Felix caddenin karşısına bakarken alt dudağını ısırdı. Hyunjin son on dakikadır kaldırımda deli gibi ileri geri yürüyordu. Diğer adamın ne kadar hızlı yürüdüğünü izlemekten bacakları ağrıyordu.
"Yeterince bekledin, Lix." Chan, "Şimdi arabamdan in ve sinir krizi geçirmeden onunla buluş."
Felix gözlerini kapattıve içten içe inledi. Günlerdir bu geceyi bekliyordu. "Bunu yapamam."
"Bahsi adil ve açık bir şekilde kaybettin, yapmak zorundasın!"
Felix somurttu ve kollarını göğsünde kavuşturudu. Yirmi yaşında bir üniversite öğrencisinden çok, istediğini alamayan dört yaşındaki şımarık bir çocuğa benziyordu.
Bunların hepsi çok aptalcaydı. Kendini bir tür boktan gençlik filmine hapsolmuş gibi hissediyordu.
Kendi seviyesinde bile olmayan biriyle zorla randevuya çıkmaktansa, şu anda bir kardeşlik partisinde rastgele bir sporcu tarafından becerilmeyi tercih ederdi.
Chan, "Neden bu kadar kızgın olduğunu bilmiyorum" diye söze başladı, "Oyuna bahse girmek isteyen sendin."
Elbette oyuna bahis oynamak istedi dünyadaki hiçbir şey onu takımının kazanamayacağına ikna edemezdi. Takımı iki lanet puanla kaybettiğinde kendisine atılan kahkahaları ve alayları hâlâ hatırlayabiliyordu.
"Drama kraliçesi oluyorsun, Lix. Tek yapman gereken adamla bir ay çıkmak ve sonra onu terk etmek."
Felix, Chan'ın her zaman işleri olduğundan daha kolay göstermesinden nefret ederdi. "O çok sıkıcı." diye sızlandı, "Seungmin bilim kulübünün başkanı olduğunu söyledi... kahrolası bilim kulübünün, Chan!"
Hyunjin'in koca bir salak olduğu doğru ama Felix bunu abartıyor. "Temel eğitim kampına falan gidecekmişsin gibi davranıyorsun."
"Öyle olduğumu hissediyorum"
"Senin için güzel bir değişiklik olacağını düşünüyorum. Sonunda IQ'su kaya gibi olmayan biriyle çıkacaksın."
Chan, birkaç sömestr önce Hyunjin ile İngilizce dersi aldı ve ne kadar zeki olduğunu anladıktan sonra onunla hemen arkadaş oldu. Zavallı piç, basketbol kaptanını 'arkadaş' olarak gördüğü için o kadar mutluydu ki, makalelerini yazmak ve diğer görevlerini yapmak için her zaman fırsata atladı. Biraz üzücüydü ama Chan hiçbir şey söylemedi. Hyunjin olmasaydı, o dönemki tüm derslerinden kesinlikle başarısız olurdu.
"Çık dışarı Lix!" Chan, "Parfümün arabamı korkutuyor. Sevgilim burada lanet olası bir kızın olduğunu düşünecek"
Felix içini çekerek torpido gözüne tekme attı.
"Şımarık hayatında bir kez olsun, yaptıklarının sorumluluğunu al."
"Ben şımarık değilim!"
Chan gözlerini devirdi. "Bunları, ailesi ona bir Lamborghini yerine bir Ferrari hediye ettiğinde tam bir öfke nöbeti geçiren adam mı diyor."
"Siktir git Chris!" Felix dışarı çıkmadan önce bağırdı.
Chan'dan duygusal destek için onunla gelmesini istedi. Ona karşı olmasını değil.
"Bu iyi bir gösteri olacak." Chan cevap olarak bir şeyler bağırdı ve Felix yolun karşısına geçerken onu duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Gum Bitch: Bahis -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] Arkadaşlarıyla girdiği iddiayı kaybeden Felix, üniversitenin birinci yılından beri kendisine delicesine aşık olan Hyunjin ile çıkmak zorunda kalır. Bahsin basit olması gerekiyordu. Onunla birkaç hafta flört et, sonra ayrıl ama işler her...