SAHİL KENARI~

338 19 2
                                    

Tae:hatırladım! Bana bir deniz kenarından bahsetmişti. Kesin ve net orada!

Oraya gider Jungkook diye bağırırken Jungkook un denize doğru bakarak oturduğunu görür.

Tae: JUNGKOOK! diyerekten sarılır*

Jungkook konuşamayacak kadar yorulmuştur ve sadece ona sulu gözlerle bakar.

Tae:neden ? Neden bu lafa bu kadar üzüldün?

Jungkook:anlayamayacağın nedenlerim var tae , anlayamayacağın nedenlerin var...

Tae:... O küçük kız hani heryerde baktığın..

Jungkook:bir dakika nerden biliyorsun?

Tae:onu boşver. O benim ölmüş kız kardeşim. Babam öldürdü.. ve o gün onu bıçakla boğazını delip kellesini koparmıştım çünkü kız kardeşim her zaman dışlanıyordu , kullanılıyordu, dövülüyordu, zorbalığa uğruyordu. Onu bir şekilde koruyamıyordum..
En sonunda o onu öldürünce bende zaten kimsem kalmadığı için öldürdüm.

Jungkook:bu soruyu sormak kötü olucak ama annen neredeydi?

Tae:o biz 8 yaşındayken terk etti ,babam yüzünden..
Bu yüzden onu her yerde görüyordun Jungkook.

Jungkook:... Sana benzer bir olayım var.. babam annemi öldürmüştü bu yüzden o evden kaçtım. Fakat iş yerlerinden beni kovdukları için sürekli ev değiştiriyordum.
En son bu kiracıda atacağı ve evsiz kalacağım için korktum. Ve yaptıda!

Tae Jungkook anlatırken hep dudağına bakıyordu. Onda garip bir his alıyordu ama bulamamıştı. Sanki aşk gibi ❤️

Jungkook :bu kadar. Hey tae neye bakıyorsun?

Tae:senin...

Taekook Patronun Sekreteri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin