"Hey"
Hyunjin arkasını döndüğünde neredeyse kalbi yerinden fırlayacaktı ve Felix'in arkasında durduğunu gördü. Düşüncelerine o kadar dalmıştı ki üzerine yaklaşan ayak seslerini duymamıştı. "Umm selam. Neredeyse artık gelmeyeceksin sanıyordum." diye mırıldandı.
"Evet, pekala... Artık buradayım." dedi sarışın, kollarını kavuşturarak.
"Hoş görünüyorsun."
Felix hoş olmaktan da öte görünüyordu krem rengi kazağı, ona uygun ceketi, başındaki şapkası ve yırtık skinny jean pantolonuyla harika görünüyordu ama Hyunjin aşırı heyecanlı görünme korkusuyla bunu söylemekten çekiniyordu.
İlk buluşmalarda yapılması ve yapılmaması gerekenler hakkında Youtube videoları izleyerek sayısız saat geçirmişti. Randevunuzu gereğinden fazla tamamlamamak, bu videolardaki ortak temalardan biriydi. Bazı insanlara cüretkar ve hatta ürkütücü gelmenize neden olabilirdi.
"Teşekkürler."dedi Felix, "Nereye gidiyoruz?"
Hyunjin, Felix'in kendisine herhangi bir iltifata karşılık vermemesi konusunda biraz incinmediğini söylerse yalan söylemiş olurdu. Belki de bu kıyafet ilk buluşma için fazla gelmiş olabilirdi. Jisung'u dinlememeliydi. Tamamen siyah giymeliydi.
"Şey... birkaç blok ötede bir dondurmacı var..."
"Dondurma?" Felix alayla, "Beni dondurma yemeye mi götürüyorsun?"
Hyunjin kalbinin boğazında attığını hissetti.
Ailesi ilk buluşmalarında bir dondurmacıya gider ve hep bunun ne kadar romantik olduğundan bahsederdi. Felix'in de bunu romantik bulacağını düşünecek kadar saftı. Muhtemelen randevularına göre pahalı ve seçkin restoranlara götürülmeye alışmıştır.
"Üniversite öğrencileri randevularında dondurmacıya götürür. Evet… ben... üzgünüm. Yani... istersen başka bir yere g-gidebiliriz.
Kahretsin. Randevu henüz başlamamıştı ve şimdiden her şeyi mahvetti.
"Seninle dalga geçiyorum." Felix bir gülümsemeyle patladı. "Hadi gidelim!"
Hyunjin gergin bir şekilde gülümsedi "Oh tamam."
Felix'in mizah anlayışına alışmak için aklına not aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Gum Bitch: Bahis -Hyunlix
Short Story[Tamamlandı] Arkadaşlarıyla girdiği iddiayı kaybeden Felix, üniversitenin birinci yılından beri kendisine delicesine aşık olan Hyunjin ile çıkmak zorunda kalır. Bahsin basit olması gerekiyordu. Onunla birkaç hafta flört et, sonra ayrıl ama işler her...