cap 11 "cine esti tu?"

45 6 4
                                    

George pov

Merg sa vad ce se aude din bucătărie și îl văd pe Clay și pe șeful lui care ies din beci șeful lui (sebastian) îi spune cava în soapta lui clay iar clay ii șoptește înapoi ceva.

G:cine ești tu?
S:e-eu? Sunt șeful lui spune puțin bâlbâit la început iar apoi face o voce serioasa ca niciodată dura și taioasa.
G:oh, bună ziua atunci.
C:george du-te în dormitor....
G:dece? Spuns i ma apropri încet cu mâini încrucișate la piept spre ei doi. Vreau sa îl cunosc pe șeful tău ma uit la clay are tulbura sângele în el și apoi ma uit la șeful sau.

S:Sebastian spune și îmi întinde mana în semn de a face cunoștință cu mine.
G:george nu ne-am mai văzut de mult. Spun și ii strâng mana câteva secunde am avut amu doi zâmbetul pe buze dar odată ce mâini noastre se despart ne uitam urat unul la altul.
C: va cunoașteți?....
G:da dragule șeful tău spun și arat ghilime în aer. A fost colegul meu de facultate ba chiar a fost profesor de sociala știa politica ca în palma și apoi sa dat decretul la știri ca șeful mafiei a murit și apoi a fost surpriza surprizelor ca el era fii-su și ia luat locul! Spun și ma uit serios și nervos la el(sebastian).
Clay se uita confuz ba la mine ba la el .
S: George a fost un elev bun și am vrut sa îl iau în mafie am făcut un cacat  are care a trb sa îl bag intr-un server de hackeri a unui amic ma rig acum un inamic mort ca mi-a tras teapa și era sa moara el dar apoi a fost la siguranță și si-a continuat viata liniștit.
C: Ala care ma-i pus sa îl omor? ALA CARE AM VAZUT PE LEPTOP NUMELE LUI?? EL ! EL ERA?
Urla la șeful lui cum nu a urlat niciodată nici la mine și nici la șeful lui cred.
S:mai ușor cu glasul păpușel!
C:Nu suna păpușă și ști ce? Asta sper sa fie ultima oara când aud porcaria asta ! Da? Nu mai fa după capul tău "sefule" spune și arata ghilimele in aer.
S: A da e bine când scoți bani de pe urma acelui om mort nu?
C:asta e alt ceva fa ce vrei cu mine dar nu cu el! Spune și arata spre mine. Tj-am spus la nunta faci orice vrei tu cu mine atâta timp cât nu te atingi de familia mea!
S: Hai mai lasa-ma cu cu 'familia mea' 'familia mea' nici nu ai copil!
În acel moment se aude copilul din dormitor cum începe încet sa plângă. Îmi pica fata ma uit speriată clay cu niște ochii mari iar el la fel la mine.
S: nu......tu nu ai......se uita la clay cu neîncredere, tu nu l-ai......nu aveai cum nu?....tu l-ai....l-ai lăsat gravid! A urlat odată la el în cât mia sărit inima din piept.
C:te rog sa te calmezi e doar un copil, și mai importat e el meu! Dacă îl răcești pe el îmi,.....îmi....îmi
S:îți ce?
C:îmi tai venele bine!?
Nu îmi venea sa cred ce aud. Nu îmi credeam urechile ce aud și ochii ce vad, nu ar face asta niciodată nu? .
S:uite, facem asa ști ca eu nu suport copii, asa ca ai de ales. Ori eu....ori el și copilul, arata spre mine prima data iar apoi camera dormitorului.
Clay se uita îngândurat. Are un job ok și eu și el muncesc iar Bad  prietenul meu de bloc mai sta cu asta micu când am program mai lung. Lucrez unde câștig 10 milioane pe luna  iar clay de 5 ori mai mult ca mine dar poate sa se angajeze la acelas loc ca mine dar nu vrea, sau da?
S:deci??
C:am ales...
S:te ascult!

Acest capitol este realizat de mine.

minciuni dulci vl.3 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum