cap 14"mi-ai dat realitatea peste cap?!!"

44 6 3
                                    

Perspectiva lui Clay

Îl trag pe George afară din cameră și închid ușa după el.

G:Ai ceva explicați să îmi dai!

Îl iau pe băiat îmi brațe și îmi unesc mână pe care am verigheta cu a lui.

G:C-

Încep să îl sărut și îl duc în  sufragerie. Îl pun pe canapea și mă urc peste el, îmi bag capul între pectorali lui și încep să suspin.

G:Pui, pui nu! Nu plânge, nu vreau să te fac să plângi iubire!
Vreau să discutăm, da puiuț?
C:Mhm...
G:Ce ai vrut să zici că, ori ne pierzi pe noi ori mori?
C:Am "călcat strâmb" de două ori deja, a treia oară o să mi se pună un pistol la tâmplă mai mult ca sigur...este o regulă a mafiei...
G:Adică...ori mori..ori...
C:Dar..ar mai fi o posibilitate, dar știu deja că nu o să îți placă.
G:Ascult, ce posibilitate?
C:Să fac o crima ca să apar pe prima pagină a ziarelor...asta sau sa i-au cea mai grea misiune din toată mafia.
Sau mai bine zis...să omor o anumită persoană publică.
G:Ce persoană?
C:Pe bunicul tău...
G:Ce?!De ce?!Nu este o persoană publică!!
C:Daniel Davison, născut pe data de 30 aprilie...omul care a luptat în al doilea război mondial și sa întors acasă la soție și copii.
Colonelul Davison este printre persoanele politice importante.
Și dacă ii cauți numele pe internet găsești și mai multe date....iubire...bunicul tău poate să mă dea pe mâna poliției oricând, știe ce i-am făcut lui Fundy acum câțiva ani...de aia a zis că "Eu nu accept un criminal în casă!"
G:Deci...bunicul meu nu numai ca a supraviețuit celui de al doilea război mondial...dar a mai și luptat în el.
C:Da...dar hai sa îți zic ceva...heh, ironic.
G:Te ascult...
C:Bunicul tău...a luptat cot la cot cu străbunicul meu...el e mort. Dar au luptat cot la cot pe front. Străbunicul ia zis tatei în fața altarului să aibă grijă de fica lui, adică de mama mai ceva ca ochii din cap.
Și...ironic este că.....bunicul tău mi-a numit mereu familia una de monștrii sataniști, sau creația satanei..chiar dacă nu suntem..dar ne urăște din tot sufletul. După ce am aflat cine e bunicul tău am vrut să mă despart de tine, nu vroiam să îți fac probleme.
G:Și...ce e ironic aici?
C:Ai ajuns sa îl ai de soț pe fiul unui monstru, și dacă bunicul tău le-ar fi zis ceva, as fi fost într-un spital de boli mintale până acum. Asta e ironic, ai ajuns sa ai un copil cu fiul dușmanului bunicului tău.
G:Lasă-mă să mă gândesc puțin...
C:Dacă aș putea să îl omor sau-

Nu apuc sa îmi termin fraza că simt o mână în părul meu care îmi baga capul și mai adânc în pieptul băiatului abia putând sa mai respir acum.

G:Ești un idiot și jumătate!
C:Ești așa cald, mhhh~
G:Uite ce îi pasă lui după ce mi-a zis ca bunicul meu a luptat cot la cot cu străbunicul lui!Clay tu realizezi că mi-ai dat realitatea peste cap?!!

Acest capitol este realizat de Darkbunny00

minciuni dulci vl.3 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum