5

12 2 0
                                    

"Oda mentem hozza,,

•Tessa szemszög•

Nem tudd rola hogy megkaptam szoval var kicsit.

~1het mulva~

Nagyon joban lettunk Edwardal. Szoval hetfon a nyakába ugrottam mint egyszer Jacknak.
-Sziaaa-koszontem egy mosolyal.
-Hello.-megtart koszbe. -figyelj tok jo ido lesz ma. Tali?- kerdeztem de a valaszon meglepődtem. -nem akkor dolgom van. Sajnalom.-letesz. -oh nem baj.-mosolyogtam VOLNA. Csak Hirtelen jott egy farkas es rank morgott sztem az nem Jacob.. Nagyon megijedtem el is futottam. -EDWARD! IDIOTA GYERE IDE!!!!!- Neztem ot de megalt.
Alt mozdulatlanul es nezett a szemebe es szepen lassan setalt el 2perc alas utan.

~kis ido mulva~

Jacobhoz siettem. -Jac- nem tudtam srmmit mondani elvonszolt a mosdoba.
-mi az Jack?-kerdeztem.. de hiba volt. Minden ki jott belole. - miert ot szereted? En igyekeztem nagyon probaltam mutatni jeleket csinalni levelet is irtam de te egy hulye vampirt szeretsz. Nekem van test melegem o hideg. Ameg o barmit kinez beloled en nem kutakodok a gondolataidban. Meg bizok benned o nem o nem tudja mi az a szeretet. Nem tett erted. Megsem kerdezi hogy mi van hogy vagy. De te oda vagy erte. Hagyjal mar Tess. Tudom h most megbantottalak sajnálom.. en.. -minden latszot rajta idegessek szomorusak feltekenyseg minden! - jaj farkaskam nem szeretem van parkapcsolata nekem nem o kell tudom probalkoztal nem voltam benne biztos ezzel nem tudok mitcsinalni te is tudod. Nem nem bantottal meg csak akkor bantottal volna meg ha azt mondod hogy itt hagysz nagyobb fajdalom lenne minta Edward hagyna itt hidd el. Szeretlek sose szerettem mast ennyire☺️- mosolyogtam es megoleltem.
Vissza olelt erosen. Szeretem mert szeretem de meg hagyjuk sztem.

Remelem varjatok az ujj reszeket na caoo


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°•."Csak Barátok?..,, (Jacob X Oc).•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin