cap 12 "Ai multe de explicat!"

43 5 3
                                    

Perspectiva lui Clay

Se:Păi, când te hotărăști...știi bine unde dai de mine Dream!
G:Stai...AI ZIS DREAM?!
ADICĂ DREAMWASTAKEN?!SAU NIGHTMARE!?!?
Se:Mai mai mai, cineva nu știe cu cine sa căsătorit...da ai auzit bine!El e renumitul criminal Dreamwastaken sau Nightmare, dar numele ăsta nu la mai folosit de acel incident să zic așa.
Mai multe, îți poate zice și el!

Îl văd pe Sebastian cum îmi zâmbește iar apoi îl conduc spre ieșire.
Închis ușa în urma lui și mă trântesc pe jos ghemuindu-mă.
Nu plânge, nu plânge NU PLÂNGE!
SUNT UN IDIOT!
Dacă aleg mafia atunci trebuie să renunț la căsătorie, dacă aleg familia atunci o sa fiu ca și mort!Am călcat de două ori greșit, o a treia oară ar însemna să îmi pună pistolul la cap!

G:Clay ridică-te de acolo!Ai multe de explicat!

Dacă aș fi putut să mă ridic ar fi fost bine, dar pur și simplu mi sau tăiat picioarele....nu mă mai pot mișca.
Și faza cea mai proasta e ca nu mi-am luat vitaminele azi, iar George nici măcar nu știe ca i-au așa ceva!

G:CLAY ACUM!!

Simt un lichid cald cum începe să mi se scurgă pe obraji iar apoi totul devine blurat...o nu...dacă nu fac ceva rapid o să leșin...cum pui mei am uitat fix de vitaminele alea!?

G:Ori vi acum ori dormi pe canapea!Decizia îți aparține!

Băiatul se uită la mine și aștepta ca eu sa răspund, dar pur și simplu nu pot...orice aș zice o să îl enerveze...deci mai bine tac.

G:Fie, dar vreau sa ști că ți-ai făcut-o cu mâna ta!

Băiatul se întoarce cu spatele la mine și începe să meargă spre camera în care dormea copilul care nu mai plângea chiar asa tare.
Întra și închide ușa după el apoi eu încep să plâng și mai tare, acum măcar nu mă mai vede.
Îl văd pe băiat cum iese din cameră și se duce spre bucătărie, cel mai probabil îi face lapte micuțului.
George iese din bucătărie cu un biberon în mână și se uită urât spre mine.

G:Măcar haide să mă ajuți...
C:e-eu......bine

Mă sprijin de ușa și cu chiu cu vai reușesc să mă ridic de pe jos dar nu pentru mult timp deoarece cad iar dar de data asta în genunchi.
George vine spre mine și pune sticla cu lapte de-o parte apoi îmi pune mâna pe spate.

G:Clay...ce ai?
C:Adu-mi un pahar cu apă și...vezi că sunt niște pastile într-un borcănel alb..adumi-le...te rog George..
G:C-ce?!Eu nici măcar nu știam ca iei pastile!

Băiatul mă ajută să mă ridic și mă duce până în bucătărie apoi mă ajută să mă așez pe un scaun.
Se duce spre acel sertar și scoate cutia cu pastile apoi începe să o zguduie puțin.

G:Asta?
C:Da...

Băiatul îmi pune un pahar cu apă și vine cu paharul și pastilele lângă mine.
George scoate o pastilă din cutie și îmi zice sa deschid gura, fac ce îmi zice apoi îmi să apă ca să o pot înghiți.

G:Ce pastile sunt astea Clay?
C:Pai pastilele astea țin loc de...mâncare să zic așa..
G:Cum adică?
C:Sunt vitaminele....
G:Ai lipsă ce calciu sau ceva?
C:Da...nu prea mănânc la ore fixe și na...mi se face rău!:)
G:El râde fraților, nu ca ești genial...
Azi ai mâncat?...
C:Nu...îmi pare rău iubire...
G:Treci acum și mănâncă!

Reușesc să mă ridic de pe scaun și de data asta nu mai cad, din fericire.
Ma apropii de băiat și îl sărut iar acesta îmi răspunde la sărut și își duce mâinile după gâtul meu.

C:Mh~
G:Ști ce e, ironic?Ești un criminal dar punctul tău slab este ceafa!E adorabil~
C:O mai taci!
G:Haide să avem grijă de copil, ce zici?

Ma duc după biberon și apoi mă îndrept spre camera noastră, intru și închid ușa după mine.
Ii dau sticla și el începe să hrănească copilul.

Acest capitol este realizat de Darkbunny00

minciuni dulci vl.3 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum