JUNGKOOK KAYIP!

369 17 7
                                    

Tae: SİZ NE YAPTIĞINIZIN FARKINDA MISINIZ? :)

Hizmetçi:lütfen affedin tae bey lütfen! Ben şaka yapmıştım! Lütfen Lü-AHHH!

tae ilk hizmetçiyi kafasından , gözünden, burnundan , ağızının içinden , kalbinden , ciğerinden ve diğer vücut parçalırından vurarak birbinden ayırır.

Tae:sıra sende

Hizmetçi2:ben bir şey demedim ki efen-AHHH!

Tae:bahane kabul etmiyorum.

tae ikinci hizmetçiyi kafasından , gözünden, burnundan , ağızının içinden , kalbinden , ciğerinden ve diğer vücut parçalırından vurarak birbinden ayırır.

Tae hizmetçileri yakar ve üstünü değiştirip evden çıkar korumalar yoktur, korumaları arar.

Tae:siz nerdesiniz?

Koruma:efendim ben Jungkook u takip ediyorum koruma2 de konumu.

Tae:pekala şuan nerde(siniz)?

Tae arabayı son hızda konumu takip eder. Eski arkadaşının olduğu ev adresi olduğunu fark eder. Fakat gittiğinde jimin onun buraya sadece telefonunu bırakıp veda ettiğini söyler. Bunu duyan tae inanılmaz sinirlenir ve korumaları azarlarken Jungkook u arıyordur.

Tae:gerçekten bunun için uzaklara kaçmış olamaz! Yakınları arayın benim bir yere daha bakmam lazım.

Saat aşkam 23.30

Tae:ah neredeyse saat 12 oluyor lanet olsun çok uykum var ah keşke Jungkook tan önce ben inseydim aşağı!

Koruma2 arıyor*

BÖLÜM 14 SONU

Taekook Patronun Sekreteri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin