yanlış

300 20 0
                                    

Sadece eğlence için yazıyorum bu kitabı.  Çerezlik bir kitap.  

***3546 :   hayatımda gördüğüm en şerefsiz , en adi insansın .

***3546: sen kendini kaf dağında falan mı sanıyorsun. Ne bu özgüven , seni o egonu alır 10 ile katlar sonra da duvara çarparım.

***3546: gerizekalı kendini çok mu yakışıklı sanıyorsun ki bir başkası hakkında iğrenç yorumlar yapıyorsun .

***3546: sanırsın bulunmaz Hint kumaşı , o yanında ki aslı salağına da fazla güvenme .

***3546: umarım o aslı da  bir pislikle birlikte olduğunun farkına varır da  en kısa sürede postayı koyar sana sonra da  dımdızlak ortada kalırsın . Aminnnnnnn

                 ***0621: sen kimsin 

***3546: kim olduğum seni hiç alakadar etmez  , hayvan , öküz

                 ***0621: bana hakaretler savurup duruyorsun ve bu beni hiç ilgilendirmez öyle mi ?

***3546: Evet tam da öyle

                 ***0621: Ne tür bir manyaksın sen ?

***3546: tipe bak hele bir de laf söylüyor . Ayrıca türümün son örneğiyim.  Ve şu an gelip seni eşşek sudan gelinceye kadar dövmek istiyorum.

                   ***0621 : Belli ki rastgele bulduğun bir numaraya mesaj attıp  can sıkıntısını gidermeye çalışan bir ergenle uğraşıyorum şu an  .

***3546: kimin ergen hareketler sergileyip , fütursuzca konuştuğu belli .

                 ***0621: peki öyleyse kim olduğunu söyle ve benimle ne gibi bir sorunun olduğunu söylersen daha rahat anlaşırız.

***3546: sen  anlaşmanın ne demek olduğunu biliyormuydun ya ? Ben seni ileri geri sallayıp onun bunun kalbini kırmakla meşgul olduğunu düşünmüştüm.

                    ***0621: neyden bahsettiğini gerçekten anlamamakla beraber ,kimsenin kalbini kırdığım yok .

                ***0621: bu numarayı tanımıyorum  , ve eğer biraz daha saçmalamaya başlarsan engeleceğim seni bilgin olsun .

***3546: asıl ben seni engellerim .  Ama daha bitmedi . Umarım aslı senden en kısa sürede ayrılır ve  futbol oynarken  ayağın sakatlanır da bir hafta kadar oynayamazsın.

***3546: bak o kadar dolmama rağmen ne kadar da vicdanlıyım. Bir hafta diyorum benim yerimde başkası olsa bir ömür derdi . Eh işte insanlık herkeste bulunmuyor. Ama umarım en kısa sürede sana uğrar .

***3546: çok sevdiğin futbolundan bir hafta uzak kal da belki birilerinin ahını aldığını anlarsında köpek gibi pişman olursun .    

                                               Görüldü✓

---10 dk sonra ---

***3546: hişt niye cevap vermiyorsun ?

***3546:  Alındım mı lan  ya da bedduam tez vakitte yerini mi buldu da ayağını bir yere vurup sakatlandı. Ay kıyamam .

***3546: cevap versene , bir de görüldü atıyor .

                     ***0621 : yanlış kişiye mesaj attığının farkına varmanı bekliyordum . Belli ki farkına varmak uzun sürecek ama benim saçmalıklar ile uğraşacak zamanım yok. 

                  ***0621:  Mesajının asıl sahibi kimse ona kolay gelsin senin gibi bir çatlakla uğraşmak gerçekten zor .

***0621: Güldüm hem de sesli. Beni kandırıp kim olduğumu öğrenmeye çalışacan ama inan bana asla ögrenemiyeceksin . Ayrıca çatlak olan sensin.
                             Görüldü✓

***0621:  mal bana bak hele. Bir şey sorucam . Sen gerçekten aslıyı seviyor musun?                  

                           Gönderilemedi ❌

***0621: hey sen beni mi engeldin . Çabuk kaldır engeli .

                        Gönderilemedi❌

***0621: offf ya ben daha hıncımı alamadım. Pislik gerizekalı. Ben değil sen çirkinsin anlıyor musun beni ?  Seni sevdiğime o kadar pişmanım ki keşke hiç sevmeseydim seni .
Senin söylediğin her kelime benim için çok şey ifade ediyor . Aptal umarım bana bir gün işin düşerde onunla işim olmaz dediğine bin  pişman olursun .

                        Gönderilemedi❌

Sinirle yanağımdan süzen damlayı elimin tersi ile sildim. Ağlamayacaktım ama ne oluyorsa yine kendimi tutamıyordum. İlk başta iyi başladım tüm sinirimi böyle çıkartabileceğimi düşünmüştüm ama bunu yapmak sadece yine benim canımı yakıyordu. Engelendim hem de yine o egoist tarafından.  Onu sevdiğim için  kendimi tokatlamak istiyordum onun gözünde şu an iğrenç bir konumdaydıım.  Ama rahat bırakmayacaktım hâlâ öfkemi kusmuş değildim. Yüz yüze karşısına çıkmaya cesaret edemezdim ama sanaldan onu rahatsız edip duracktım.

    😝😝😂

GÜNEŞİM OLUR MUSUN :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin