O zaman Let's go Let's gooooooo 😸6 yıl önce
LISA
Claire'in Jennie'yle lüks bir otelin lobisinde buluşmak istediğini öğrendiğimde korkmaya başlamıştım. Jennie için planladığı test fazla zorlu olacaktı. Jennie'yi vazgeçirmek için ne söylediysem ikna edemedim.
"Yeter Lisa. Göreceksin sana ve Claire'e kendimi kanıtlayacağım. Hem elmas işini kabul etmedin senin ne işin var burada?"
Evet kabul etmedim. Ama Claire'in Jennie'yi tehlikeye atmasına izin veremem.
"B-ben. Ben sadece başarısızlığını görmeye geldim. Çok eğleneceğim."Jennie gözlerini devirerek otelin döner kapısına doğru ilerledi. Tanrım onu nasıl koruyacağım.
İçeri girdiğimizde Claire'in güneş gözlüğüyle lobide oturmuş içkisini yudumladığını gördük. Bizi farkedince pişkince sırıtarak "Jennie hoş geldin. Ve Lisa, artık ortağım olmadığını sanıyordum?"
"Neler yapacağınızı görmeye geldim Claire. Dikkatli olsan iyi edersin."
Claire sırıtarak "kimin için endişeleniyorsun Lisa. Benim için mi? Yoksaaa—."Hızla belini çimdikleyerek acıyla inlemesine neden oldum. Jennie kaşlarını çatıp aramızda olup bitenleri anlamaya çalışırken "Üzgünüm canın yandı mı Claire?"
Bu soru aslında Claire tarafından 'söylediklerine dikkat et! Ölmek mi istiyorsun' şeklinde algılandı.Jennie ise olan bitenin farkında değildi.
"İyi misin Claire? Ne oldu?"
Claire kendine gelerek "iyiyim, süperim, bomba gibiyim."Bir an önce buradan gitmek istiyordum. Lobiye geçip oturduğumuzda Jennie daha fazla beklemeyerek "ne yapmamı istiyorsun Claire? Buraya neden geldik?"
Evet ben de merak ediyordum.Claire içkisinden bir yudum alıp oturduğu yerde yayılarak "güzel soru. Birini bekliyoruz."
Etrafıma kısaca göz gezdirdim. Pahalı bir otelde kimi bekliyorduk ki?
Jennie'yle göz göze geldiğimde meraklı bakışlarımı düzelterek Claire'in devam etmesi için bekledim."Görevin Jennie..."
Tanrının cezası söyle artık!
"...görevin ünlü işadamı Tae Jun'un oda kartını çalmak ve odasından karısının 10. yıldönümleri için hediye ettiği kol düğmelerinin fotoğrafını çekmek.""Hayır! Bu çok tehlikeli!"
Benden bağımsız çıkan sesimle herkes şaşırmıştı. Jennie tek kaşını kaldırarak "istersen buna ben karar vereyim Lisa."
Claire sırıtarak Jennie'nin cevabını beklerken "tamam kabul. Ama neden fotoğrafını çekiyorum? Yani kol düğmelerini çalmam daha iyi olmaz mı?"Acemi.
Claire dudaklarını yalayarak "bu çok acemice olur Jennie. Amacımız şu an hırsızlık yapmak değil seni test etmek. Üstelik o kol düğmelerinde GPS var. Bizi anında enselerler."Jennie Claire'i dikkatle dinledikten sonra elini saçlarının arasından geçirdi. "Peki nerede bu adam? Onu tanımadan nasıl oda kartını çalacağım?"
Claire saatini kontrol edip "akşam yemeği için birazdan odasından iner. Kim olduğunu sana göstereceğim."Tanrım. İnanamıyorum Jennie gerçekten de bunu yapacak.
"Neden surat asıyorsun Lisa? Eğleneceğini sanıyordum."
Jennie'nin özgüven dolu bakışlarından korkarak "Jennie emin misin son kez soruyorum? Bak yakalanabilirsin ve b-bu—."Sözümü bölen Claire'in beni dürtmesiydi.
"Hey, hey adamımız saat 10 yönünden geliyor."
Jennie hızla o yöne baktı. Artık ikna edemeyeceğimi anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Circle of Betrayal G!P JENLISA | LISOO
FanfictionJennie öfkelenmişti. Yumruklarını sıkıp üzerime yürüyerek "baksana sen... sen kendini ne sanıyorsun?" Üzerime yürümesine rağmen geri çekilmeyip onunla burun buruna gelmiştim. Gözleri dudaklarıma odaklanmış ve nefes alış verişleri hızlanmıştı. Sırıt...