Numara

86 16 0
                                    

*7230 : naber pis mamut . Bir hafta  oldu yazmayalı.

***7230:engelledikten  sonra kaldırmanı bekledim ama kaldırmadın bir türlü .

***7230: pislik özledin mi beni.

30 dakika sonra   

                                   ***0621: yine mi sen

***7230: evet , yine ben ama insan önce bir hoşgeldin falan der değil mi ama gerçi insan dedim sen de haklısn

                                ***0621: ne oldu , ne diyeceksin ? ve Yanlış kişiyle zaman harcadığını söyleyeyim sana .

***7230:  Dur sakın engelleme tamam mı ? Sürekli hat değiştiremem babam o kadar da zengin değil , arkasında banka yok .

                          *** 0621: Engeli kaldırmadığıma göre yeni bir hat aldın gerçekten.

***7230: Yok canım o kadar da değerli değilsin . Kuruşlarıma yazık olur . Esikisi babama aitti bu benim hattım.
Ama ciddiyim engellemenle uğraşamam daha içim soğumadı bugün ki sövme kotamı doldurmadım.

                              ***0621: pekala , sırf kuruşlarına yazık olmasın diye seni bir kaç saat daha idare edebilirim ama sınırı geçtiğin an yersin engel .

***7230: asıl ben sana engel atarım sinirimi bozma benim yoksa gelir o kapanmayan yaralarının üzerine ben seni döverim .

***7230: Gerçi sen serhattan dayak yemiştim dün değil mi? Ohhhh nasıl da mutlu oldum. Keşke bir tane daha vursaydı.  Elleri dert görmesin .
 
                           ***0621: yo kimseden dayak yemedim.

***7230: görmedim mi sanıyorsun , birbirinize girdiniz nerdeyse öldürüyordunuz birbirinizi .

***7230:  Yaraların ne hâlde .

                          ***0621: ne o merak mı ettin  beni .

***7230: Ölüme biraz daha yaklaştım mı diye merak ettim.

                         ***0621: Yaklaşıyorum diyelim.

***7230:  Ay kıyamam biraz daha geber diyeceğim de anana yazık , neyse git sardır annene yaralarını zaten bir hafta sonra tekrar dayak yiyeceksin.

                         Görüldü✓

***7230: pişt niye yazmıyon lan gücendim mi yoksa

***7230: merak etme şerefsizler uzun yaşıyorlarmış , güvendesin .

***7230: orda mısın hey !

                               ***0621: Burdayım.

**7230:   bir şey sorunca gerçekten o salak aslı için değer mi . Hem seni hem de serhatı parmağında oynatıp duruyor . Birbinize girdiğiniz yetmiyor nerdeyse öldürüyordunuz kendinizi . 
   

        .                 ***0621: senin de istediğin olur .

***7230: yok canım ben daha çok senin sürünmeni istiyorum. Aslıyı gerçekten seviyor musun ? Ciddi ol .

                         ***0621: Hangi aslı ?

***7230: hani götünden ayrılmadığın bir tane vardı ya hatırladın mı ? Gerçi kaç tane aslıyı elden geçirdin de hangisi olduğunu çıkaramadın. Dosya aslı isimleri ile kabarık herhlade .

                      ***0621: Aslıyı kıskanıyorsun değil mi ?

***7230: ne münasebet ! Niye kıskanayım o çakma sarışını . İki pislik birbinizi bulmuşsunuz sadece senden nefret ediyorum o kadar .

GÜNEŞİM OLUR MUSUN :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin