O zaman Let's go Let's gooooooo 😸JISOO
Dün geceden beri Lisa'ya ulaşmaya çalışıyordum. Onu kaybettiğimi düşünerek sabaha kadar uyuyamamıştım. Nihayet bana cevap verdiğindeyse içim biraz olsun rahatlamıştı.
Birkaç saat sonra beni almaya geleceğini ve konuşacağımızı söyledi. Onu seviyorum.
Onu kendime engel olamayacağım kadar çok seviyorum. Açıkçası Lisa gibi birinin evlilik düşüneceğine ihtimal vermemiştim. Beni şaşırtan ve afallatan bu olmuştu.
Öte yandan evlilik kararının çok hızlı olduğu da bir gerçekti.Onu daha yeterince tanımıyordum. O kadar güzeldi ki şimdiye kadar onu tanımadığım gerçeğini gözardı etmiştim.
Odamda hazırlanıp uykusuzluktan çökmüş gözaltlarıma kapatıcı sürdükten sonra Lisa'yı beklemek için salona indim.
Babam erkenden şirkete gitmişti.
Salonda daha öğle vakti olmasına rağmen içen Jennie'yle karşılaştığımda gözlerimi devirdim.Beni gördüğünde çakırkeyif gülümsemesiyle "ooo Jisoo hanım da buradaymış."
Elindeki içki bardağına bakarak "içmek için sence de biraz erken değil mi Jennie?"
Jennie omuz silkerek dudağını büzdü.
"Sanırım. Nereye gidiyorsun?" Bakışlarında merak vardı."Lisa'yla buluşacağım, birazdan beni almaya gelecek." Mutluluğum sesime ve yüzüme yansımıştı.
Jennie ise ciddileşerek "onu çok mu seviyorsun Jisoo?"
Sevdiğim kadını onunla konuşmak bana garip gelse de "evet. Lisa hayatıma girdiğinden beri çok mutluyum."
Jennie elindeki bardağı sıkarak kendini gülümsemeye zorlamıştı.
"Onu yeterince tanıyor musun? Ya sana kendini gösterdiği gibi biri değilse?"Onu tanımadığım gerçeği yine karşıma gelmişti. Ama Jennie'ye karşı Lisa'yı ezdirmeyecektim.
"Evet onu tanıyorum. O kimsenin hayal edemeyeceği kadar güzel ve iyi kalpli bir insan."Dışardan gelen korna sesiyle Lisa'nın geldiğini anlarken Jennie yerinden kalkarak "senin iyiliğin için söylüyorum Jisoo. Ona dikkat et. Sonra üzülen sen olma."
Cevap vermemi beklemeden merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamıştı.
Lisa hakkında bir şey mi biliyordu?
Neden böyle söyledi?
Tanrım onu dün gece yemekte görmüştü. Nasıl onun hakkında benim ulaşamayacağım bir bilgiye sahip olabilirdi ki?Sadece kıskanıyorsun Jennie. Benim mutlu olmamı istemiyorsun.
Jennie'nin söylediklerini boşverip çantamı alarak dışarı çıktım. Lisa arabadan inmiş beni bekliyordu. Koşarak yanına ulaşıp kollarının arasına girdim."Seni özledim." Başıma bir öpücük kondurarak "geldim buradayım işte."
LISA
Jisoo koşarak kollarıma atladığında "seni özledim."
Evin pencesinde bana bakan Jennie'yle göz göze geldim. Jisoo'nun başına bir öpücük kondururken bakışlarımı ondan ayırmadan "geldim işte buradayım."Jennie hırsla perdeyi kapatıp gözden kaybolduğunda keyifle yolcu koltuğunun kapısını açarak Jisoo'ya binmesini söyledim.
Ben de sürücü koltuğuna oturduktan sonra motoru çalıştırarak sürmeye başladım."Nereye gidiyoruz Lisa?"
Kucağındaki elini tutup gözlerimi yoldan ayırmadan üstüne bir öpücük kondurdum.
"Yalnız kalabileceğimiz bir yere."
Jisoo'ya baktığımda gözlerinde tuhaf bir duygu vardı. Bu şüpheydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Circle of Betrayal G!P JENLISA | LISOO
FanfictionJennie öfkelenmişti. Yumruklarını sıkıp üzerime yürüyerek "baksana sen... sen kendini ne sanıyorsun?" Üzerime yürümesine rağmen geri çekilmeyip onunla burun buruna gelmiştim. Gözleri dudaklarıma odaklanmış ve nefes alış verişleri hızlanmıştı. Sırıt...