ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

575 58 13
                                    





Hepimizi derinden sarsan ve yaralayan, ülkemizin başına gelen deprem felaketi yüzünden çok çok üzgünüm. Depremden etkilenen ve yaralananlara geçmiş olsun.  Yakınlarını kaybedenlerin başı sağ olsun.
Umarım ülkece bir an önce yaralarımızı sarabiliriz.


Bu süreçte bölüm yayımlamayı düşünmüyordum lakin bir nebze olsun hepimizin kafası dağılsın diye önceden hazır olan bölümleri  yayımlamaya karar verdim.







Günümüz

LISA

Sabah uyandığımda hızla yataktan doğruldum. Kendimi hala hapishanede sanarak uyanmıştım. Etrafı incelediğimde rüya görmediğimi ve gerçekten artık oradan kurtulduğumu anlamıştım. Yumuşacık yatağıma kendimi geri bıraktığımda kapım çalındı.

Bu Rose olmalıydı.
"İçeri gel Rose." Rose heyecanla kapıyı açıp yatağa üzerime zıplamıştı. Acıyla inleyerek dizinin çarptığı karnımı tuttum.
"Lisa! Aman tanrım iyi misin? Ben üzgünüm kendimi kontrol edemedim."
Yatakta doğrulmaya çalışırken "i-iyiyim Rose. Sadece bana birkaç saniye ver."

Karnımı tutarak acımın geçmesi için derin nefesler aldım. Rose yanıma oturarak saçlarımı okşadı. Elini t-shirtümün eteğine getirerek hafifçe kaldırdı. Hemen sonrasında gözleri kocaman açıldı.
"Lisa bu... bunu sana kim yaptı?"

Gözünden yaşlar dökülürken hızlıca t-shirtümü kapattım. Gülümsemeye çalışırken "önemli değil Rose geçti artık. Ağlama."

Ellerimi iki yanağına getirip gözyaşlarını sildim. "A-ama Lisa?"
Yanağına bir öpücük kondurduktan sonra "artık dışardayım Rose. Bana kimse zarar veremez."

Rose burnunu çekerek beni daha fazla üzmemek için gülümsedi. "Sana kahvaltı hazırladım. Hadi bir an önce aşağıya inelim."

Havayı değiştirmek için yanaklarını iki yana çekiştirip "böyle meziyetlerin olduğunu bilmiyordum sincap."
Kıkırdayarak "daha ne meziyetlerim olduğunu bilsen şaşardın Lisa."

...

Kahvaltıdan sonra Rose beni evin bodrumuna indirmişti. Büyük kapının önüne geldiğimizde
"Hazır mısın Lisa? Şimdi sana gerçek Rose'yi göstereceğim."
Gizemli olmayı seviyordu. Elimden tutup kapının yanındaki retina tarayıcıya gözlerini hizaladı.
Kapı açıldığında baştan aşağıya teknolojik aletlerle donatılmış odaya girdiğimde "siktir! Bütün bunlarla ne yapıyorsun Rose?"

Rose gururlu bir şekilde "krallığıma hoş geldin Lisa. Sana daha önce hacker olduğumu söylemiştim. Tabi zengin olduğuma inanmadığın gibi buna da inanmamış olmalısın."

Utanarak "üzgünüm Rose hapiste kime gerçekten güvenmen gerektiğini bilemiyorsun. Artık sana tüm kalbimle inanacağım."
Rose gülümseyerek ana bilgisayarın önündeki koltuğuna oturdu. Oturmam için yanındaki koltuğu işaret edip "sana sormadan bazı araştırmalar yaptım Lisa."

Dikkatle Rose'yi dinleyip hareketlerini izledim.
"Neden bahsediyorsun Rose? Ne araştırması?"
Derin bir nefes alıp "lütfen bana kızmadan önce söyleyeceklerimi dinle."

Büyük ekranda 'KIM' isimli dosyayı açtı.
"Jennie'nin 5 yıldır yaptığı her şey attığı her adım, kurduğu ilişkiler hepsini buldum Lisa."

Ağzım açık kalmıştı. Ne tepki vereceğimi şaşırmıştım. Gözlerim dolarken "R-Rose bunu neden yaptın? B-ben buna hazır değilim."
Hızla oturduğum koltuktan kalkıp kapıya yöneldim. Kapı açılmadığında "lütfen Rose kapıyı aç."

Circle of Betrayal G!P JENLISA | LISOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin