cap 8 "Good boy!"

55 7 4
                                    

Perspectiva lui Clay

Ma uit la George care mângâia copilul pe cap și zâmbea. Îl apuc de talie și încep să îi sărut ceafa, ah doamne ce mi-a lipsit asta! Pur și simplu iubesc îl fac al meu, iubesc sa știe ca este al meu și nu mai al meu!

C:Am chef de sex!~

George se întoarce spre mine și se uită urât la mine apoi mă trage în camera nostră.
Ma trântește pe pat apoi se pune peste mine.

G:De ce spui lucruri de genul în preajma în preajma copilului?
C:Dar ce nu am voie?~
G:Nu iubire, nu!~

Băiatul începe să mă sărute apoi eu încep să îi dau hainele jos.

G:Ah, da!~

Băiatul îmi dă tricoul jos și mă face să stau la marginea patului cu el în poala mea.
Pur și simplu îl iubesc pe omul asta! Îl vreau, îl vreau!!
La dracu cum poate să mi-o scoale în câteva secunde.

C:Agh!~ Da!~
G:Îți place, mh?~ Zi-mi puiule îți place?~
C:Da!~
G:Aw, cuiva chiar ia lipsit așa mult corpul meu?~
C:Mai și întrebi?!

Băiatul începe să râdă în timp ce îmi dansa în poală.
Îl apuc de talie și îl fac să se oprească, acesta se uita la mine confuz, îi zâmbesc și îl trântesc pe pat punându-mă deasupra lui.
Încep să îl sărut iar acesta îmi răspunde la sărut lăsându-mă să îi explorez gura.
Încep să îl dezbrac lăsându-l pe băiat să își tragă sufletul di să se pregătească pentru ce va urma.
După ce i-am dat toate hainele jos am început să îi tachinez membrul deja întărit.

C:Ești așa o curva!~

Băiatul nu îmi răspunde dar în schimb primesc o privire urâtă din partea lui; dar asta nu a durat mult deoarece am început să îi mușc coapsele.
După ce m-am asigurat că i-am lăsat semne de mușcături de picioare mi-am aliniat doua degete cu întrarea lui apoi m-am uitat la el așteptând un semn sau ceva asemănător care ar trebui să însemne ca pot continua.

G:C-ce aștepți?
C:Acordul tău!
G:Să ce?
C:Să te pot penetra?
G:Ești un idiot!Doar fă-o dragule!~
C:Ești si-
G:DA Clay!Da!

Ma uit la el cu un zâmbet pe buze și îmi împing degetele în el, băiatul îmi geme numele apoi scapă o mică înjurătură când simte ca din secundă în altă măresc viteza.
Scot degetele din el și iar de data asta fără nici o avertizare întru în el și încep să mă mișc lent, doar că să îl aduc în pragul disperării.

G:Mh!~ Aghhh Clay!~
C:Uf, da păpușă?~
G:Mai- te rog mai! Mh!~
C:Mai ce dragule?~
G:Ști ce vreau!Ah!~
C:Ba nu, poate nu știu!~
G:Ah ah ah!~

Băiatul își da capul pe spate și strânge plapuma în pumn.

C:Mh!~ Gemi așa tare doar din atât?~
G:Agh!AHH!Hah!~
Da te rog!~ Continuă!~
C:Cum se zice?~
G:Ah!~ Please more daddy!~ Agh!Pleaseee!~
C:Good boy!~
.
.
.
Eram cu George în pat, abia ce am ieșit amândoi de la duș.

Acest capitol este realizat de Darkbunny00

minciuni dulci vl.3 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum