Bir saat otuz dakika sonra, Felix daha geri dönmedi ama Hyunjin gerçekten umursamadı çünkü video oyununda Chan'ın kıçını tekmelerken çok eğleniyordu.
Jisung sonunda, sanki az önce bir maraton koşmuş gibi nefessiz ve ter içinde geri döndü. "Hyunjin, sen... beni takip etmelisin. Bu önemli."
Hyunjin ona tiksintiyle baktı. "Hayır." kaşlarını çattı, "Chan ve ben bir oyun oynuyoruz. Nereden geldiysen oraya geri dön."
Jisung kapı kolunu tuttu ve eğilerek nefesini düzenlemeye çalıştı, "Hyunjin, lütfen. Bu gerçekten çok önemli."
"Oyunu senin için durduracağım Hyunjin. Git bak neymiş"
Hyunjin oflayarak içini çekti ve ayağa kalkıp onu takip etmeden önce diğer çocuğa yukarıdan aşağıya baktı.
Jisung, yavaşlaması için yaptığı ricaları görmezden gelerek çılgınca onu insan kalabalığının arasından çekti.
Bir adam yanlışlıkla ona çarptığında neredeyse ikisini de yumruklayacaktı ve markalı gömleğinin her yerine içkisini dökmesine neden oldu. Neyse ki, kız arkadaşı onu ikna edebilmişti.
Şimdiye kadar yaşadığı boktan geceden sonra, uğraşmak isteyeceği son şey bir kavgaydı.
Jisung, onu bodruma kadar götürdü ve kilitli kapısında aniden durur. Alev alev yanan müzik şimdi uzakta kayboluyordu.
"Felix'i burada Jihun ile birlikte gördüm. öpüşüyorlardı"
Hyunjin gülmek istiyordu çünkü bu kesinlikle delilikti. Felix ona asla böyle bir şey yapmazdı. Jisung, Felix'e olan nefretini biraz fazla ileri götürmeye başlıyordu.
Jihun'un boğuk sesini duyduğunda bir şey söylemek üzereydi.
"Gerçekten o inek adamla çıkıyor musun?
"Tabii ki hayır. Çocuklarla bir iddiayı kaybettim ve Seungmin beni onunla bir aylığına çıkmam için cezalandırdı."
Hyunjin sinirlendi.
"Bu biraz iddiaydı"
"Ya onunla çıkacaktım ya da onlar için market alışverişine gidip bir yıl boyunca arabalarını bizzat yıkamak zorunda kalacaktım."
İkisi gülüyor. "Market alışverişi hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve araba temizlemek için fazla güzelim."
Jihun kıkırdadı.
"Yine de tatlı bir adam. Aslında kendimi biraz suçlu hissetmeye başlıyorum."
"Sen... suçlu mu? Kalbin buzdan yapılmış, Lix. Duygulara sahip olmaktan acizsin."
"Bu doğru."
"Chan adama ikinizin sevişip sevişmediğinizi sordu ve aptal o kadar kızardı ki, utançtan patlayacak sandım."
Felix kıkırdadı. "O tam bir kaybeden. Bahse girerim sikiştikten sonraki ilk iki dakika içinde boşalır."
"Senin gibi bir sürtüğü idare edecek kadar erkek değil."
"Ama sen öylesin bebeğim"
Jisung gözlerini o kadar geriye devirdi ki canı yandı.
"Kahretsin haklısın. Neden diz çöküp o güzel ağzını becermeme izin vermiyorsun?"
Hyunjin ondan sonra uzaklaştı.
Parmaklarını yumruk şekline getirmişti ve gözleri öfkeyle seğirmiş halde merdivenlerden yukarı çıktı ve insan kalabalığının arasından geri döndü. Tek gördüğü kırmızıydı. Jisung birkaç adım geride, arkasından sesleniyordu ama Hyunjin onu görmezden geldi ve ön kapıdan geçene kadar herkesi geçmeye devam etti.
Jisung nihayet kaldırımda ona yetiştiğinde, yine nefesi kesilmişti. "Bunu duymak zorunda kaldığın için üzgünüm, Jinnie."
Hyunjin sessiz kalır ve yürümeye devam eder.
"Sana Felix'in iyi olmadığını söylemiştim."
Sessiz kaldı...
"Ne yapacaksın?"
Yine sessiz kaldı...
"Neden bir şey söylemiyorsun?"
Hyunjin arabasının kapısını açtı ama Jisung binmeden hemen kapıyı çarparak kapattı.
Hyunjin itiraz etmiyordu sadece anahtarları verdi ve yolcu tarafına geçti.
Araba yolculuğu çok sessizdi. Jisung, diğer çocuğun yurtlarına geri döndükleri yirmi dakikalık yolun tamamında gözlerini kırptığını görüyordu.
"İyi misin?"
Hyunjin rahatsız edici bir gülümsemeyle ona döndü. Kulaktan kulağa ışıldıyordu ama gözleri duygusuzdu. "Hiç daha iyi olmamıştım!"
Jisung o gece bir gözü açık uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Gum Bitch: Bahis -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] Arkadaşlarıyla girdiği iddiayı kaybeden Felix, üniversitenin birinci yılından beri kendisine delicesine aşık olan Hyunjin ile çıkmak zorunda kalır. Bahsin basit olması gerekiyordu. Onunla birkaç hafta flört et, sonra ayrıl ama işler her...