Jungkook korkarak dışarı çıkar ve önünde tae ile alex vardır. Ortalarında yüzü belli olmayan hatta yüzü olmayan bir adam duruyordur ve elinde 2 adet silah vardır. Adam Jungkook a sorar;
???:birisini seç.
Jungkook:ne? Ama seçemem... Bunu bana yaptırmayın!
???:ordan dalga geçiyormuş gibi bir halim mi var sence? SEÇ DEDİM!
Alex:istediğini seç Jungkook her zaman seni seviyor olacağım ölsem bile..
Tae:önemli olan kimi sevdiğin Jungkook, kıyamaman değil.
Jungkook:hayır beni vurun ama onları vurmayın lütfen beni vurun!
Tae:hayır! ASLA
Alex:HAYIR!
???:Lan seçsene aptal!
Tae adam Jungkook la ilgilenirken adamın silahını kemerinden gizlice alır ve adamı vurur. Alex silah sesinden tedirgin bile olmaz çünkü alışıktır.
Tae:ne haliniz varsa görün.
Tae bunu dedikten sonra kendini vurur. Alex ve Jungkook şaşırmış gözlerle bakarken Jungkook konuşmaya başlar;
Jungkook:bana yalan söyledin?...
BANA YALAN SÖYLEDİN!
TAE ÖLDÜ DEDİN!Alex:açıklayabilirim! Seni çok seviyorum Jungkook sensiz yapamıyorum sen tae ile sevgiliyken her zaman mutsuzdum , seni hep bekledim! Sana çok aşığım! Lütfen.. lütfen beni affet!
Alex Jungkook un dudağına yapışır. Jungkook ona karşılık vermek ister ama eli ayağı titriyordur. Az önce önünde bir aşık olduğu iki tanımadığı bir adam ölmüştür.
Alex onu öpmeyi bırakmaz çünkü onunls sevgili olmayı çocukluğundan beri istiyordur.Alex:o kız çocuğu var ya.
Jungkook:hangi?
Alex:o kız çocuğu taenin
Jungkook:evet?
Alex:onu ben öldürmüştüm çünkü sen onunla sevgili olmuştun.
Jungkook:NE?
Jungkook ardı ardına şok geçiriyordur , aslında arkadaşı dediği kişi ona çocukluğundan beri aşık olan bir seri katildir. Alex devam eder;
Alex:o kız çocuğuyla sevgili olduğunda aşırı kıskanmıştım ve kızı babamın arabadıyla ezmiştim.
Jungkook:ama nasıl daha anaokulluyduk?
Alex:evet. Şimdide onun abisi tae seni almaya çalışıyordu oda gitti. Sadece ikimiz kaldık :) sadece ikimiz Jungkook:]
Jungkook:yani tae nin kız kardeşim dediği kişiyi sen mi öldürdün... Nasıl? Nasıl... Söyleseydin seninle çıkardım! Neden söylemedin!?
Alex:çünkü KORKUYORDUM JUNGKOOK KORKUYORDUM. SENİ BİR DAHA GÖREMEMEKTEN! ARTIK BENİMSİN:)
Alex Jungkook un yeniden kendine yaslayarak öpüşmeye başlar. Uzun zamandır onu bekliyordur ve Jungkook un da ondan hoşlandığını duymuştur.
Alex diz çöker ve evlilik yüzüğünü çıkarır.Alex:benimle evlenir misin Jungkook?
Jungkook:EVET!
SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Patronun Sekreteri~
FantasyBir gün Jungkook iş yerinde uyuyakalır, başına gelenler onu şoka uğratır...