1. Bölüm

1.6K 91 44
                                    

Hyunjin gömleğinin yakasını yüzüncü kez düzeltirken içini çekti. Bu gece hiçbir şey yolunda gitmiyor gibi görünüyordu. Kıyafeti beklediği kadar güzel görünmüyordu ve ne kadar düzeltmeye çalışsa da saçları kabarmaya devam ediyordu. Bir yanı yıkılıp ağlamak istiyor ama kendini tutuyordu çünkü Felix her an burada olabilir ve diğer çocuğun onu ilk randevularında şişmiş kırmızı gözlerle görmesine izin veremezdi.

"Jinnie, rahatlar mısın?" Jisung inledi, "İyi görünüyorsun"

Hyunjin oda arkadaşına baktı ve yarım bir gülümseme attı. "Kıyafetimi beğeneceğini düşünüyor musun?"

Jisung gözlerini devirdi ve abartılı bir şekilde iç çekti. Felix'in Hyunjin'in saçına ve kıyafetlerine gösterdiği ekstra çabayı fark edeceğinden ve hatta takdir edeceğinden şüpheliydi. Felix, başka birini fark edemeyecek kadar bencildi.

Hyunjin birkaç gün önce onu arayıp Felix'in kendisine çıkma teklif ettiğini söylediğinde Jisung şaşırmıştı. İkisinin tek ortak noktası soludukları havaydı.

Hyunjin, içe dönük bir yalnızlık ve Kimya bölümü öğrencisiyken, Felix, Dans ve Tiyatro dallarında çift anadal yapan, şamatacı bir amigo kaptanıydı.

Ancak Jisung dilini tuttu ve genç çocuğu büyük randevusu için tebrik etti. Hyunjin'in şu anda giydiği kıyafetleri almasına yardım edecek kadar ileri gitti.

"Bence onu sevecek." Yalan söylüyordu, "Onunla 7'de görüşmen gerekmiyor muydu? Neredeyse 8."

"Mesaj attı ve biraz geç kalacağını söyledi"

"İlk buluşmada geç kalmak, ne kadar etkileyici!" Dedi Jısung gözlerini devirerek

Hyunjin aynaya baktı ve alt ranzaya yayılmış diğer çocuğa hançer gibi gözlerle baktı. Jisung, Felix'i her zaman eleştirdi, ancak randevularını açıkladığından beri durum daha da kötüye gitti. "Neden ondan bu kadar nefret ediyorsun?"

Jisung, "Ah, bilmiyorum..." diye söze başladı. "Belki de Tanrı'nın dünyaya bir armağanıymış gibi ortalıkta dolaşan bencil, şımarık bir bebek olduğu içindir."

"Sadece onun Minho ile çıktığı ve sen çıkamadığın için kıskanıyorsun."

Birkaç metre öteden bile Hyunjin, Minho'nun adı geçtiğinde Jisung'un gözlerinde yanan ateşi görebiliyordu.

Ne zaman Jisung'u kızdırmak istese tek yapması gereken Minho ve Felix'i aynı cümlede kullanmaktı ve Jısung aklını kaybederdi. Onu kızdırmak çok kolaydı.

"Siktir git." Jısung alay etti, "Basketbol takımında frizbi gibi savrulan bir sürtüğü neden kıskanayım?"

Hyunjin'in yanakları utançtan kıpkırmızı oldu. Kampüste Felix'in rastgele davrandığına dair birçok söylenti duymuştu ama onları her zaman görmezden gelmişti çünkü hepsi söylentiydi. Saf bir yanı bunun doğru olduğuna inanmak istemiyordu. Birinci sınıftan beri Felix'e delicesine aşıktı ve onun olmasını istediği ideal imajı oluşturmuştu, bu yüzden bunu paramparça edecek hiçbir şeye inanma riskini alamazdı.

"Onun için bu kadar uğraşmana gerek yok nasılsa onu becermene izin verecek."

"Ji..."

"Standartları yok"

"Neden benim adıma mutlu olamıyorsun?"

Jisung kaşlarını çattı. "Senin adına sevindim! Sadece Felix'in niyetine güvenmiyorum."

Genç çocuk tek kaşını kaldırdı ve Jisung bunu daha fazla açıklamak için işaret olarak kullandı. "Yani, kütüphanede yanına gelip sana çıkma teklif etmesini biraz komik bulmuyor musun?"

"Bunda neden komik olsun ki?"

Jisung bağırmak istiyordu çünkü Hyunjin'in nasıl bu kadar zeki ama aynı zamanda bu kadar aptal olabildiğini anlayamıyordu. Çocuğun masumiyeti bazen onu sonsuza kadar çileden çıkarıyordu. "Düşün Jinnie. Kampüsteki onca adam varken neden sana yaklaşsın ki?"

"Yani onun için yeterince iyi olmadığımı mı söylemeye çalışıyorsun?"

Jisung derin bir iç çekti. Kendini sözlü olarak ifade etmekte her zaman berbattı. Sözleri her zaman amaçladığından daha sert çıktı. "Demek istediğim bu değildi." "Tabii ki onun için yeterince iyisin... bana sorarsan fazla iyisin. Sadece söylüyorum, biraz fazla sürtük..."

"Konuşmayı kes Jısung." Hyunjin alay ederek arabasının anahtarlarını aldı. "Ben lobide bekleyeceğim."

Jisung cevap vermek üzereydi ama diğer çocuk kapıdan çıkarak vurgulamak için çarparak kapattığında durdu.

"Harika." Uzun bir nefes verdi ve yatağa geri uzandı. Hyunjin incinmeden önce Felix'in neyin peşinde olduğunu çözmesi gerekiyordu.
____________________________________________

Merhabalar tatlışlar bu fic kısa olucak şu an yazmakta olduğum (diğer ficlerim hariç) bir ficim var boksör Hyunjin ve mafya lideri Felix olan onu yazmaktayım.
Sahura kadar uyumadığım için bol bol zaman bulabiliriyorum o yüzden inşallah istediğim gibi olur sizde beğenirsiniz. Teşekkür ederim.

Bubble Gum Bitch: Bahis -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin