Perspectiva lui George
Îl priveam pe Clay și copilul nostru care stătea pe pieptul lui și râdea.
Eu pe de alta parte nu eram prea vesel, rănile lui Clay sunt foarte grave...nu știu ce să fac...îmi e frică să nu fac ceva gresit apoi să i se infecteze mai tare...C:George...dragule?Ești bine?...te văd cam trist..
G:Clay...pieptul tău e ciuruit bine...dacă nu am destulă grijă la răni se pot infecta..Băiatul îmi ia mâna întra lui și mi-o strânge.
C:George, uită-te la mine!
Îmi ridic privirea doar ca să o întâlnesc pe a lui, mă uit în ochii lui și mă blochez pentru câteva secunde.
Ochii lui, ochii ăstia m-au făcut sa ma indragostesc de el de la prima vedere, este pur și simplu bărbatul perfect!G:Clay...ce s-a întâmplat?
Cum de ai ajuns în halul ăsta?
C:Îmi pare rău George....știu că ai zis ca să vin la maxim unu....dar-
G:Clay, este ok! Acum mă interesează doar sa îți curăț rănile!
C:Dacă zici tu...Ma aplec peste pieptul lui și îl sărut apoi sărut și copilul care începe să râdă.
C:George...crezi că... sunt un tată bun?....
Băiatul îmi zice asta apoi își mută privirea într-un colț al camerei.
Ii pun mâna pe piept iar acesta se uita iar la mine.G:Clay...ce....ce întrebare e asta?
C:Am omorât multe persoane...și încă omor, George...sunt un monstru!
G:Nu, nu ești unul Clay! Dacă erai, nu ma căsătoream cu tine!
C:Îmi pare rău ca-
G:Nu nu nu!Nu discutăm prostii în fața copilului, îl punem la somn apoi, bine?
C:Da...ai dreptate...scuze
.
.
.
Eram la bucătărie în timp ce Clay fuma o țigară, abia am reușit să adormim copilul iar acum soțul meu a zis că are nevoie neapărat de o țigară...nu pot sa îi zic nimic pentru ca nu a fumat prea mult azi, nu a fumat aproape deloc.C:Este 6 sau 7?
G:Pui, este 8:30
C:Vai mamă ce trece timpul!
G:Știu dragule...știu!
C:Agh!Urăsc bandajul ăsta!PĂI FUTUȚI DUMNEZEI-
G:Ești nebun?Te mai chinui tu o dată să adormim copilul?
C:Scuze...
G:Of, vrei sa mai lărgesc bandajul?
C:Vreau sa îl dai jos!
G:O nu!Asta nu, dacă vrei îl mai lărgesc, dar o sa stai cu el până nu mai ai nici o rană!
C:A ba nu!Nici vorbă!Eu nici când am avut glezna scrântită nu am pus un bandaj și sa pun pentru niște răni?
G:Nu este nu Clay!Acest capitol este realizat de Darkbunny00
CITEȘTI
minciuni dulci vl.3
Fanfictional treilea volum din Amant de o noapte! viata lui clay ascunde multe secrete pe care noi nu-le stim. Exista multe întrebări fără răspuns. cine e mecanicul din vl.1? ce legătură are cu clay? dece a întrat clay în mafia? unele întrebări nu au răspuns...