Perspectiva lui Clay
C:E doar că unul e un criminal în serie...
G:Și un prost si jumate dar na.
C:Măcar sunt prostul tău!Se aude o bătaie în ușă iar eu sar ca ars de pe George și mă dau jos din pat în viteza luminii.
Știu deja cine e...este el...șeful meu.G:C-clay?Cine e?
C:Cel care a venit și la nunta noastră!
G:Șeful tău?
C:Mhm...
G:Ce face el aici la ora asta?Și de unde știe unde stăm?
C:Uite Geroge, doar promite-mi că nu scoți nici un sunet!Ma duc spre ușa dormitorului apoi o deschid și o las întredeschisa.
Ajung la ușă de la întrare și aud cum doua persoane au o conversație, sau mai bine zis o ceartă.?:Agh!Futuți, cum dracu am legat asta de s-a desfăcut așa repede?!
Deschid ușa și îl văd pe șeful meu cu un om lângă el care era legat și plin de sânge.
?:Măi, măi, măi!Pari surprins, dar te-am anunțat cu doua zile înainte de a veni!
C:Mda...știu!
?:Soțul tău ce face?
C:Doarme domnule...
?:Zi-mi dracu pe nume, nu sunt un străin!
C:Fie, Sebastian!
Se=Sebastian:Deci asta este omul de care ți-am zis, trebuie să scoți cât de multe informații poți de la el, dar ni îl omori până nu știm ceva de mafia lunii roși, priceput?
C:Pot să îi fac orice, doar sa nu îl omor, huh?
Se:Da Dream, da!
C:Foarte bine!
Se:Apropo, Akira îți transmite salutări!
C:Hah, zi ca a fost o placere sa fac afaceri cu ea!Și dacă ai posibilitatea dă-mi numărul ei de telefon când ne mai întâlnim!
Se:Sigur!Acum haide să te ajut să îl ducem în beciul tău!Îl i-au pe sus pe om și mă duc la ușă baciului care era sub bucătărie, sau mai bine zis sub covorul din bucătărie.
C:Vezi covorul ala mă?
Se:A nu, sunt orb dracu!Logic în pula mea că îl văd!
C:Da bine fain, vezi că sub el e beciul!Îl văd pe Sebastian cum da covorul la o parte și îmi face semn ca să întru.
Întru apoi intră și el după mine.
Ajungem jos și acolo sunt instrumente de tortura cum ar fi, cuțite de toate mărimile, pistoale, clești, mănuși pline de sânge, și chiar cranii de oameni și de animale, oh da, și sunt, lumânări roșii și un pentagramă desenata cu sânge pe jos.Se:Mai mai mai!Locul asta nu să schimbat deloc de la ultima mea vizita de acum un an!
C:El nu întra aici, deci nu trebuie să îmi bat capul cu curățenia!
Se:Ia că am adus lanțuri special pentru al lega!
C:Ba tu ești idiot?Vezi scaunul ala nu?E un scaun de tortura care are deja ceva cu care îl pot prinde!
Se:Și de unde vroiai să știu?!
C:Puteai sa mă întrebi dracu!Acu nu te uita la mine de parcă ți-ar fi scârbă să pui mâna pe asta și treci dracu și ajută-mă!
Se:Ho drace ca te ajut!După ce îl legăm pe om de scaun ne uităm unul la altul iar apoi Sebastian se strâmbă.
C:Zici că am omorât pe cineva să moară pești mei!
Se:Sincer...
C:Îți aduc haine curate ceva?
Se:Neh, dacă ma vede iubită-mea că am alte haine pe mine o dau mai tare de necaz decât dacă vin plin de sânge acasă!Începem amândoi să urcăm înapoi sus, Sebastian era în fața mea și a ajuns primul, eu m-am aplecat să închid iar beciul.
Ma ridic și simt o mână pe umărul meu, mă întorc repede doar ca îl văd pe Sebastian și George cum se uitau unul la altul.Se:Ziceai că doarme...
C:Mda, speram sa nu vină aici....Capitol realizat de Darkbunny00
CITEȘTI
minciuni dulci vl.3
Fanfical treilea volum din Amant de o noapte! viata lui clay ascunde multe secrete pe care noi nu-le stim. Exista multe întrebări fără răspuns. cine e mecanicul din vl.1? ce legătură are cu clay? dece a întrat clay în mafia? unele întrebări nu au răspuns...