George pov
Am ieșit din dus unde clay ma aștepta pe pat, iar eu am venit în halatul ala alb care el pur și simplu îl iubește!
C:ooo, bag de seama ca cineva vrea runda doi ha? Spune și se aproprie de mine și îmi pune mana pe solduri , tragandu-ma mai aproape de el acum stand amândoi fata în fata.
G:mm~ ti-ai fii dorit tu clay spun și îl pup pe obraz, apoi dau să mă apropri de pat când el mă prinde de mână și mă trage din nou fata în fata cu el .C:hey!>:(
Vreu un sărut nu asa!
Încep sa chicotesc. Și îl sărut pe buze iar el îmi pune mana pe obraz mangaindu-ma pe obraz cu degetul mare încet.
Îmi pun mâinile în jurul gatului sau, dupacare ieșim din sărut și ne uitam amândoi unii în ochii altuia apoi ne despărțim ieșind transa aceea și ne așezăm în pat el pune capul pe perna cu fata la tavan apoi el se întoarce cu fata la mine iar eu încă stau la marginea patului.
C:sa întâmplat ceva? Iubire?
Mi-era rușine sa îl întreb în acelas timp frica sa nu nege.
G:ma gândeam sa dormim cu copilul în pat în noaptea asta ce zici? Spun și ma întorc cu fața la el.
C:sigur, dece nu?
G:vezi ca copilul doarme pe pieptul meu. Spun și ma uit la el sfidător.
C:ehem! Sternul ( zona libera dintre sani/pectorali) e locul meu unde bag botul sa îți fie clar!
G: fie dar inpartiti zona ok? Măcar ti-ne-l în brațe bine?
C:ok și bine, spune și zâmbește. Ma duc sa îl aduc .
.
.
.
Clay vine cu copil îmbrate care aparent era treaz și apoi face cu cele 2 mânuțe ale lui semn ca vrea în brațele mele care sau deschis odată ce a întrat pe usa .
Îl iau imbrate pe micul print al meu și îl pun ușor pe pieptul meu care începea sa coboare deoarece începeam să ma las pe spate și și apoi vine su clay peste mine băgând calul în stern .G:mai , ce ti-am zis eu sa împărțiți locul? Hm?
C:atâta timp cât el nu neaga ca nu pot sta aici nu vad problema.
G:logic ca nu poate nega are 1 an în pui mei! Streig eu în soapta ca să nu trezesc copilul.
Surprinzător clay îl ia ibrate și îl pune în acelas loc unde era el cu capul iar copilul se liniștește și parca are somnul mai ușor.
C: sincer faptul ca am făcut asta ma face sa ma simt mai bine.
G:doamne uneori simt nu de parca am un copil ci 2.Acest capitol este realizat de mine.
CITEȘTI
minciuni dulci vl.3
Fanfictieal treilea volum din Amant de o noapte! viata lui clay ascunde multe secrete pe care noi nu-le stim. Exista multe întrebări fără răspuns. cine e mecanicul din vl.1? ce legătură are cu clay? dece a întrat clay în mafia? unele întrebări nu au răspuns...