Felix buraya geldikleri dakika mesajlaşmaya başlamıştı ve yavaş yavaş Hyunjin sinirlenmeye başlamıştı. Aralarında geçen dakikalar süren sessizliğin ardından o da telefonunu çıkardı ama Felix'in aksine onda mesaj yoktu, sadece okul e-postaları ve haber bildirimleri vardı.
Sadece pencereden dışarı baktı, insanların ve arabaların geçişini izledi. Zamanın daha çabuk geçmesine yardımcı oluyordu.
Hayatı boyunca hiç bu kadar hayal kırıklığına uğramamıştı. Bu gece için beslediği tüm yüksek umutlar tamamen yıkıldı. Jisung ona bundan bahsettiğinde muhtemelen gülecek ve 'Sana söylemiştim' diyecektir.
"Birlikte selfie çeksek sorun olur mu?" Hyunjin başını Felix'e doğru salladı.
Buraya geldiklerinden beri ilk defa, Felix gerçekten onun gözlerinin içine bakıyordu. Hyunjin, kısa bir dikkat anında kalbinin çarptığını hissediyordu. "Evet tabi."
Felix sırıttı ve Hyunjin'in olduğu tarafa geçti. Ciklet ve pamuk şeker gibi kokuyordu. Hyunjin'in sonsuza kadar içine çekebileceği türden bir kokuydu.
"Tamam, üç deyince." Felix, yanağını Hyunjin'in yanağına bastırarak "Bir, iki, üç" dedi.
Hyunjin fotoğrafta gözlerinin kapalı olduğundan emindi ama diğer çocuktan tekrar çekmesini istemekten çok korkuyordu. Ayrıca, Hyunjin düşünemeden Felix çoktan koltuğuna geri dönmüştü.
"Umm... bunu sosyal medyaya atıcak mısın?"
Felix ona küçümseyici bir bakış attı. "Elbette hayır" diye yüzünü buruşturdu, "Bu sadece arkadaşlarım için bir kanıt."
"Kanıt mı?"
Sarışının gözleri büyüdü. "Ahh, demek istediğim, onlara seninle çıkacağımı söylediğimde bana inanmadılar, ben de fotoğraf çekmek zorunda kaldım. Onlara atmak zorunda kaldım, anlıyor musun?"
Hyunjin'in kalbi hızlı atmaya başladı. Felix onu gerçekten arkadaşlarına mı gösteriyordu? Bu, ikinci bir randevuya çıkacakları anlamına mı geliyordu?
"Kimya bölümü olduğunu söyledin, değil mi?" diye sordu Felix, gözleri hâlâ telefonuna bakıyordu.
"E-evet"
"Yani, laboratuvarda tuhaf deneyler yapan çılgın kimyagerlerden biri gibi mi olacaksın?"
Hyunjin kıkırdadı çünkü bölümüyle ilgili bu kadar klişe sözleri ilk kez duymuyordu. Felix'in bu durumda şaka yaptığını biliyordu, ancak kimyagerlerin şimdiye kadar yaptıklarının hepsinin deneylerde bir şeyleri havaya uçurmak olduğuna gerçekten inanan bazı insanlarla tanışmıştı."Biyokimyacı olacağım"
"Onlar ne yapıyor?"
"Umm, biyolojik etkileşimleri ve işlevleri analiz et.."
"Bu harika..." diye araya girdi Felix, minik başparmakları çılgınca telefon ekranına vuruyordu. "Bu alanda başarılı olacağını düşünüyorum"
Hyunjin utangaç bir şekilde gülümser ve yere bakar. "Gerçekten öyle mi düşünüyorsun?"
"Evet" diye temin etti sarışın, telefonunu yüzü aşağı gelecek şekilde mermer masaya koyarak, "Çok zekisin."
Biri ona iki hafta önce bir randevuda Lee Felix'ten iltifatlar alacağını söyleseydi onlara yalancı derdi.
"Teşekkür ederim" diye yanıtladı usulca. "Derecelerinle ne yapmayı planlıyorsun?"
Felix omuz silkti. "Henüz bilmiyorum. Üniversiteye sadece ailem istediği için gidiyorum. Ben sadece eğleniyorum"
Hyunjin, üniversiteye sadece 'eğlence' için gitme ayrıcalığına sahip olmayı diliyordu, ancak annesi ve kardeşleri ona bağlı. Okumaktan ve iyi bir öğrenci olmaktan başka seçeneği yoktu.
"Öyleyse, sen üst müsün yoksa alt mı?"
Hyunjin neredeyse tükürüğünden boğulacaktı çünkü bu soru nereden geldi? "Ne?"
"İlişkide üstte olmayı mı yoksa altta mi seversin?"
Hyunjin rahatsızlıktan kızardı.Konuşma derecelerden buna nasıl gelmişti?
Başkalarıyla cinsel içerikli şeyleri tartışmaktan asla çekinmezdi. Karanlık cinsel fantezilerini kendine saklamayı tercih etti.
"Ne demek istediğini anlıyorum" diye söze başladı, "Ben ımm... bunun hakkında konuşmaktan çekiniyorum."
Felix artık ılık olan milkshake'ini aldı ve gözlerini Hyunjin'den bir an olsun ayırmadan büyük bir yudum aldı. "Sen bakiresin, değil mi?"
Hyunjin yerin açılıp onu yutmasını diledi çünkü şu anda bununla başa çıkamıyor.
"Öyleysen sorun değil." Sarışın sırıttı. "Bence çok şirin."Lisedeyken bir erkek arkadaşı vardı ama en ileri gittikleri eller ve oral seksti. Bunun onu bakire yapıp yapmadığından emin değildi.
"Her neyse, Chan gelecek cumartesi maçtan sonra bir parti veriyor. Gelmek ister misin?"
"Hımm... tabii."
"Sakıncası yoksa biraz kalabalık olacak."
"Hayır, umursamıyorum" Bu tamamen bir yalan. Büyük kalabalıklardan nefret ederdi. Onu endişelendiriyordu. Bunun olasılığı karşısında şimdiden bunalmış durumda ama sakin kalmaya çalıştı.
Herhangi bir sosyal hayat istiyorsa, kabuğundan çıkmaya başlaması gerekir. Ve bunu Felix'in yanında yapmaktan daha iyi bir yolu var mı?
"Saat kaçta?"
"9 civarı"
Teknik olarak, o sırada boş değildi. O saatte birkaç öğrenciye ders vermesi gerekiyordu ama Felix için bir istisna yapmaya her zaman hazırdı.
Felix sonraki saati ona bir dizi rastgele TikTok videosu göstererek geçirdiler. Videoların yarısını anlamadı ve meydan okuma videolarının hiçbirini anlamadı ama yine de yeri geldiğinde gülümsedi ve yorum yaptı.
Felix'in huzurunda olduğu için mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Gum Bitch: Bahis -Hyunlix
Cerita Pendek[Tamamlandı] Arkadaşlarıyla girdiği iddiayı kaybeden Felix, üniversitenin birinci yılından beri kendisine delicesine aşık olan Hyunjin ile çıkmak zorunda kalır. Bahsin basit olması gerekiyordu. Onunla birkaç hafta flört et, sonra ayrıl ama işler her...