cap 2 "am terminat!"

57 7 3
                                    

Perspectiva lui Clay

Ma uitam la George care era pur și simplu uimit.

G:Mi-ai promis ceva Clay!
C:Știu...
G:Ce ai mai făcut acum de ai bani?...
C:Pai...
G:A nu, ori îmi zici ori te duc la psiholog!
C:Mai bine ne așezăm pe canapea, nu prea o sa îți placă...

George îmi apucă mână și mă duce în dormitorul nostru, mă pune pe pat și el se pune în poala mea.

G:Te ascult!
C:Lucrez pentru darkweb, sau mai bine zis....mafia are o pagină acolo creata de mine, sunt destul de bun pe partea de informatică, așa că eu mă acum de pagina aia.
Pe acea pagină sunt tot felul de lucruri.....de la a omorâ pe cineva, până la a scoate o persoană din pușcărie...ilegal logic!
Eu lucrez pe parte de hacking, adică sparg contri fur bani, date personale și orice se poate fura.
Și din câte știi mai sunt și asasin, ști...iar....din asta se câștigă foarte bine.
G:Cât faci pe luna din toate astea?
C:În euro sau lei?
G:În ce vrei tu doar zi-mi!
C:Pai...460 de euro...în lei asta ar însemna...2260.
G:Cât face 2260 ori 12 Clay?
C:Păi...27120...de ce?
G:Atâția bani ai în contul tău bancar, corect?
C:Of pui, nu!Asta nu e nici jumate din număr...fac asta de ani buni, și nu cheltuiesc foarte mult.
Contul meu bancar depășește    cinci cifre!
G:Adică...ești milionar?
C:Nu chiar...
G:Clay...cu bani ăștia putem trai de acum până murim!
Oprește-te, sunt destui bani!
C:Fac asta de, distracție...
G:Îți fac o programare la psiholog!
C:Nici vorbă!
G:Cum nu?CUM NU?!

Înainte sa mai pot zice ceva se aude un plânset din cameră alăturată, George sare ca ars din poala mea și aleargă spre camera copilului.
Ma ridic din pat și mă duc și eu în camera în care era George și copilașul.
Ma apropii de cei doi și observ că George încerca din răsputeri să liniștească copilul dar fără succes.

C:Pot să?

Ma uit la băiat iar acesta da din cap afirmativ.
Îmi da copilul în brațe iar eu scot din buzunar un lănțișor cu o pentagramă pe el.
Copilul se uită la lanț și îl ia în mânuțele lui mici apoi îl pune pe pieptul lui și adoarme cu el în brațe.
Mda, din ateu am ajuns satanist.

G:Nu știam ca ești satanist Clay, ce ar mai trebui sa aflu despre tine?
Că l-ai invocat pe Satan sau Lucifer?
C:E o poveste lungă!
G:Noaptea e tânără Clay, deci, avem tot restul zilei și nopții!

Ma uitam la soțul meu ca la mașini străine, dacă îi ziceam ce am făcut, dormeam pe canapea, dacă nu îi ziceam, tot dormeam pe canapea!Oricum o dădeai, nu era bine!
Îi dau copilul înapoi băiatului iar eu ies din cameră și mă duc în bucătărie unde încep să îmi caut țigările.
Îmi iau una din pachet o aprind și mă duc la geam.

G:Clay, mai ai puțin și termini și pachetul ăsta!
Tu chiar vrei să fiu nevoit sa îți dau un plămân?
C:Scuză-mă...
G:Clay, avem un copil de crescut, te rog ai grijă cu țigările!
C:Îmi pare rău...

Simt o mână pe stomacul meu s-o încă una pe piept.

G:Pui, știi ce trebuie să facem mai târziu, nu?
C:Iar?Dar am făcut asta o dată azi!
G:Rănile astea nu o să dispară fără grijă!
C:Dar-...nu îmi place...
G:Iubire nici mie nu îmi place să văd în fiecare zi cum ai probleme cu respiratul de la acel accident!

Dintr-o dată încep să tușesc necontrolat și stâng țigara în pumn. Băiatul se duce și îmi pune un pahar cu apă apoi mi-l dă, îl beau și apoi mă uit la George care era destul de speriat.

G:Haide să îți iei pastila, da?
C:Mhm...

Băiatul îmi mai pune un pahar cu apa apoi îmi da pastila, o înghit fără să mai comentez și apoi pun paharul pe masă.

G:Ai strâns țigara în pumn pui?
C:Da, nu vroiam să ard ceva!
G:Ești un prost!

Băiatul se apropie de mine și mă sărută apoi îmi ai țigară din mână și o aruncă la coș.
Ma apucă de mână și pornește apa la chiuvetă apoi îmi bagă mâna sub jetul de apă.

C:AGH!

Îmi trag mâna în spate și mă uit la George cu lacrimi în ochii.

C:mhh...nu
G:Ușor, haide dă-mi mână, trebuie dragule!
C:Nu!

Băiatul se uită urât la mine apoi îmi ia mâna forțat și o pune sub apa rece.
Mă uit la George iar el se uită trist la mâna mea.

C:Gata, te rog!
G:Nu pui, încă puțin!
C:Te rog te rog te rog!!
G:Gata pui, am terminat!

Trag mâna de sub apa rece și apoi iau un prosop si mă șterg.

G:Așa de rău a fost iubire?
C:Da!

Acest capitol este realizat de Darkbunny00.

minciuni dulci vl.3 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum