Romantizm~

633 30 10
                                    

Tae:*kapıyı açar*

Üstü yoktur

Jungkook;
"Oha 8 tane karın kas tanesi"

Jungkook gözlerini taeden alamıyorken tae konuşmaya başladı.

Tae:bakıyorum gözlerini alamıyorsun?
Az bak sonra zaten yeterince bakacaksın.

Jungkook:NE-eh hm ıhm ehm h-herneyse cezam ne?

Tae:küçük bir fragman göstermemi istermisin.

Jungkook hem korkuyor hemde heyecanlanmıştı ve Jungkook böyle düşünürken tae onu belinden çekip öpüşmeye başladı.

Jungkook:*geri çekilir* NE YAPI-?!

Tae jungkook u yeniden dudağına yapıştırır ve daha sert öpüşmeye başlar.
Tae jungkook un üstünü soyar ve kendine yapıştırır. Sonra yavaş yavaş altını soyunmaya başladı. Jungkook onu izledikçe azıyordu, ama karşılık vermek istemiyordu. Tae hem Jungkook u hem kendinin boxerına kadar çıkarttı ve kucağına aldı. Yatağa yatırdı ve boxer üstündeyken tae jungkook a sürtmeye başladı. İkisininde penisi kalkmıştı ve tae jungkook u ters çevirdi. Boxerını çıkardı , ve bir krem aldı , sanırım kayganlaştırıcıydı. Jungkook a sürdü ve içime yavaş yavaş bir şey girdiğini farketti.

Jungkook:BIRAK BE- MMM!

tae 1 eliyle Jungkook un ağızını kapatmıştı ve çekmecesinden kelepçe alıp ellerini yatağın başına kitledi. Gel gitme hızını her saniye hızlandırıyordu ve Jungkook un ağızını bantlamıştı. Hızlandıkça hızlandı sonra penisi titreşti ve tae çıkarttı sonrada boşaldı.

Tae Jungkook un ağızını açtı ve kelepçelerini yatağın başlığından çıkardı.tae ayağı kalktı ve yalamasını söyledi, Jungkook yaladı ama tadı hoşuna gitmedi.

Jungkook: ama bunun tadı çok kötü:{.

Tae çekmecesinden pekmez aldı ve penisine sürdü.

Tae:şimdi tat bakalım?;)

Yalar ve tadını beğenir. Tae jungkook un saçına yön vererek hızlandırır , ve Jungkook un ağızına boşalır.

Jungkook: Ah- *tükürmeye kalkar ama tae jungkook un çenesini kapatır bu yüzden yutmak zorunda kalır.*

Tae hala doyamadığı için geri yatırır ve hızlıca sokar.
Jungkook acıdan bağırarak inler.
Tae dahada azar daha da hızlanır. Yatak o kadar sallanırki bir demiri kırılır. Jungkook acıdan bayılır ve tae devam eder. taenin işi bittiğinde kelepçeleri çözer , ve altına şort giydirip yatırır ama kendisi uyumadan önce duş alır.

Sabah saat 7:30

Tae uyanır fakat yanında Jungkook yoktur.banyoda olduğunu fark eder fakat Jungkook inliyordur. Kapıyı çalar. Jungkook üstüne küvetin örtüsünü alır ve gir der.

Tae:iyi misin inliyordun?

Jungkook sessiz kalır.

Tae:hey?

Jungkook:i-iyi s-sen -ah.. nasılsın?

Jungkook taenin dünkü hızı yüzünden poposu kanıyordur ve acıyordur.

Tae:iyi misin gerçekten soruyorum.

Jungkook:dün yüzünden....

Tae:akıllanmışsındır umarım.

Jungkook banyodan çıkar ve üstünü giyinip aşağı iner. Aşağıda lüks bir kahvaltı ve tae vardır.
Jungkook ona karışmaz ve kenarda emire hazır bir şekilde durur.
O anda tae onu kucağına çeker ve oturtur.

Jungkook:e-efendim ne yapıyorsunuz?

Tae:"hiç öylesine" diyip piç gülüşü atar

Jungkook:*a- yine o tablolardan bu adam salak mı niye bu kadar fazla kopya yaptırmış?*...

Tae:neye bakıyorsun?

Jungkook:öylesine efendim.

Bir anda kapı yumruklanmaya başlar.

BÖLÜM 7 SONU

Taekook Patronun Sekreteri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin