirgin karnını okşayıp deliğine sürttüğünde kırmızılarımı parmaklarına diktim.

"Mmhhh alfa yardım et, deliğim çok kaşınıyor hadi"

Mızmızca söylemesiyle bacakları arasına geçip altımdakini çıkararak yan yatmasını sağladım ve arkasına geçtim, istediğini almada asla sorun yaşamıyordu benim azgın omegam. Bacağını kaldırıp deliğine yavaşça girdiğimde büyükçe inleyerek kendini itti ve tamamını aldı.

"Evet alfa devam et, ahhh çok iyisin"

"Siktir kes sesini"

"Neden alfa azıyor musun sesime?"

Hırlayıp boynunda gezdirdim dişlerimi, bu ona uslu dur çağrısıydı anlamış olacak ki susup kendini daha sert itmeye çalıştı. İçinden çıkıp bacaklarını aralayarak sırt üstü yatmasını sağladım ve tekrar girdim sıkı deliğine, altımda kıvranıyor mırıldanıp daha sert olmamı sağlıyordu.

"Alfa, alfam ıhmm devam et. Alfa ahh evet orası"

"Hamile olmasaydın seni bu yataktan çıkarmazdım Taehyung, yeminim olsun ki o dudaklarını kanatana kadar inlemeni sağlardım"

"Yap alfam lütfen lütfen yap!"

Aniden hıçkırdığında aynı yere vuruşlarımı yönlendirip üstüne eğildim karnına temas etmeden, dudaklarına ulaşıp emmeye başladığımda titreyerek boşaldığı gibi içine boşalıp çıktım yavaşça. Karnını sevdim bir süre, öpücüklerle süsleyip boynuna aitlik izlerimi bıraktığımda mızmızlandı bende dercesine. Kucağıma alıp yan oturtarak karnını sevmeye devam ederken boynumu emip izler bırakıyordu kıkırdayarak.

Hyung, help me! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin